co mam zmienić w moim rowerze?
co mam zmienić w moim rowerze?
co mam zmienić w moim rowerze? jeżdże w fr
rama - author a-gang 14"
amortyzator - marzocchi mz-comp
kolo przód - single track, specialized, dt
koło tył - obręcz i szprychy jakaieś zwykłe, piasta shimano m525
hamulec tył - avid bb5
hamulec przód - narazie brak
korba, suport - shimano alivio
kierownica - point racing
pedały - deone
przerzódka tył - alivio
klamik - deone
stery - cane creek
mostek - jakiś zwykły
napinacz - bop
siodło - velo
opona przód/tył - cst 2,10/kenda nevegal[/code][/url]
rama - author a-gang 14"
amortyzator - marzocchi mz-comp
kolo przód - single track, specialized, dt
koło tył - obręcz i szprychy jakaieś zwykłe, piasta shimano m525
hamulec tył - avid bb5
hamulec przód - narazie brak
korba, suport - shimano alivio
kierownica - point racing
pedały - deone
przerzódka tył - alivio
klamik - deone
stery - cane creek
mostek - jakiś zwykły
napinacz - bop
siodło - velo
opona przód/tył - cst 2,10/kenda nevegal[/code][/url]
-
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06.06.2004 20:45:00
- Lokalizacja: Ruda Śl./Kalwaria Z.
- Kontakt:
-
- Posty: 408
- Rejestracja: 27.04.2008 07:44:07
- Lokalizacja: WIelkopolska
- Kontakt:
Nie ma czegos takiego jak FR/Street. Ludzie na street chca sztywnego widelca zeby byla super sztywnosc i nic nie zjadało energi, a na FR odwrotnie. Trzeba decyzje podjac.
A w rowerze wlasciwie 3/4 sprzetu do wymiany. Zostawilbym tylko hamulec, kolo przód, stery i przerzutke.
pIOTRAS_OSW wychodzac z takiego zalozenia to lepiej o nic nie pytac.
A w rowerze wlasciwie 3/4 sprzetu do wymiany. Zostawilbym tylko hamulec, kolo przód, stery i przerzutke.
pIOTRAS_OSW wychodzac z takiego zalozenia to lepiej o nic nie pytac.
troche dziwny ten temat jak biker nie wie co ma zmienic w swoim rowerze
jaki to jest ten zwykły ? bo jak jakiś szit to zmienił bym ten mostek na cos lepszego i mocniejszego i zakupiłbym drugą BB5 na przód i zmienił koło tył na coś masywniejszego jeśli to jest nonameswistak pisze:mostek - jakiś zwykły
...
Eeee... no bez przesady, to że coś nie ma napisu za który trzeba płacić jeszcze nie znaczy ze to shit. Sam mam kierownicę "no name", co większość uznałaby za samobojstwo, ale prawda jest taka, że jest wykonana z takiego samego stopu jak wszystkie inne w dodatu ten konkretny model ma bardzo grubą ściankę. Przeżyła niejeden niedolot, niejedno pikowanie na ryj i niejedną glebę. Bez jaj, to są elementy w ktorych nie ma żadnej filozofii, mają być mocne no i na tym koniec i akurat łatwo ocenić "na oko" co jest mocne a co nie.
Natomiast rzeczywiscie dzienw jest że ktoś nie wie co ma u siebie zmienić...
Natomiast rzeczywiscie dzienw jest że ktoś nie wie co ma u siebie zmienić...
Vermin z calym szacunkiem ale **********. to ze napisal ze jezdzi w FT to znaczy ze startowal w RB Rampage? wyluzuj zyjemy w Polsce... ;/ moze zle rozumiem ale dla duzej liczby osob FR to szeroko pojete hopki i rozne miejscowki typu uskok w ldz...
do wymiany na pewno tylne kolo, amortyzator, dolozyc hebel na przod i zastanowic sie nad kokpitem, a zwlaszcza mostkiem.
do wymiany na pewno tylne kolo, amortyzator, dolozyc hebel na przod i zastanowic sie nad kokpitem, a zwlaszcza mostkiem.
http://www.pinkbike.com/photo/944642/
oneeighties!
oneeighties!
elMo z calym szacunkiem ale... chyba mylisz FR z XC... W XC też się zdarzają małe hopki i uskoki... Jeżeli on chce zaczynać jazde w FR... to pierwsze polecą mu...
