Strona 1 z 1

Uszczelki do marzocchi 32mm

: 05.01.2009 18:51:53
autor: Pavqn
http://allegro.pl/item522310853_bomber_ ... 32_mm.html
Próbował ktokolwiek tego ? Amortyzator powoli puszcza olej, a ja mam ucięte fundusze na uszczelki, a te kuszą ceną :>

: 05.01.2009 19:03:14
autor: XXX
na początku będą szczelne ale nie na dlugo... napewno nie wytrzymaja 1sezonu...
ja bym na twoim miejscu narazie poskracal te sprezynki na uszczelkach (zapomnialem jak sie nazywaly) i jezdzil i zbieral hajs na nowe uszczelki

: 05.01.2009 19:11:24
autor: sasquatch
nie bierz tego!! lepiej dac 100 zeta za oryginalne to ci sie nawet praca amorka poprawi w porownaniu ze starymi uszczelkami :)

: 05.01.2009 19:20:43
autor: SeraaX
Pavqn te same "uszczelki" kupisz jako simmerringi do łożysk za 2zł szutka. Koleś zdziera za najtańsze. Jak byś kupił lepsze, nie polskie, to mogły by posłużyć, ale i tak nie masz nowych uszczelek kurzowych na zmianę.
Poszukaj w sklepie z łożyskami jak już chcesz tanio.
Ja kupowałem u siebie dokładnie takie do mojej samoróbki kiedyś (też golenie 32mm, tyle że po dwie uszczelki olejowe na goleń) za parę złotych tutaj: http://www.e-lozyska.com (lublin)

Albo tak jak ktoś poradził, wyjmij uszczelki olejowe, jak je odwrócisz to będą miały w środku sprężynkę. Jak skrócisz( bez przesady) powinno być lepiej.

: 05.01.2009 19:59:54
autor: Lisek-Tm
mialem takie w dj swego czasu ;p gorzej bylo niz przed zmiana i serwisem ;p nie polecam.

: 05.01.2009 20:40:03
autor: Kosiak
warto dozbierać i kupić uszczelki enduro

: 05.01.2009 21:27:43
autor: Pavqn
Ok, myslę, że zdecyduje się na firmowe zamienniki ;P Sztuka 30zł, więc nie jest tak źle.

: 05.01.2009 21:39:43
autor: blackdemon
nie kupuj enduro - to gowno zjezdza anode

: 06.01.2009 15:46:56
autor: Pavqn
SeraaX Wiem o co ci chodzi. Jak sie je skraca ?

: 06.01.2009 18:56:47
autor: bielek
hehe widzę tutaj dobra rady na szybkie wybielenie goleni górnych;) jak komuś nie podoba się czarna anoda to owszem niech skraca sprężynki. Pozdro

: 06.01.2009 19:18:22
autor: SeraaX
bielekskrócenie sprężynek o parę mm nie wytrze anody.
Uszczelki enduro (kurzowe, nie olejowe) owszem - takie przypadki widziałem.

Pavqn Nie jestem pewien, ale sprężynka w olejowej powinna być taka sama jak w kurzowej mniej więcej, czyli w jednym miejscu złączona na paro milimetrowym pręciku. Znajdziesz miejsce, rozłączasz, tniesz sprężynkę i z powrotem wciskasz na pręt.