Dj III 07 stuka i za szybko odbija :/
: 13.08.2009 20:12:47
Siema
Mam problem z moim djem. W porównaniu z innymi takimi samymi amorkami odbija dużo szybciej. Druga sprawa to to, że jak normalnie jadę i sobie go tak wginam i podrzucam kierownice to nie strzela, ale np przy bunny hopie, albo na jakimś wybiciu przy gwałtownym wciśnięciu go, jak wraca to słychać taki głośny metaliczny stuk. Było już tak jak go kupiłem (używka), dwóch serwisantów już go rozbierało i twierdzą, że wszystko jest poskładane tak jak należy i że raczej niczego nie brakuje. Olej jest wlany 10w, więc nawet gęstszy niż oryginalnie. Regulacja tłumienia powrotu jest zacięta, można pokręcić najwyzej poł obrotu w jedną i drugą stronę i na tym koniec :/, a ta regulacja co jest na lewej goleni jest dorabiana przeze mnie, ponieważ jak go kupiłem to zamiast oryginalnej śruby imbusowej był tam otwór wypełniony żywicą. Wkręciłem tam srubę wydaje mi się że taką samą, ale pewności nie mam jak tamta miała być zakończona. Jeszcze jedna sprawa, która mnie nie pokoi to to, że po jakimś czasie jazdy w oleju jest ffpytkę opiłków i z tego co widziałem jak był rozebrany to są one z tłumika, który jest lekko obtarty na boku. Proszę dajcie mi jakieś wskazówki co może być powodem stukania i jak naprawić regulację. Najlepiej jakby ktoś miał zdjęcie wszystkich podkładek na tłumiku i ogólnie wnętrzności sprawnego Dja III 07, żebym sobie mógł porównać z moim. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Mam problem z moim djem. W porównaniu z innymi takimi samymi amorkami odbija dużo szybciej. Druga sprawa to to, że jak normalnie jadę i sobie go tak wginam i podrzucam kierownice to nie strzela, ale np przy bunny hopie, albo na jakimś wybiciu przy gwałtownym wciśnięciu go, jak wraca to słychać taki głośny metaliczny stuk. Było już tak jak go kupiłem (używka), dwóch serwisantów już go rozbierało i twierdzą, że wszystko jest poskładane tak jak należy i że raczej niczego nie brakuje. Olej jest wlany 10w, więc nawet gęstszy niż oryginalnie. Regulacja tłumienia powrotu jest zacięta, można pokręcić najwyzej poł obrotu w jedną i drugą stronę i na tym koniec :/, a ta regulacja co jest na lewej goleni jest dorabiana przeze mnie, ponieważ jak go kupiłem to zamiast oryginalnej śruby imbusowej był tam otwór wypełniony żywicą. Wkręciłem tam srubę wydaje mi się że taką samą, ale pewności nie mam jak tamta miała być zakończona. Jeszcze jedna sprawa, która mnie nie pokoi to to, że po jakimś czasie jazdy w oleju jest ffpytkę opiłków i z tego co widziałem jak był rozebrany to są one z tłumika, który jest lekko obtarty na boku. Proszę dajcie mi jakieś wskazówki co może być powodem stukania i jak naprawić regulację. Najlepiej jakby ktoś miał zdjęcie wszystkich podkładek na tłumiku i ogólnie wnętrzności sprawnego Dja III 07, żebym sobie mógł porównać z moim. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.