Strona 1 z 1

Lekka opona tył DH/FR

: 03.01.2009 14:01:01
autor: Johnyk
Cześć. Szukam jakiejś w miarę lekkiej opony na tył do DH i FR. Będzie jeżdżona w Pitbullu i chciałbym, żeby jej szerokość była max 2.5", by było trochę więcej miejsca niż 4mm z każdej strony od opony do ramy (a tak mam w panaracerze 2.4 który realnie ma ponad 2.5" a wiem, że np. maxxisy 2.5" są trochę mniejsze). Czytałem, że fajny jest Continental Mountain King, ale niestety z racji sztywniaka, lubię jeździć na jakiś 1.2 - 1.5 atm. z tyłu, a podobno do tej opony lepiej dać nieco więcej. Najlepiej żeby ścianka nie była gruba, a opona ważyła max 800-900g. Interesuje mnie coś na warunki raczej suche, las i jazdę po szutrze / luźnej ziemi.
Często jeżdżę po mieście, a w zasadzie dojeżdżam do lasu i robię przejażdżki enduro, więc dobrze by opona miała nie za duże opory toczenia, ale dawała rady w górach, bo tam również często jeżdżę. Cena coś koło 100zł może nieco więcej.

PS. Najlepiej nie mniejsza niż 2.2"

: 03.01.2009 14:12:54
autor: Michal4X
moze High Roller 2,35 bo jest tak bardziej na suche?? Continentala bym sobie odpuscil..

: 03.01.2009 14:20:19
autor: Johnyk
A właśnie, HR już nie chce, miałem i nie byłem jakoś specjalnie zadowolony

: 03.01.2009 14:21:00
autor: Uciu
ja bym polecił ze swojej striny maxxisy lopesy. Dobrze trzymają, bieżnik w środkowej częsci nie jest wysoki, poza tym cena przystępna. Wagowo możne odstają od twojego przedziału- 945g. (2.35) ale za to nadrabiają wykonaniem i funkcjonalnością (nie zapychają się wcale). Polecam, sam używam i jestem zadowolony. :)

: 03.01.2009 15:31:40
autor: Johnyk
Uciu Niby dobre ale te 900g to już taka ostateczność i szczerze powiedziawszy wolałbym lżej i to dużo niż ciężej

: 03.01.2009 15:42:44
autor: Steel2
Continental Petrol

: 03.01.2009 15:50:13
autor: Johnyk
Steel2 za słaby bieżnik, za bardzo pod enduro, które u mnie występuje znikomo.

: 03.01.2009 15:55:52
autor: MUSZEL
A może Irc Trailbear?

http://www.allegro.pl/item514299704_ost ... _drut.html

może nie takie złe...

: 03.01.2009 15:57:42
autor: Steel2
Bieżnik mały ale trzyma świetnie, opory toczenia niskie i nie ściera się masakrycznie ( pół roku wytrzyma )

: 03.01.2009 16:02:00
autor: MUSZEL
a jakbym chciał na przód na podobne warunki ja Johnyk, tyle że troche więcej asfaltu? Pożyje sezon?
Sorki Johnyk że sie Ci w temat wtrącam :P

: 03.01.2009 17:35:30
autor: B.Z.
Petroli nigdy nie miałem, ale miałem Explorery i Verticale. Niski bieżnik to jak najbardziej problem, bo trzyma fajnie tylko dopóki się nie zatrze gdzieś do 2/3 wysokości, później słaba jest trakcja (w zjeździe to jeszcze przejdzie) a jak zedrze się jeszcze trochę to i w zakrętach przestaje dawać radę. Na pochwałę zasługują rozsądne opory toczenia. Nie wiem, może Petrole tak szybko się nie ścierają....

: 03.01.2009 23:16:46
autor: Johnyk
MUSZEL Kup sobie syncrosa BHT 2.5 - guma genialna bo praktycznie w ogóle się nei ściera, no i lekkie w wersji z cienką ścianką.

Steel2 coś nie wzbudza on we mnie zaufania :D

Macie jeszcze jakieś pomysły?

: 03.01.2009 23:59:27
autor: Kosiak

: 04.01.2009 00:11:51
autor: Johnyk
Kosiak Nad minionem pomyślę, a larsen za małe klocki IMO w góry.

: 04.01.2009 01:50:19
autor: Steel2
B.Z. pisze:tylko dopóki się nie zatrze gdzieś do 2/3 wysokości, później słaba jest trakcja (w zjeździe to jeszcze przejdzie) a jak zedrze się jeszcze trochę to i w zakrętach przestaje dawać radę
Heh, dla mnie opona zjechana o 50% to śmieć i wywalam. Zawsze uważałem, że to normalne podejście

: 04.01.2009 12:43:52
autor: Johnyk
Powiedzcie mi jeszcze, bo kusi mnie ten Mountain King, tylko co tam jest nie tak, że niby nie jeździć na niskim ciśnieniu?

: 04.01.2009 14:55:35
autor: Steel2
Absolutnie się nie da. Mam obecnie 2 szt 2.4 założone. Za słabo dopompujesz i opona nieziemsko pływa. ścianki, choć wytrzymałe, są bardzo cienkie. MK bardziej bym zaliczył do enduro niż Petrola.

: 04.01.2009 15:04:48
autor: tomaszszsz
WTB Motoraptor COMP 2.4