Strona 1 z 1

Wymiana oleju w DURO 2008

: 18.12.2008 23:28:11
autor: misialek
Siema, mam Duro 2008 i chcę w nim zmienić olej na zimę, ponieważ standardowy straszne "twardnieje". Nie wiem jak sie zabrac do tej roboty. Jeśli ktoś moze niech poda link do jakiegos poradnika (najlepiej ilustrowany). Szukałem w necie ale niestety bezskutecznie. Pozdrawiam :)

: 18.12.2008 23:33:10
autor: siwy-84

: 18.12.2008 23:37:16
autor: misialek
Wszystko fajnie ale link do poradnika nie działa ;(

: 18.12.2008 23:45:32
autor: siwy-84
jak przeczytasz te 31 stron to napewno czegos sie dowiesz

powodzenia

: 19.12.2008 10:42:04
autor: Avat
Odkręć lewy korek u góry, wylej olej, wlej nowy, zakręć.

: 19.12.2008 11:25:36
autor: eskimos28
To cos slabiutko szukales na google;P Cały tuning: Tuning duro

: 19.12.2008 11:49:40
autor: joncek
Ehhh, odkrecasz korki, wyjmujesz sprezyny, wylewasz olej, czyscisz szmatka w srodku, sprezyny tez czyscisz, potem wlewasz nowy olej i zakrecasz korki. Cala filozofia. Trudne co nie ? :mrgreen:

: 19.12.2008 13:16:32
autor: morthias
Avat, to swietna rada, poza faktem ze olej jest w prawej ladze a nie w lewej ;).

: 19.12.2008 15:51:44
autor: Avat
Ja tam nie wiem, ale to chyba oczywiste ze jakby sie z lewej nie wylał olej to trzeba jednak prawy korek odkręcić :)

: 19.12.2008 17:46:39
autor: Monx
Part III.
Punkt 6.
Cytuję:
Kolega bierze golenie i w dość delikatny acz mocny sposób wpycha je wam w lagi :P Uważając żeby semi-ringi nie pospadały. Kolega wpycha wam aż poczuje lekki opór. To znak ze doszedł już do końca. Ważne żeby nie pił wcześniej więcej niż jednego piwa bo wtedy może mieć kłopoty z trafieniem sobie do dziurki.

: 19.12.2008 19:37:02
autor: misialek
Dzięki wszystkim :)

: 21.12.2008 13:53:34
autor: Konan1994
stary jak nie masz i tym bladego pojęcia to nie rób tego sam...

http://www.allegro.pl/item501700307_dur ... 170mm.html

ja bym zapłacił to 6 dych i bym gościowi wysłał zeby mi zrobił tuning :wink:

i przynajmniej będziesz miał konkretnie zrobione:D

: 21.12.2008 16:15:37
autor: ak47
Ciekawe jakie doświadczenie w tuningu ma ten koleś...

Obczaiłem na czym ten tuning polega.
Może jednak opłaca się dać 30zł, ale ze zwiększeniem skoku do 150mm a nie do 170!
Szkoda, że jego pomysł uwzględnia jedynie zamkniętą kąpiel olejową(15ml oleju silnikowego na lagę).

Amor ma szansę lepiej pracować, ale bałbym się na takim czymś jeździć...

: 21.12.2008 18:53:45
autor: Konan1994
tak wygląda ten amor po tuningu, ten sam gość go sprzedawał:

http://www.allegro.pl/item486277072_486277072.html

wygląda fajnie! jak nixon :mrgreen:

ale pewnie będzie miał fajne luzy:)

: 21.12.2008 19:49:28
autor: Bombell
Przecież to zwykłe D 05/06 z tą starą koroną :-| Z całym szacunkiem ale wyciąganie go na 170mm i jeżdżenie to po prostu kaskaderka dla mnie. Szkoda zdrowia.
Co do tematu to wszystko masz tu, opis + zdjęcia.
Bombell pisze:Tuning Duro (wersja www):
http://duro.cba.pl/

Tuning Duro (wersja do ściągnięcia):
http://www.sendspace.com/file/ot1kfx

Poradnik: Zabawy z Duro:
http://www.rower.com/archiwum.php?art=3080

: 21.12.2008 23:36:04
autor: ak47
tu masz mój poradnik uzupełniony przez znajomego
http://zarzecki.com/rower/duro/

: 24.12.2008 13:34:58
autor: Gawith
Dla mnie tuning Duro nie ma sensu... owszem wlanie lepszego oleju czy cos w tym stylu, ale żeby zwiększać skok do 150 mm nawet do 170 mm... Dla mnie to nie jest dobry pomysł.