Rama, tylne koło, zabije się bo nie ma przedniego hamulca który jest podstawą, suport na 100% potem korba, pedały jak to te platformy to wytrzymają a jak to te drugie to pójdą od razu, stery polecą aha i mostek nie wytrzyma. Przednie koło jeszcze pożyje... Aha no i amor poleci dość szybko...
Pozdr ;p
Rama, tylne koło, zabije się bo nie ma przedniego hamulca który jest podstawą, suport na 100% potem korba, pedały jak to te platformy to wytrzymają a jak to te drugie to pójdą od razu, stery polecą aha i mostek nie wytrzyma. Przednie koło jeszcze pożyje... Aha no i amor poleci dość szybko...
Pozdr ;p
Vermin, Baca.
najpierw zloz dobre kolo na tyl zeby troche wiecej wytrzymalo zwlaszcza ze zaczynasz(moze byc nawet double track).. zajmij sie napedem tj: przerzuta, lancuch, kaseta (najlepiej cos ze srama) a co do mostka to najlepszy bylby chyba truvativa(w miare lekki i nie za drogi) potem bym sie zajal korba (np hussefelt) i suportem na isis..
a wy darujcie sobie pisanie ze ten rower jest do dupy bo temat brzmi co zmienic w rowerze a nie czy mozna nim jezdzic albo czy sie nadaje czy nie.. widac ze zaczyna i chcialby zlozyc w miare dobry rower ;]
a wy darujcie sobie pisanie ze ten rower jest do dupy bo temat brzmi co zmienic w rowerze a nie czy mozna nim jezdzic albo czy sie nadaje czy nie.. widac ze zaczyna i chcialby zlozyc w miare dobry rower ;]
rama - author a-gang 14"
ok
amortyzator - marzocchi mz-comp
ok, w perspektywie wymiana na coś na osi 20mm.
kolo przód - single track, specialized, dt - ok
koło tył - obręcz i szprychy jakaieś zwykłe, piasta shimano m525
zmiana -> obręcz na darta riderr(czy podobna)/szprychy richmann/novatec 4 łoż. Jako, że to sztywniak, polecałbym zadbanie o pancerne tylne koło.
Szczerze, to wydałbym tutaj większość kasy i ideałem byłby novatec na sztywnej osi 10mm + koło 24" + gruba opona (2'6+) coby choć odrobinę amortyzacji miec - i bardziej pancerne koło. tyle, że to jest 300+ zet nie twoje.
hamulec tył - avid bb5
tarcza -> 203mm
hamulec przód - narazie brak
bb5 czy sh 485 + tarcza 203
korba, suport - shimano alivio
pilnuj, aby kwadraty się nie wyrobiły - więc dokręcic na wreda.
W perspektywie zmiana na DEORE lub SLX (w zależności od kasy) lub jakiś Howitzer.
kierownica - point racing
Ok
pedały - deone
Ok
przerzódka tył - alivio
ok i _przerzutka_. Po nieuchronnym zmieleniu zmiana na SLX GS
klamik - deone
ok
stery - cane creek
ok
mostek - jakiś zwykły
ok, jeżeli ma mocowanie kiery na 4 śruby
napinacz - bop
ok
siodło - velo
ok
opona przód/tył - cst 2,10/kenda nevegal
ok
A teraz - sprzęt Cię ogranicza, niestety, więc po pierwsze pilnuj stanu technicznego, zwłaszcza korb i na nich kwadratu. Połączenie na kwadrat jest bardzo wytrzymałe, ale tylko wtedy, gdy jest _cały czas_ mocno skręcone. Minimalny luz + kilka skoków to w najlepszym przypadku rozwalona korba, a w najgorszym rozwalona twarz.
