Strona 1 z 1
Marzocchi All Mountain 2-opinie
: 04.08.2009 10:16:36
autor: radzik1259
Witam.
Kolega ma zamiar kupic ten widelec, bedzie uzywany w poczynając na DH i na dircie kończąc, warto kupić ten widelec, czy lepiej rozglądnąć sie za czymś innym. Za marcokiem przemawia regulowany skok, ale czy naprawdę warto?
Pozdrawiam.
: 04.08.2009 15:05:44
autor: MadRider
Tak, warto go kupić, ale nie wiem czy jest sens żeby wykorzystywać ten amorek w dircie i dh. Co prawda jeżdze na nim już blisko 3 miechy xc, am, lekki fr i wszystko działa bez zarzutu (rocznik '07), marcok jest bardzo uniwersalny i wytrzymały, ale jest na miękką ośkę i nie jest przeznaczony stricte do dh. Więc jeśli widelec ma wytrzymać ostre katownie po traskach dh/fr to musi to być amortyzator z qr20 np. Z1 sport. No, chyba że kolega na codzień będzie jeździł lekki fr/am a wypad w poważniejsze góry zaliczy kilka razy w roku.

: 04.08.2009 15:16:23
autor: Bombell
MadRider pisze:ale jest na miękką ośkę
AMy 07 były też na sztywną oś więc zależy konkretnie o jakim egzemplarzu i roczniku
radzik1259 mówi.
Wspomniałeś też o regulacji skoku więc sądzę, że tu mowa o 1 SL 07? Mam rację?
: 04.08.2009 16:39:36
autor: Rajder
Ja mam AM1 i TST musiałem serwisować bo padło,a nie katowałem go wcale i wiem że jest mało sztywny,ale za to bardzo lekki.Nie pamiętam czy AM2 też ma tak samo TST zrobione czy inaczej,ale wadliwe to jest.Jak pójdzie cała komora to wymiana ok. 300zł.Co do pracy to ładnie to chodzi.
Aha co do regulowanego skoku,to tylko na podjazdy,na zjeździe nie można zjeżdżać na skręconym bo można go rozwalić.
: 04.08.2009 17:13:03
autor: Wooyek
Ja miałem AMII 2006 - powietrzny, z ETA. Jego wady to:
- ośka 9 mm => mała sztywność;
- cholernie wkurzające stukanie (nie do usunięcia, "te typy tak mają");
- słaby środek skoku (zapadanie się typowe dla starszych konstrukcji powietrznych).
Więc do enduro spoko, ale do DH i dirtu - ni cholery.
: 04.08.2009 19:15:58
autor: wojtasu
Ja proponuje jakiegoś uzywanego Pike'a ... pod wszystko da się ustawić

: 04.08.2009 22:44:50
autor: radzik1259
Czyli rozumiem, że raczej nie ma mozliwość ostrzej pojezdzic ze zmniejszonym skokiem?
: 05.08.2009 09:16:25
autor: Rajder
radzik1259 W AM1 nie da rady,nie wiem jak jest w AM2 i w wersjach SL ale chyba tak samo.To działa na zasadzie blokady,przekręcasz pokrętło ,wbijasz amora i tyle ile wbijesz tyle masz skoku.Maksymalnie do 100 ze 170 u mnie się wbija.
: 05.08.2009 10:26:58
autor: Wooyek
Rajder => Mówisz o ETA, nie ATA - różne systemy są w różnych modelach/rocznikach.