Strona 1 z 1

MANITOU Sherman Slider Plus co o nim myślicie

: 08.09.2009 16:24:31
autor: dh95
mam na oku taki amor manitou o skoku 170mm stosowałbym w dh
co o nim myślicie a może kupić suntour duro fr20

: 08.09.2009 16:31:07
autor: speedy
Masz na oku?
Trochę dupnie działa ten amor, twardy i nieczuły.Musiałbyś go trochę przerobić.
A i uważaj na stan techniczny tych amorów...

: 08.09.2009 17:30:37
autor: Skyline GT
No fakt trochę twardy jest , ale można to poprawić .
A co do duro ja odradzam nie wiem jak inni.

: 08.09.2009 18:10:31
autor: lazik
Skyline GT czemu niby odradzasz duro FR20?? miales z tym doczynienia? Ja jezdzilem na tym duzo razy i ladnie pracowal...

Ile chcesz przeznaczyc na amora? Pamietaj ze maniciaki wymagaja troski i czestego serwisu a pracy wcale ładnej to nie ma... ;)

: 08.09.2009 18:39:52
autor: blackdemon
Mam tego amora, wcale nie jest twardy, tylko wystarczy pobawic sie pompka. No i manitou sa wrazliwe na olej.

: 09.09.2009 16:37:15
autor: Skyline GT
lazik może aż takiego bliskiego spotkania nie miałem , ale wiadomo że SR Suntor nigdy nie produkował dobrych amorów do czegoś więcej niż szosa .
Miałem niestety tylko zwykłe duro które chodził b. ciężko.. .

: 09.09.2009 17:12:18
autor: ecik3009
Od kiedy MANITOU ma coś wspólnego z SR Suntor a tym bardziej z DURO ???

: 09.09.2009 17:32:53
autor: jan.mikael
Skyline GT to w szosie jeździ się z amortyzatorami? Ciekawe, może u Ciebie bo jakoś reszta świata tego nie praktykuje. Nie jeździłem na nowym duro ale miałem nieprzyjemność posiadać przez pół roku shermana, i w kontekście opini o nowych widelcach sr suntour wydaje mi się iż duro to może być lepsza opcja.

: 09.09.2009 17:50:33
autor: diablos993
Sherman awaryjny. Możecie mówić co chcecie. Jak kupisz nówkę i ciągle zmieniał olej czy smar to da radę w innym wypadku nie. Zaczyna lać, pracuje skokowo, dobija. Po całkowitym serwisie pracował dobrze przez 2 tygodnie. Potem zaczął mulić i tak w kółko. Duro FR20 fajne, ale sterówka z plasteliny. Widziałem kilka i wszystkie krzywe:/ Po lekkim tuningu naprawdę bardzo płynnie pracuje, tłumienie gorzej i ciężko go ustawić, bo albo dobija, albo nie pracuje całym skokiem ale płynność na wysokim poziomie przynajmniej przez te 2 miesiące jak kumpel na nim jeździł.

: 09.09.2009 18:06:59
autor: wfl
lazik pisze:pamietaj ze maniciaki wymagaja troski i czestego serwisu a pracy wcale ładnej to nie ma
Nie uogólniaj :)

dh95 ile na amortyzator ?

: 09.09.2009 18:27:29
autor: lazik
no mialem na mysli shermana ^^ bez czestego serwisu nie bedzie pracowal... co prawda mialem modele flick plus i firefly ale prace maja gorsza od duro fr20, co do sterowek w sr to nie wiem, z tym duro co ja mialem doczynienia to nic sie nie dzialo przez dlugi czas. teraz tez sie jeszcze trzyma ;)

: 09.09.2009 18:55:15
autor: Las3k_91 Ldz
dh95, Sherman wrażliwy na serwisy i taie tam jak pisał diablos993, niski, SPV muli, nigdy nie będzie Ci chodził jak na NWD, odpuść.
Duro FR pozwala docenić Shermana, bo działa jeszcze dużo gorzej [tak, jeździłem], odpuść.
No, możesz brać na oko kolejne 2 :wink:

: 09.09.2009 19:49:42
autor: młody Wąsu
Ja jestem posiadaczem Shermana Slder Plus i jakoś specjalnie nie narzekam...Pozatym że mi się tłumik SPV rozwalił po 2 mies. po walnięciu dropa 3m. dobiłem go i coś usłyszałem że gruchnęło...przychodze do domu, rozbieram go a tam cały tłumik pływa w częsciach w oleju...teraz mam tam samą lagę, a goleń zalana motorexem 5W a w lewej sprężynę i powiem że nie działa najgorzej.Byłem w Szczyrku, Myślenicach i Wiśle i elegancko ogarniało.Czasami tylko za często go dobijam.Ale ogólnie to myślę że jest to już amor przestarzały i jak tylko masz kase to weź kup jakiegoś drop offa czy coś takiego...bo napewno będzie lepszy i co najważniejsze mniej awaryjny...
Tyle odemnie:)

: 09.09.2009 22:22:20
autor: bikerman
jak już zabierasz sie za maniciaki to sprawdź stan goleni dolnych bo często sa na nich pęknięcia po "rekreacyjnej jeździe". Cała reszte o pracy spv/serwisie opisali wyzej ;)

: 09.09.2009 22:24:38
autor: blackdemon
bikerman pisze:jak już zabierasz sie za maniciaki to sprawdź stan goleni dolnych bo często sa na nich pęknięcia po "rekreacyjnej jeździe"
Zal chlopie.. Jak sie dokreca sruby M4 polmetrowa dzwignia a potem peka to trza wyzywac na producenta..
To samo z muleniem, moze trzeba wlac olej 2,5/5w a nie wlewacie 7,5/10 jak do marcoka a potem placz, ze zamula. No bez jaj ludzie

: 10.09.2009 06:46:17
autor: lazik
ja swojego firefly'a zalalem mieszanka 50/50 olejów 2,5 i 5 wiec wyszło nieco ponad 4W a po 2 tygodniach jezdzenia po lesie, gdzie po kazdej jezdzie pryskałem brunoxem zaczął mulic... ale zaraz po serwisie pracowal calkiem ladnie