Ochraniacze i kask etc oczywiście masz?
ok
amortyzator - marzocchi mz-comp
ok, w perspektywie wymiana na coś na osi 20mm.
kolo przód - single track, specialized, dt - ok
koło tył - obręcz i szprychy jakaieś zwykłe, piasta shimano m525
zmiana -> obręcz na darta riderr(czy podobna)/szprychy richmann/novatec 4 łoż. Jako, że to sztywniak, polecałbym zadbanie o pancerne tylne koło.
Szczerze, to wydałbym tutaj większość kasy i ideałem byłby novatec na sztywnej osi 10mm + koło 24" + gruba opona (2'6+) coby choć odrobinę amortyzacji miec - i bardziej pancerne koło. tyle, że to jest 300+ zet nie twoje.
hamulec tył - avid bb5
tarcza -> 203mm
hamulec przód - narazie brak
bb5 czy sh 485 + tarcza 203
korba, suport - shimano alivio
pilnuj, aby kwadraty się nie wyrobiły - więc dokręcic na wreda.
W perspektywie zmiana na DEORE lub SLX (w zależności od kasy) lub jakiś Howitzer.
kierownica - point racing
Ok
pedały - deone
Ok
przerzódka tył - alivio
ok i _przerzutka_. Po nieuchronnym zmieleniu zmiana na SLX GS
klamik - deone
ok
stery - cane creek
ok
mostek - jakiś zwykły
ok, jeżeli ma mocowanie kiery na 4 śruby
napinacz - bop
ok
siodło - velo
ok
opona przód/tył - cst 2,10/kenda nevegal
ok
A teraz - sprzęt Cię ogranicza, niestety, więc po pierwsze pilnuj stanu technicznego, zwłaszcza korb i na nich kwadratu. Połączenie na kwadrat jest bardzo wytrzymałe, ale tylko wtedy, gdy jest _cały czas_ mocno skręcone. Minimalny luz + kilka skoków to w najlepszym przypadku rozwalona korba, a w najgorszym rozwalona twarz.
Ochraniacze i kask etc oczywiście masz?
Blog: www.uzurpator.com.pl | Zębatki: www.trybo.pl
Mostek taniej od tego?
http://allegro.pl/item465732105_bikesyl ... _25_4.html
lub tego:
http://allegro.pl/item474688703_zoom_50 ... _258g.html
Jeżeli masz widok na zmianę ramy na jakiegoś fulla to obręcz 26", inaczej 24" i gruba opona.
Piasta:
http://allegro.pl/item475092220_novatec ... zarna.html
http://allegro.pl/item465732105_bikesyl ... _25_4.html
lub tego:
http://allegro.pl/item474688703_zoom_50 ... _258g.html
Jeżeli masz widok na zmianę ramy na jakiegoś fulla to obręcz 26", inaczej 24" i gruba opona.
Piasta:
http://allegro.pl/item475092220_novatec ... zarna.html
Blog: www.uzurpator.com.pl | Zębatki: www.trybo.pl
a czy ty masz jakies pojecie?? czlowieku czy do aganga chcesz wsadzic piaste 135 mm
.. ehh juz lepiej nic nie pisz.. mostki tez swietne podales ;/
co do obreczy to powinienes brac 26" bo z 24" jest roznie.. s-type bedzie dobrym wyborem
.. a mostek jak pisalem truvativa bedzie najlepsza z najtanszych opcji..
pzdr

co do obreczy to powinienes brac 26" bo z 24" jest roznie.. s-type bedzie dobrym wyborem

pzdr
Michal4x - oświeć mnie, dlaczegóż to nie wejdzie?
Mostki są OK.
Mostki są OK.
Blog: www.uzurpator.com.pl | Zębatki: www.trybo.pl
A-gang ma przecież rozstaw haków 10x135mm wiec podejdzie tylko oszczedniej bedzie wziąśc Novateca NT DO 42 SB na 4 maszynach z normalną osią na szybkozamykacz. Można już dostać za 119zł a reszte kasy na inne części wydać. Co do produktór firm zoom, kalloy czy inne raczej bym się wyszczegał i kupił cos porządniejszego bo zęby teraz w cenie są. Co do kół czy 26 czy 24 cale to już od Ciebie zalezy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości