Strona 1 z 3

55?Z1?A może DO albo Domain?

: 23.12.2008 09:51:40
autor: hajsik
Witam! To mój pierwszy post to serdecznie was witam :D
Mam problem z wyborem amortyzatora do FR i lekkiego DH
Myślałem nad tymi opcjami:
Marzocchi 55
Marzocchi Z1
Marzocchi Drop Off
Rock Shox Domain 318 u turn
i jeszcze nad Juniorem sie zastanawiałem

Czy mógłby mi ktoś przedstawić plusy i minusy tych amortyzatorów?

Cchce dodać ze mój limit pieniężny to jakieś 300$-350$ to w przeliczeniu jakies 800zł
Rama StoneBreaker 16"
Oczywiście te które wymieniłem to tylko używane :D

: 23.12.2008 10:07:29
autor: Slopstyler
Zależy. Jakie to 55? Jeździłem na R i mnie pracą nie zachwyciło. Od siebie polecę Z1 Sport RV 07'.

: 23.12.2008 10:17:49
autor: KROM@
Napewno odpuść sobie Drop Offa.
Ja ze swojej strony polece Juniora/Super T z 2003. Najlepiej pracujące roczniki.
Myśle ze świetnie nada sie także z150, lub Z1 FR I ETA 2005

: 23.12.2008 10:22:56
autor: Slopstyler
KROM@ pisze:Myśle ze świetnie nada sie także z150
Dobrze prawi! Z150 z dwoma tłumikami HSCV to jest to! Świetna praca. I używane przez Wade Simmsona w którymś NWD. Z tego co pamiętam. :)

: 23.12.2008 10:25:44
autor: czarny09
osobiscie moge polecic domaina. ma przyjemną prace, a wytrzymalosciowo jest nawet bardzo dobry.

z z1 polece z1 rc2. ale to chyba wykroczy poza Twoj budzet.
drop offy sobie odpusc bo są slabe, niewazne jakie. 55, jezeli z 2008 tez sobie odpusc bo to "troche wieksze duro" i tyle.

co do juniora. mozliwe ze to by byla najlepsza opcja dla Ciebie, ale to jest tez kwestia ramy Twojej. mysle ze do stone breakera lepszy bedzie domain.

: 23.12.2008 10:27:21
autor: sergio94
55R odpadają, bo to gowno z bebechami Suntoura. Drop off odpada, bo to najniższa półka w sumie i też praca cieniutka. Boję się, że Domaina 318 w tej cenie nie dostaniesz, a 302 nie jest rewelacyjny i może ci trochę zepsuć geometrię. Ja bym stawiał na Z1 jakieś, ewentualnie fajne są Nixony w tej cenie.

: 23.12.2008 10:29:27
autor: hajsik
Czyli pozostaje Z150 i Domain

Kolega co troszke dłużej jeździ na rowerze mówi że kiedyś na CRC były Z150 po całkiem fajnej cenie ale jak teraz przeglądam to widze że ich wogóle niema.
Da sie jeszcze je gdzieś jako nówki wyłapać?
Ten Z150 prace ma fajną z tego co mówicie ale jak z wytrzymałością? nie sypie sie szybko itp?

PS: Domaina na pinkbike Canada wyłapie spokojnie :D Kuzyna mam w Kanadzie to sprowadzenie problemu niema

: 23.12.2008 10:49:32
autor: Slopstyler
hajsik Na Z150 jeździł Wade Simmons w NWD. Więc sobie sam odpowiedz.. Albo znajdź Z1 RV wyciągnięte z jakiegoś bikea albo RC2 ATA używane. Bardzo dobre amory.

: 23.12.2008 11:10:08
autor: Michal4X
majac do wyboru domaina albo Z150 to bral bym marcoka ale najlepiej rc2 ata.. praca napewno zadowoli i wytrzymalosc tez nie bedzie zla ;)

: 23.12.2008 11:17:57
autor: ddex
Slopstylera Cam w nwd jezdzil na nixonie to ja mysle ze to bedzie najlepszy wybor (na pewno niezly bo znam ten amor i prace ma dobra, a sztywnosc i wytrzymalosc, lepsza niz marcoki z 32 goleniami)

: 23.12.2008 11:24:44
autor: greenman
mozesz pomyslec jeszcze o travisie :) prace tez ma bardzo dobra, jak dla mnie lepsza od wiekszosci marzocchi :)

: 23.12.2008 11:27:25
autor: Matos
ddex pisze:Cam w nwd jezdzil na nixonie
W NWD6 jeździł też Berrecloth.. :D
Ja też polecam,jeździłem chwilę po lesie na 160mm TPC+ i chodził GENIALNIE.

: 23.12.2008 11:36:49
autor: hajsik
Ale słyszałem że Manitou Trzeba często serwisować.
Co ile trzeba takiego Manitou serwisować i ile taki serwis wynosi w rowerowym?

No Travis całkiem fajny

: 23.12.2008 11:46:57
autor: balfa2step
polecam Z1 najlepiej model z tłumikiem hscv czyli z1fr1 ,fr2 rc2, i niech nikt nie mowi ze z1 sport pracuje dobrze , to tak jakbys porownał no juniora do superta albo 888rc do vf -czuć róznice ? Dobrą z1 mozesz kupic bez problemów nawet na allegro za ok 800-900

: 23.12.2008 11:55:50
autor: Slopstyler
balfa2step Z1 SPORT RV pracuje bardzo dobrze. Trzeba tylko umieć dobrze ustawić. :) Mój wybiera nierówności jak go prowadzę po kamieniach pod górę.To to samo pod względem pracy jak wszystkie modele RCV tylko bez jednej regulacji. Po prostu model montowany w seryjnych rowerach. W Iron Horse-ach i Big Hitach. Produkowany tylko na USA. W Polsce go nie dostaniesz!

: 23.12.2008 12:13:18
autor: greenman
hajsik co okolo 3-4 miesiecy wymiana oleju w smarowaniu (banalna sprawa)
Miałem z1 sport vf2 06' i cudownie to on nie chodził, aczkolwiek jako fr amorek to tez tak sredniawo

: 23.12.2008 12:25:13
autor: Slopstyler
greenman Bo VF i VF2 Zawsze chodziło cienko.

: 23.12.2008 12:50:25
autor: Godryk
hmm... tak sie składa ze mam u siebie w domu tego... Z150 i raczej nikt z was nie chciał by go widzieć Prace to on może i miał fajną ale po 1,5 sezonu katowania w raczej ciężkim FR/DH popękała w nim korona ( tak ze nawet na gorze korony widać ryski :| ) a tłumnik hscv rozleciał sie na pół :!: , Eta odkręcił sie na dole . Co do skutku to sie sami domyślcie . Tak od siebie polecę 888/66 jeżeli zależy ci na 1 polce to można za ta kasę wyrwać używane 66 trzeba tylko trochę poszukac

: 23.12.2008 12:55:29
autor: greenman
Slopstyler to wiem :D
teraz mam 66VF i tez nie jest tak jak chciałbym :)