Witam!!!
Zacznę od tego, że jestem początkującym riderem, więc proszę o wyrozumiałość. Druga rzecz, wiem, że było wiele takich tematów, jednak nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
To przejdźmy do rzeczy. Jestem na kupnie kół (przód/tył) do dirt/street. Niestety nie orientuję się co będzie dla mnie najlepszą perspektywą. Prosiłbym o wszelkie rady i podpowiedzi. Na kupno mam przeznaczone ok 300zl. Aha i piasty pod tarcze.
Z góry dzięki.
PozdR
Za 300zł to raczej nad używkami trzeba myśleć. Napisz ile ważysz i czy przód 9mm a tył 10x135mm rozumiem i przód też musi być pod tarcze? Bo osobiście uważam, że hamulec na przodzie zbędny i w takim przypadku przodu szukałbym coś na zasadzie: Novatec 751SB (vel Dartmoor S-drive) a nówki czasami po 40zł można znaleźć do tego Dartmoor Abstract albo Trixie bo Abstractów już nie ma i do tego jakieś szpryszki. Tył raczej będziesz skazany na NS SS a obręczy szukałbym Fortressa. Set dość popularny więc z używkami nie powinno być problemów. Więc myślę, że jak się postarasz to taki komplet do 300zł znajdziesz.
Tak tak normalna oś.
Mam jeszcze jedno pytanko Jaki rozmiar bedzie najlepszy?? Wydaje mi sie ze 26' ale nie jestem pewien. Na rowerku bede rowniez jezdzil lekkie DH.
PozdR
Jeżeli DH to 26' bo lepszy kąt najazdu na przeszkodę, powiedz jaki masz sprzęt (rama i amortyzator), bo widzę, że nie jesteś zdecydowany, więc dobierzemy co będzie bardziej do framesetu pasowało.
A tak na przyszłość nie pisz następnej wiadomości tylko edytuj poprzednią bo tu za takie rzeczy można zostać "delikatnie" upomnianym przez niektórych użytkowników:P
Jesli chodzi o sprzet to nie jest za dobry gdyz zaczynam przygode z tym sportem i fundusze nie pozwalaja mi na cos lepszego. Do rzeczy. Rama Ballistic Dual i amor poczciwe Duro
PozdR
Hmm.. a co Cię bardziej bawi: szybka jazda po trasach czy skakanie i triki?? Bezpieczniej będzie 26' brać, bo da radę i w Street i DH, natomiast 24' (przód i tył) w DH nie widzę...