Strona 1 z 1

Wymiana oleju w Fox dhx 4.0

: 10.01.2009 15:14:17
autor: Godryk
Otóż panowie jest zima a ze dopadła mnie ogromna nuda postanowiłem pobawić sie samemu w serwis dampera . Szukałem rożnych manuali i jedynym jaki znalazłem jest ten http://www.kfrankiewicz.com/misc/serwis_foxa/ który zawiera tylko foty i żadnych szczegółów . Proszę jeśli możecie opiszcie w tym temacie na co uważać przy serwisie jaki olej stosować [ileW] (może tez jakieś smary?)co oprócz kluczy może być mi potrzebne. Pamiętam ze tak może z 2 lata temu taki manual zamieszczony był na stronie HCFRu ale nie udało mi sie go odnaleźć. Wiec piszcie posyłajcie linki cokolwiek.
Z góry dzięki

: 10.01.2009 15:25:04
autor: siwy-84
Obrazek
w bike action kiedys bylo, zrobilem zdjecie i wrzucilem

robilem serwis tydzien temu i poszlo mi bardzo dobrze, zalalem go motorexem 5W i dziala zajebiaszczo www.pinkbike.com/photo/2834513

: 10.01.2009 15:42:03
autor: Steel2
http://steel2.chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=Steel2

W zakładce serwisFOXa masz cały manual serwisowy do foxów

: 10.01.2009 18:11:56
autor: Marcio
siwy do czego sluzy czerwone pokretlo przy oczku montarzowym?

: 10.01.2009 19:29:10
autor: siwy-84
Marcio jest to regulacja tłumienia powrotu :D

: 16.01.2009 23:03:20
autor: Xanagaz
siwy-84 pisze:

w bike action kiedys bylo, zrobilem zdjecie i wrzucilem

robilem serwis tydzien temu i poszlo mi bardzo dobrze, zalalem go motorexem 5W i dziala zajebiaszczo www.pinkbike.com/photo/2834513
A wiesz może który to był numer, albo czy masz dostęp do skana?

: 16.01.2009 23:38:28
autor: siwy-84
Xanagaz bikeaction numer >0107
skaner mi nie dziala, ale na zdjeciu widac w miare dobrze wszystko, lepszego zdjecia juz nie dam rady zrobic.

: 17.01.2009 18:07:16
autor: Godryk
dziś wreszcie wziąłem sie za serwis no i mam do was 1 pytanie dotyczące smaru ( tego bez litu) otóż zapomniałem owego nabyć i tu proszę o rade (Dokończyć Składanie czy po weekendzie nabyć smar). Pytam gdyż nie wiem za bardzo do czego on tam jest potrzebny(uszczelniacz czy co?) a co za tym idzie nie jestem przekonany do tego czy on tam jest taki niezbędny

: 17.01.2009 18:17:51
autor: siwy-84
Godryk wydaje mi sie ze bez tego smaru mozesz skladac, nie powinno sie nic stac

: 17.01.2009 19:17:43
autor: Marcio
O ile 5th element rozni sie od foxa 4? Bo zastanawiam sie nad rozebraniem go przed wiosennym eferem.

: 17.01.2009 20:26:48
autor: bodzio2k
Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego jedyny w Polandzie ,,autoryzowany'' serwis foxa wysyła dumpery do Słowacji gdzie mają komorę próżniową?

: 17.01.2009 20:33:46
autor: Marcio
bodzio2k pisze:wysyła dumpery do Słowacji gdzie mają komorę próżniową?
Yyy bo nie maja komory prozniowej? :twisted:

: 17.01.2009 20:49:56
autor: bielek
Polski wywiad donosi, że cult wysyła dampery na słowację ponieważ sam nie posiada komory próżniowej;). A co do smaru to zawsze warto na wszelkie oringi i uszczelki dać nieco smaru doszczelni to zwłaszcza komorę powietrza no i wydłuży żywotność uszczelek. I niech mi ktoś wkoncu wytłumaczy czemu nie wolno smarować smarami z litem?? Ja z drżącą ręką smaruje takowymi ale chciałbym wiedzieć jaka kara mnie niechybnie czeka za to??

: 17.01.2009 21:18:19
autor: kubabike
widocznie serwis cult bikes nie potrafi dobrze przeserwisować DHXa :P .. nie to co słowacy ;) ale w Łodzi tez potrafimy zrobić dhxa jak trzeba (30 min roboty)

Steel2 czy przez manual serwisowy rozumiesz to co znajduje się u foxa na stronie (czyli serwis amoryzatorów przednich), czy tez jest jakis "tajny" plik, którego warto sciagnać mimo potężnego rozmiaru?

: 17.01.2009 23:27:34
autor: wojtec
bielek wydaje mi sie ze lit bedzie powoli zjadal twoje uszczelki ...
a wlasnie gdzie moge kupic uszczelki do dhxa i ile mniej wiecej kosztuje komplet ?

: 18.01.2009 09:50:21
autor: kubabike
wojtec w sklepie z uszczelkami, ale dobrze jakbys poszedł z kompletem na wzór. Kosztuje to grosze.

: 18.01.2009 12:28:58
autor: Xanagaz
O ile się orientuje lit mógłby wejść w reakcję z metalami wewnątrz dampera (reaguje z magnezem) i oprócz tego podobno niszczt uszczelki jak wyżej napisano.