Strona 1 z 1

Monster - single crown

: 01.09.2009 18:20:50
autor: ArthurGreen
Spotkaliście się kiedyś z takim wynalazkiem ?? Nie dość że 1-dna półka, to jeszcze chyba skok skrócony:

Obrazek

http://www.pinkbike.com/photo/3949338/

Obrazek

edit: Nie mam bladego pojęcia dlaczego obrazki się nie wklejają..

: 01.09.2009 18:27:19
autor: Spaced
Pare 2 polek na 1 pólki widzialem przerabianych ale dla mnie to sen wariata, a nie powazny pomysł. Inna sprawa, ze ladnie to wyglada ;)

: 01.09.2009 18:30:59
autor: wojtec
ja tez widzialem tyle ze monstera z 2001 roku , ale jakos nie ufal bym tej jednej koronie skrecanej na srubki ...

: 01.09.2009 18:46:49
autor: Spaced
wojtec, a to nie był marzocchi D-street? Bo to konstrukcja bardzo zblizona do starego monstera ;)

: 01.09.2009 19:01:25
autor: avg
Jak ktoś ogarnia niemiecki to może sie czegoś dowie :wink:
http://fotos.mtb-news.de/photos/view/447074

: 01.09.2009 19:16:02
autor: Marcio
Fajnie to wyglada ale nie widze sensu takich przerobek ;)

: 01.09.2009 19:22:23
autor: bikerman
...........i tak powstalo 66 :P

: 01.09.2009 21:51:13
autor: blackdemon
Obrazek
Masz.

: 01.09.2009 21:53:25
autor: adrian99
Z tego co przeczytałem to chłop zrobił go z kumplem z normalnego monstera '03. Przyciął lagi, obniżył skok do 180mm bo jak sam mówi przy 200mm działały by za duże siły na główkę ramy (co jest logiczne). Amora zalał motorexem 10'tką. Ogólnie to dopiero go testuje.

P.S jak coś się nie zgadza to mnie poprawcie.

: 01.09.2009 22:05:31
autor: blackdemon
Po co przycinac golenie? Ja bym obnizyl na tlumiku, o ile jest taka mozliwosc w HSCV. Jeszcze przydaloby sie dorobic inna korone, mocniejsza i byloby ok :)

: 01.09.2009 22:19:55
autor: Vin_OSW
blackdemon ta... i na dole goleni dolnych są takie fajne dziury przez które górne lagi przechodzą aż do podłoża...

: 02.09.2009 10:06:17
autor: wojtec
Spaced nie nie to byla ewidentna przerobka ...

: 02.09.2009 14:57:46
autor: Morris
wojtec pisze:ja tez widzialem tyle ze monstera z 2001 roku , ale jakos nie ufal bym tej jednej koronie skrecanej na srubki ...
Na zdjęciu nie wygląda na koronę skręcaną na śrubki... Poza tym robili DJ-ty , D-street-y i trzymały, więc jaki problem? W końcu Monster ma nie 4 a 6 śrub na dole.

Pozdro

PS Ciekawe ile stracił na wadze ;)

: 04.09.2009 09:04:14
autor: MacGyver
Morris jest napisane ile :
*180mm Travel
*Weight: 3,89kg
swojemu Mankowi tego bym nigdy nie zrobił :)

: 04.09.2009 15:10:35
autor: Morris
Ponad 1kg przy ścięciu goleni i usunięciu półki? Nieźle. Mi się podoba inicjatywa, ludzie na trasie pewnie gały wywalają co to za amor :D No a na pracy raczej nie stracił chociaż z tego co wiem im krótsza sprężyna tym mniej czuły amor... Ktoś to na forum pisał, nie wiem czy jest to odczuwalne itd. więc nie jedźcie mnie za to :D

: 05.09.2009 12:32:19
autor: MUSZEL
Morris teoretycznie to o czym piszesz może być spowodowane tym, iż im mniejszy skok amorka, tym mniejszy musi być jego sag ogólny (np na 888 ma sie większy sag niż np na Z1 Sport, mimo że %-owo jest tyle samo zalecane). A wiadomo, że amor jest tym czulszy, im większy ma sag, wtedy sprężyna względnie jest bardziej ugięta niż w mniejszym amorku, i może reagować na mniejsze przeszkody.
Morris pisze:Ponad 1kg przy ścięciu goleni i usunięciu półki? Nieźle
ponad 1.5kg ;)

A pomysł całkiem fajny :) a waga Shivera :mrgreen: