Strona 1 z 2
Santa Cruz Syndicate z nowym damperem powietrznym w RPA
: 10.04.2009 20:32:16
autor: Spaced
Wyglada na to, ze w końcu mamy damper powietrzny do DH od RSa. Ciekawe jest to, ze team jezdzil na nich w klalifikacjach. Czyżby az tak dobra praca czy tylko testy sprzetu?
http://dirtmag.co.uk/worldcup/category/ ... 34857.html

: 10.04.2009 20:51:08
autor: wojtasu
A moze stawiają na mniejszą wagę

: 10.04.2009 21:03:49
autor: Spaced
wojtasu jesli oznaczałoby to mniejsza przyczepnosc to watpie jako, ze wiekszosc bików prosów oscyluje w okolicach 18kg (Gee, Blenki etc.). Wez pod uwage, ze v10 nie ma wielkiego dampera wiec sprezyna z ti nie jest jakos tak niesamowicie cieższa. Moze wynika to z trasy z duza iloscia pedałowania.
: 10.04.2009 21:33:26
autor: wojtasu
Spaced Myśle , że my się nie dowiemy dlaczego tam AIR był zamontowany trza by zapytac samego Minara :P
: 10.04.2009 22:58:16
autor: Zaborowski1
wojtasu moze i on nie wie

team kazał i juz !

: 11.04.2009 00:11:56
autor: Steel2
Czy mi się wydaje, czy on ma taki ładnie pordzewiały łańcuch ? To coś daje ? Szybszy jest ?
Raczej logiczne posunięcie ze strony RS. Przydał by się odpowiednik powietrzny Vivida ( choć ten tłok wygląda dość delikatnie )
: 11.04.2009 04:41:02
autor: ArthurGreen
Choćby M.Jackson i Madonna i cały team ulicy sezamkowej śmigał na tym powietrzniaku, to i tak mnie nikt nie namówi

: 11.04.2009 07:28:14
autor: wojtasu
Steel2 ten łancuch nie jest pordzewiały tylko na łanuchu osadził się pył z nawierzchni. W RPA maja taki jakby ciemno pomaranczowy piasek

: 11.04.2009 08:11:55
autor: Srejsd
Nom, w Afryce ziemia jest czerwona - to od krwi którą tam przelano

: 11.04.2009 14:22:33
autor: Wooyek
Spaced pisze:Wez pod uwage, ze v10 nie ma wielkiego dampera wiec sprezyna z ti nie jest jakos tak niesamowicie cieższa
Teamowe prototypy 2009 mają już 241 mm, więc całkiem sporo (tzn. normalnie).
I jeszcze jedna fota:

: 11.04.2009 14:47:04
autor: off_road
Wygląda to jak najzwyklejsza wersyja powietrzna VIVD-a
Tyle, że patent w stylu manitou a nie reszty z komorą powietrzą hehe

: 11.04.2009 14:50:51
autor: Wooyek
off_road pisze:Wygląda to jak najzwyklejsza wersyja powietrzna VIVD-a
Tylko że na razie nie istnieje coś takiego, jak "najzwyklejsza wersyja powietrzna Vivida", więc jest się czym jarać

: 11.04.2009 15:08:38
autor: ArthurGreen
Tak ot, ale widać że z sponsorem co do opon nadal się nie dogadali.. Zamalowane Maxxisy.. Ciekawe dlaczemu..
: 11.04.2009 19:16:34
autor: Zaborowski1
ArthurGreen pewnie poszło o strone finansową.
: 11.04.2009 20:01:30
autor: Spaced
ArthurGreen maxxis w tym roku duze oszczednosci sponsorskie robi wiec moze dlatego.
A co do aira to na RM wypowiadał sie BucoW testujacy sprzet dla suspension center w szwajcarii, ze miał do wyboru tunowanego dhx sprezynowego i tunowanego aira i wział drugiego ZE WZGLEDU NA PRACE. Ciekawy jestem co mu tam zrobili ale ja tam na mojego aira jakos bardzo nie narzekam.
: 12.04.2009 11:58:35
autor: Maciekx
Jesli to rock shox to riderzy black boxa tez ich nie ujeżdżają? Chyba że charakterystyke pod sante dobierają i tuningowy air bedzie idealny

A jeśli black box, to czy Hilla na demo też z powietrzakiem zobaczymy ? :P
: 13.04.2009 10:46:05
autor: Srejsd
Odnośnie sponsoringu na opony, to Maxxis i tak nieźle leci sobie w kulki. Niedawno w Mbuku lub Dircie widzialem na ostatniej stronie reklame HIgh Rollera, zdjecie Peata na v-10, moglo byc z temtego sezonu, ale numer chyba z lutego/marca, a obok napisane "STEVE PETE" hehe
: 09.05.2009 08:05:51
autor: zimer
problem opon juz chyba rozwiazany w la bresse minnaar jeździ na prototypowych mudach od hutchinsona

: 09.05.2009 12:45:32
autor: Noldorek
"prawie" jak kenda knarly :P