Strona 1 z 1

Wytrzymalosc

: 22.11.2008 23:48:37
autor: kodzia
elooo
wiem ze pewnie poruszane duzo razy ale mam taki problemik bo pod choike kupie sobie 888rcv ale mam kase tylko na to i tam na pare innych rzeczy oprocz ramy i tu pytanie:cco bede mogl robic na secie dragstar +888??

: 22.11.2008 23:54:22
autor: frlisek
A co chcesz robic?? jezdzic:D Oj Kodzia!!!! Jak tylko ten drag to wytrzyma a chyba wytrzyma bo to jest 2005r. To bedziesz wszystko robił:) Tylko ciezko Ci bedzie z x-upem :lol:

: 22.11.2008 23:57:04
autor: AlanCK
Te ósemki to nie był najlepszy wybór... na twoim miejscu wziąłbym jakąś książke do języka polskiego na poziomie mocno podstawowym bo nic z twojego posta nie rozumiem poza tym że kupiłeś 888 + draga i chcesz złożyć rower...

A ten tytuł posta to w ogóle czego dotyczy ??

: 22.11.2008 23:58:25
autor: Rodzer
Kolega ma draga z boxxerem i skacze na tym dropy po kilka m i jeszcze mu sie trzyma :D no i geo jest super :lol: a o lansie to juz lepiej nie wspominac :lol: :lol:

: 23.11.2008 00:25:13
autor: Michal4X
a nie lepiej kupic 66?? 888 do ht to moim zdaniem duza przesada, ale rob jak uwazasz.. jak chcesz to sobie kup tylko moim zdaniem nie bedzie jezdzilo sie rewelacyjnie zwlaszcza po plaskim (przeciez na gorke czy cos trzeba zawsze dojechac, chyba ze mieszkasz obok wyciagu)

: 23.11.2008 00:36:28
autor: Monx
Albo na wyciągu...

Generalnie dużo taki setów na świecie.
I jeżdżą.
I się lansują.
I męczą.

: 23.11.2008 00:42:23
autor: ArthurGreen
Ja bym proponował jakoś normalnie tematy nazywać..

: 23.11.2008 00:44:13
autor: Monx
Arthur, a po co?
Ja zwracam uwagę na temat z nazwą z tyłka i zupełnie niedobraną bardziej niż na ten z dobraną i sensowną.

A tak ogólnie (do tego co założył temat) strzel sobie lepiej drop-offa triple albo juniora T.
I niżej będzie i kaska na inne rzeczy zostanie.

: 23.11.2008 00:58:57
autor: Acidusss
Po to by łatwiej było się zorientować tym co szukają podpowiedzi. Zamiast przeglądać setki wątków z chorymi nazwami. Za takie nazywanie wątków powinno od razu wędrować ostrzeżenie

: 23.11.2008 03:01:23
autor: Spaced
Jeszcze kilka tak głupio nazwanych tematów i bede je po prostu wypieprzał z forum chocby w samym temacie autor obiecywał mi cycki ze złota. Pomyslec czasem nie szkodzi.

A do draga to juz lepiej 1 półke dac ala domain 318, a nie kombinowac z 2 połka w takiej ramie. Dla mnie set taki nie ma sensu. Zwlaszcza z wysokim amorem jak 888.

: 23.11.2008 10:08:16
autor: kodzia
Ale ja sie tylko tak pytam bo na rame i tak zbieram.Chce kupic fulla ale najpierw amorka, naped i hampel.

: 23.11.2008 10:15:37
autor: KROM@
proszę tu masz przykład rozwalonego 888RCV
http://www.pinkbike.com/photo/1606516/

Jeszcze widziałem polegniętego 66RCV, poległ na małym dropie mianowicie na Bercie na Szymaszkowej

EDIT:
http://www.pinkbike.com/photo/1582421/

http://www.pinkbike.com/photo/1524389/

http://www.pinkbike.com/photo/1321883/

Do HT polecam Juniorka nie za wysoki wmiare przyjazny sztywnym ramą.
Albo 66 oprócz RCV

: 23.11.2008 12:23:41
autor: Spaced
KROM@ RCV nie wszystkie byly zwalone. Byla jedna seria wadliwa bodajze bo sporo ludzi tez miało i nic sie z nimi nie działo. Nie demonizuj amora bo na pinku widziales bo to bez sensu zródło bo jasne, ze bedzie duzo tego co ludzie duzo kupili czyli wlasnie RCVki.

: 23.11.2008 13:08:22
autor: KROM@
SpacedMoże była wadliwa seria, ale dwa razy na własne oczy widziałem takie przypadki konkretnie w RCV-kach.....

: 23.11.2008 20:23:50
autor: Vermin
888 + Drag nie ma sensu. Drag nie wytrzyma ;/

: 23.11.2008 23:32:07
autor: Jaca
Jak chcesz zmieniać ramę, to weź najlepsze części jakie możesz teraz kupić (i chcesz).

Jak teraz kupisz dajmy na to juniora jako półśrodek, to po zakupie ramy będziesz się wkurzał, że sprzedaż juniora się przeciąga, a chcesz już mieć rower. Do tego dochodzi jeszcze pewna strata z tytułu zakupu, a potem sprzedaży amora...

Ja bym brał te ósemki...


a co możesz na tym robić... ogranicza Cię wyobraźnia ;) kumpel z powodzeniem ujeżdżał najpierw da bomba xlr8r z juniorem, a potem meridę matts dual fun z shiverem i dawał radę gdzie i jak chciał, a rowery się trzymały.