Koła Dirt/street

KilofeQ
Kontakt:

Koła Dirt/street

Post autor: KilofeQ »

Witam!!!
Zacznę od tego, że jestem początkującym riderem, więc proszę o wyrozumiałość. Druga rzecz, wiem, że było wiele takich tematów, jednak nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
To przejdźmy do rzeczy. Jestem na kupnie kół (przód/tył) do dirt/street. Niestety nie orientuję się co będzie dla mnie najlepszą perspektywą. Prosiłbym o wszelkie rady i podpowiedzi. Na kupno mam przeznaczone ok 300zl. Aha i piasty pod tarcze.
Z góry dzięki.
PozdR ;)
Bombell
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Za 300zł to raczej nad używkami trzeba myśleć. Napisz ile ważysz i czy przód 9mm a tył 10x135mm rozumiem i przód też musi być pod tarcze? Bo osobiście uważam, że hamulec na przodzie zbędny i w takim przypadku przodu szukałbym coś na zasadzie: Novatec 751SB (vel Dartmoor S-drive) a nówki czasami po 40zł można znaleźć do tego Dartmoor Abstract albo Trixie bo Abstractów już nie ma i do tego jakieś szpryszki. Tył raczej będziesz skazany na NS SS a obręczy szukałbym Fortressa. Set dość popularny więc z używkami nie powinno być problemów. Więc myślę, że jak się postarasz to taki komplet do 300zł znajdziesz.
KilofeQ
Kontakt:

Jesli chodzi o wagę to 65kg. Sory za glupie pytanie, ale co miales na mysli piszac wymiary 9mm itd.
PozdR
Bombell
Kontakt:

O średnice osi przedniej piasty, 9/10mm to tzw. zwykła oś najbardziej popularna.
KilofeQ
Kontakt:

Tak tak normalna oś.
Mam jeszcze jedno pytanko :) Jaki rozmiar bedzie najlepszy?? Wydaje mi sie ze 26' ale nie jestem pewien. Na rowerku bede rowniez jezdzil lekkie DH.
PozdR
bottle
Kontakt:

Post autor: bottle »

Jeżeli DH to 26' bo lepszy kąt najazdu na przeszkodę, powiedz jaki masz sprzęt (rama i amortyzator), bo widzę, że nie jesteś zdecydowany, więc dobierzemy co będzie bardziej do framesetu pasowało.

A tak na przyszłość nie pisz następnej wiadomości tylko edytuj poprzednią bo tu za takie rzeczy można zostać "delikatnie" upomnianym przez niektórych użytkowników:P