Strona 1 z 1

swinger 4 way w big hicie

: 11.04.2009 14:21:38
autor: Sliwekwieliczka
Cześć ma ktoś ten damper w hiciorku? Powiedzcie mi jak to z fsr współpracuje czy jest twarde czy jak... Z góry dzięki.

: 11.04.2009 15:17:04
autor: LestatBiker
Mój kumpel ma to w swoim bh, i działa mu to naprawdę ładnie, tyle ze ma damper po modyfikacji w tf tuned.

: 11.04.2009 17:08:13
autor: off_road
Oryginalny piątak może być za bardzo zmulony na kompresji, po tuningu wszystko gites.

: 11.04.2009 17:38:00
autor: MUSZEL
LestatBiker dokładnie. Kumpel w Rawie ma również BH na Revoxie i zdecydowanie czuć różnicę, zawieszejnie ma jakby większe tłumienie nawet na minimalnym ustawieniu powrotu i małej ilości powietrza w komorze. Ogólnie wolałbym kupić jakiegoś DH-Xa, choćby 3, niż Manitou z platformą.
Oczywiście da sie jeździć, jest to pierwszy ful kumpla i mu to nie przeszkadza, można sie przyzwyczaić

: 11.04.2009 17:47:33
autor: off_road
Zawsze można mu zrobić tuning :)

: 11.04.2009 18:03:36
autor: Sliwekwieliczka
off_road tuning to ja sobie zrobiłem w swoim van r i postanawiam zostawiać dampery fabrycznie. A powiedzcie mi panowie czy ten damper wytrzyma Myślenice, Wierchomle, Krynice i Szklarska porębe? Tzn czy poradzi sobie z trasami... :P

: 11.04.2009 18:07:58
autor: off_road
Sliwekwieliczka tuning tuningowi nie równy... jak się przejedziesz na oryginalnym 5th i na tuningowanym dowiesz sie na żywo tego o czym staramy Ci sie powiedzieć.

5th ma zupełnie inaczej działającą platformę niż reszta damperów.

: 11.04.2009 18:16:48
autor: Sliwekwieliczka
kolego jakbym miał pieniążka w kieszeni to bym nie zakładał tego tematu tylko bym kupił jakiegoś dhx-a, a że nie mam to musze kupić coś taniego żeby mi wytrzymało, a swingera 4 musze kupić z przymusu bo kieszeń praktycznie pusta a jeździć trzeba ;)

: 11.04.2009 18:20:18
autor: off_road
Wiec masz odpowiedź w 4 zawiasach to rozwiązanie jest "takie se"
Skoro jesteś zmuszony brać swingera/5th czy cokolwiek na patencie Progresiva to odpowiedź jest jedna, będzie twardszy na kompresji oraz wolniejszy na powrocie w porównaniu do innych damperów opartych o blaszki.

: 11.04.2009 18:29:10
autor: easy_rider
off_road pisze:5th ma zupełnie inaczej działającą platformę niż reszta damperów.
w "piątce" jest mocniejsza

: 11.04.2009 18:31:55
autor: XXX
Sliwekwieliczka wytrzymac wytrzyma nic sie z nim nie stanie pod warunkiem ze nie bedziesz go dobijał... bedziesz mial troche mniej czułe zawieszenie ale bedzie git..

: 12.04.2009 13:20:42
autor: Sliwekwieliczka
Teraz panowie mam pytanie co lepiej wybrać czy tego swingera 4 czy vanille r? :P

: 12.04.2009 13:33:19
autor: LestatBiker
Swinger4 :) Łatwiej go dopasdować do swoich potrzeb :)

: 12.04.2009 13:36:16
autor: Sliwekwieliczka
no tak ale z drugiej strony vanilla mniej awaryjna :P

: 12.04.2009 15:25:55
autor: GgG
A ja troszkę zejdę z tematu. Jeździł ktoś może na big hicie z damperem 216mm? Jeśli tak to jak to się sprawowało? W przyszłości mam zamiar zmienić ramę a damper już mam, ale wolę się upewnić czy warto tak kombinować.

: 12.04.2009 18:00:14
autor: off_road
ja testowałem chwilkę takie rozwiązanie, jak przestawisz na górne oczko, to geo tak starasznie sie nie zmienia przez to ale jednak 2-3mm nawet na tym oczku braknie.
W każdym bądź razie jak najbardziej się da :)
Kąt sie robi bardziej płaski.

: 12.04.2009 20:46:25
autor: KefirQn
a ja dowale do pieca ;D mialem w BH damper 190 mm dl i dawał rade :D