Historyczny Sunn Radical + 1994, powrót króla

Aqqs
Posty: 138
Rejestracja: 11.03.2009 22:38:28
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Historyczny Sunn Radical + 1994, powrót króla

Post autor: Aqqs »

Witam was, może streszcze swoją historię:
Zaczeło się niewinnie w dzieciństwie, rowerek deseczka i już jest hopeczka...
Zaraziłem się tym wszystkim...
Aktualnie jeźdze na meridzie, oraz jakiś no name, niestety zacząłem za bardzo ekspoatować je i skończyło się na połamanych osiach w kołach...pedały, korby też poszły etc etc. postanowiłem złożyć coś extra...wpadłem na alledrogo i po dłuższych poszukiwaniach wpadłem na dobrze wyglądającego sunn'a kupiłem. Potem dnm 180, koła double wide, kiera i korba turvativ. mój projekt ma się ku końcowi i wyniesie ~1500zł cym mogę się szczycić!
Jako ze rame kupiłem w zimę troszkę się nudziłem i pomalowałem ją, wahacz jest polamowany proszkowo na czarno-złoto-zielony a reszta czarny.
dodaję foty:

http://yfrog.com/0cdscf4297ojx

chciałbym coś wiedzieć o histori tej ramy tak więc prosze o inf :)
Kruk
Posty: 1290
Rejestracja: 19.04.2004 13:39:12
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Kruk »

Jakoś 97-99 dokładnie nie pamiętam to team Sunna na takich jeździł i taki jeden bardzo utalentowany człowiek co strasznie dużo Ci google pomoże znaleźć. W ramie z przodu był usd Mr. Dirta 150 skoku, rama chyba też ma 150, choć u Ciebie jak widze ten element popychający damper był dorabiany. Ogólnie może później coś dopisze, bo czasu nie mam.
Wiesz co mnie boli? Że rower się pierdoli!
Aqqs
Posty: 138
Rejestracja: 11.03.2009 22:38:28
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Aqqs »

Dzięka za info,
co do elemętu to został dorobiony. robi on około 210~240mm realnego skoku ale to jeszcze przetestuję bo to wyszło z obliczeń :) + twardsza sprzeżyna na max. ściśnięta. :D
Słyszałem ze to był pierwszy rower robiony pod DH (jak na tamte czasy "DH")....


ps.poza tematem:
-jak nabić na rurkę sterową dolną cześć sterów bo mi do końca zostało 4 mm, na siłę, przyżądy są? czy zacisnąć wszysko razem z podkładkami, ramą, mostkiem na gwiazdce?
Hajdas
Posty: 1510
Rejestracja: 14.12.2007 18:51:31
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Hajdas »

Aqqs pisze:mostkiem na gwiazdce
quilong
Posty: 1678
Rejestracja: 05.08.2004 11:21:08
Lokalizacja: sucha beskidzka
Kontakt:

Post autor: quilong »

Aqqs, mozliwe ze musisz troszeczke pilnikiem potraktowac rure sterowa lub konusa sterow, troszeczke!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
Jony
Posty: 19
Rejestracja: 10.07.2006 20:46:15
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Jony »

stery same się powinny poukładać w czasie jazdy, a następnie należy dociągnąć ''gwiazdką'' ;-) ... no chyba, że jest maxymalnie ciasno i to nic nieda to w tedy bym zrobil tak jak napisal >quilong< ... pilnikiem ;] :twisted:
wujekeman
Posty: 703
Rejestracja: 03.08.2005 19:37:13
Lokalizacja: TORUŃ
Kontakt:

Post autor: wujekeman »

Fachowcy! Bieznie sterów nalezy nabic na rure sterową widelca. nieraz idzie lzej nieraz mocniej , ale jeśli brakuje mu 4mm to to sie nie poukłada w czasie jazdy.
https://www.facebook.com/brodacimechanicy
re5pect
Posty: 421
Rejestracja: 20.06.2007 19:04:18
Kontakt:

Post autor: re5pect »

bez gumowego młota to nie robota;) Sprzęcik super.
gg: 4709451
yasiuuu
Posty: 1953
Rejestracja: 27.05.2004 10:21:31
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Post autor: yasiuuu »

Maszyna szykuję się niezła;-)

