Strona 1 z 2
DNM 180 up sidedown
: 16.02.2009 12:36:31
autor: młody Wąsu
Czy taki amor nadaje się jescze do DH???Będzie sztywny, czuły itp???
: 16.02.2009 12:42:19
autor: Spaced
młody Wąsu bedzie. Jest ciezkawy ale pracuje dobrze i jest spoko sztywny (przynajmniej przy mojej mizernej wadze).
: 16.02.2009 14:17:39
autor: pIOTRAS_OSW
SUper amor mimo lat dalej moze cieszyc ridera

uwazaj tylko zebys nie miał gwintu zerwanego albo polki peknietej i teflonu startego od neoprenów :P
: 16.02.2009 16:48:28
autor: XXX
ja osobiscie nie przepadam za firma dnm bo mialem jeden amor tej firmy i sie rozlecial ze tak powiem... teflon mi sie bardzo szybko starl i tlumik rozwalil...
ale ja mialem model nizszy od usd 180 bo mialem model vts90 cos gabarytami przypominajace 888 170mm...ale tylko przypominajace :P
jesli masz tanio do kupienia tego amora to bierz ale jak stac cie na cos typu shiver czy 888starsze to lepiej wez 888...dluzej na tym pojezdzisz i latwiej z czesciami;]
: 16.02.2009 16:57:42
autor: Spaced
XXX cholera miales INNY amor. USD to była próba wejscia DNM na rynek drozszych amorów, tak jak dla RST jest R1. Porównanie bez sensu. Mialem tez damper dnm i go nienawidzilem bo nawet z radiatorem grzał sie jak głupi ale z widła byłem super zadowolony. Co prawda był troche przerobiony ale wytrzymałosc widła swietna, nic sie nie rozlatywało. 2.5 roku jazdy i 1 awaria przez moja głupote. Nic mu sie nie stało nawet przy glebie gdzie zgniotłem sobie kosci, pogiałem kiere i pekł mi mostek. Amor bez szwanku z tego wyszedł. Wyrobił takie gleby, ze o żywotnosc nie ma co sie martwic uwierz mi. Jedyne na co mozna lookac to jak piostrac mówil teflon. Ale dobrze zalozone neopreny i jest spoko.
: 16.02.2009 17:24:23
autor: alek_fr
mialem jakis czas przyjemnosc go ujezdzac... fajny amor, sztywnosc OK jak na usd, waga jak na dzisiejsze standardy niektorym moze przeszkadzac ale dla mnie bylo oki. troche go pokatowalem i nie mialem zadnych problemow, po wiekszych glebach trzeba bylo tylko polki ustawic bo sie przestawialy (nomra w usd). Jesli chodzi o prace to napisze ze tak - poprawna:) strasznie czuly na nizsze temperatury(przynajmniej moj).... ogolnie polecam
pozdro
: 16.02.2009 19:34:58
autor: XXX
Spaced moj tez mial dobra sztywnosc i nie pekal...tylko ze sie anoda wytarla na goleniach i poszla regulacja tlumienia... i z tego co wiem wiekszosc USD 180 tez ma wytarte golenie wiec chyba jednak powłoki teflonowej nie poprawili...
: 16.02.2009 20:19:05
autor: lazik
co prawda jest dosyc ciezko ale jak ktos dobrze jezdzi to nie sprawi mu to klopotow... :] amor jest pancerny, wiele u mnie wytrzymal i jezdzil dalej, tylko ten teflon...

: 16.02.2009 23:03:25
autor: Spaced
XXX wiekszosc USD amorów w ogole bez skarpet ma wytarte golenie. Taki urok konstrukcji, ze jak nie chronisz to zetrzesz. W neoprenach nie było problemu u mnie.
alek_fr olej trzeba lepszy dac

: 18.02.2009 06:16:24
autor: B_O_Y
śmigałem jakiś czas na takim amorku ale miałem z tuningowana wersje tzn wstawione miękkie sprężyny i wtedy pracował wyśmienicie , jedyna wadą tego amora było to że jest wrażliwy na temperaturę w niskich temperaturach smar gęstnieje i amor staje się twardy , ale za to przy wysokich temperaturach pracuje wyśmienicie wybiera dosłownie wszystko .
niestety zmieniłem go na 888 bo 2 lata temu nie było DNM 180 w polsce w sprzedaży
( nie mogłem nigdzie go dostać ,nawet MK BIke się wypioł )
mam nawet chyba jeszcze sprężyny miękkie do niego
: 18.02.2009 09:56:45
autor: Spaced
B_O_Y włożenie sprezyn odpowiednich do swojej wagi to nie jest tuning tylko własciwe ustawianie amora pod siebie

: 18.02.2009 14:47:36
autor: grzesiekfrchelm
Spaced-to mam śmigać w moim dorado z tymi neopranami na lagach?wtedy nie bedzie się scierały lagi?
: 18.02.2009 17:32:10
autor: Vojtas2006
To Ci akurat 100% myślę że nie da ale na bank nie zetrzesz ich szybko :]
: 18.02.2009 17:37:30
autor: Spaced
grzesiekfrchelm jak załozysz je dobrze i nie deba ci sie podnosic to na pewno pomoże.
: 18.02.2009 19:59:53
autor: grzesiekfrchelm
dzieki za info.pozdro
: 18.02.2009 21:09:50
autor: B_O_Y
spaced to byla taka przenośnia
: 12.04.2009 18:11:32
autor: kuciek40i4
Odnawiam temat.

Ma ktoś może jakieś instrukcje, czy coś w tym stylu do tego amorka?
: 12.04.2009 18:55:23
autor: XXX
Spaced skoro wiekszosc USD ma wytarte golenie bo taki urok tej konstrukcji to czemu z np. Shiverem nie ma tych problemow? moim zdaniem nie chodzi o typ konstrukcji tylko o to jak gruba i jak wtarda jest powloka na goleni... jak jest badziewna..to zejdzie chocbys amor w warunkach laboratoryjnych uzywal to i tak sie wytrze bo tarcia nie wyeliminujesz... wazna jest odpornosc powloki na scieranie.... tak mnie sie przynajmniej wydaje...
moj amor to byl model nizszy od USD choc nie wiele tanszy ale i tak zlapal szybko luzy i sie wytarly golenie.. raczej nie sa to wedlug mnie najtrwalsze amory..a srodek mial identyczny jak w usd praktycznie....
Manual do USD 180
http://www.dnmsuspension.com/pdf/usd180.pdf
: 12.04.2009 19:35:28
autor: kuciek40i4
XXX tylko w tym problem, że nie napisali ile oleju, jakie ciśnienie itp. a to mnie interesuje ew. jakiś poradnik do rozbiórki tego.