Może utwórzmy dodatkowy dział "ANTYKWARIAT", bo z tego co wiem kilkanaście osób na tym forum posiada rowery z "tamtej epoki" (ze mną włącznie), które mogą przybliżyć trochę historii kolarstwa dzieciom wychowanym na Bitch'ach, Krossach i Dartmoorach :]
www.feel-free.pl
Aqqs
Posty: 138
Rejestracja: 11.03.2009 22:38:28
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Aqqs »

Pomysł z ty działem jest niezły, yasiuuu możesz napisac w ostatnim dziale taką prośbę :)

Chyba to pilnikiem potraktuję :)

A tak wracając do tematu to może ktoś ma foty tego rowerka w akcji :) fajnie by było, albo jakieś głębsze info.
Pozdrawiam ALL
B1 team i 5th element
Marcio
Posty: 1263
Rejestracja: 25.09.2007 19:53:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Marcio »

yasiuuu Nie ma od dawna zapowiedzianych dzialow a Ty kolejny chcesz :P

Aqqs Delikatnie bieznie spiluj i bedzie ok.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Chcecie panowie to zróbcie temat. Działu nie trzeba. Stare maszynki mozna powrzucac.
Aqqs
Posty: 138
Rejestracja: 11.03.2009 22:38:28
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Aqqs »

Temacik już jest, chyba ma z 6 stron :P.
Co do nabijania tego to już po sprawie bo chwilę potrzymałem nad palnikiem tą cześć sterów i jak nałożyłem to weszło gładko :)
Może wróćmy do tematu, bo ja nadal chcę się coś dowiedzieć:)
B1 team i 5th element
konraddoom
Posty: 129
Rejestracja: 25.02.2009 21:19:35
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: konraddoom »

jaki w tym siedzi amorek??
[url=http://www.weebls-stuff.com/songs/Amazing+Horse/]amazing horse[/url]
Aqqs
Posty: 138
Rejestracja: 11.03.2009 22:38:28
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Aqqs »

Pisałem już :) DNM USD 180
B1 team i 5th element
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

sprawdzałeś czy koło nie będzie Ci trzeć o rurę przy tak znacznym zwiększeniu skoku?
Ciekaw też jestem o ile będzie się wydłużał chainstay
klexuh
Posty: 1366
Rejestracja: 01.08.2007 22:36:06
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: klexuh »

hmm.. ładne to.. tylko bardziej mi sie tam widzi jakis Boxx '04 w dobrym stanie.. :wink:
darex
Posty: 225
Rejestracja: 16.08.2005 05:28:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: darex »

210-240 mm skoku przy tak krótkim damperze to nie jest dobre wyjście. Zawieszenie bedzie dobijać cały czas, damper będzie miał za mało tłumienia powrotu i kompresji. Druga sprawa to polecam założyć twardszą spreżynę zamiast na maksa skręcać już istniejącą bo wyboczenie sprężyny może spowodować wygięcie tłoczyska (sprężyna 500 skręcona na 2 cm trwale wygina tłok Vanilli - sprawdzone :D ).
[url]http://www.proshox.com[/url]
Aqqs
Posty: 138
Rejestracja: 11.03.2009 22:38:28
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Aqqs »

darexSpreżyna jest twardsza ale nie wiem na ile, jeszcze jej zostało do max. dokrecenia, ale w przyszłości prawdopodobnie zmienie.
Damper nie jest w stanie dobić, chyba ze skoczę sobie z conajmniej 3m dropa do czego jeszcze mi daleko.
ps. jaką proponujesz sprężynę?
SeraaXNie powinno odzierać bo punkt obrotu zawieszenia jest dosyć wyskoko.
co do chainstay'a to myślę ze dosyć dużo...jako ze jeszcze nie miałem fulla to nie powiekm jak bardzo jest to odczuwalne.
klexuhMyśle ze USD był dobrą inwestycją, może też dlatego ze jest prawie jak nowy, teflon jest w prawie idealnym stanie a posiada stosukowo bardzo powównywalne, a nawet myśle lepsze własności niż Boxx z
2004r.zaletą też była cena bo tylko 430zł, amor jest z 2005r. jeźdzony w USA przez jakiegoś gang-man'a po mieście :P
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość