Strona 1 z 2

888 RC2X VA - 2007 czy 888 SL ATA - 2007 ???

: 09.09.2009 20:35:59
autor: dirtjumper1p
Witam! jak w tytule . Mam ramke BANSHEE scream V2 i Jezdze w FR i DH i doradzcie ktory model lepiej kupic??? :D

: 09.09.2009 21:00:48
autor: dedekFR1
Chyba pytasz o te z allegro więc: Mam porównanie do wielu amorków i stwierdzam że płynności i miękkości 888 Sl ata nic nie przebije, można to wszelako ustawić jak masz pompkę w ręce na różne style pracy. Rc2x va jak to ten model zawsze dobrze pracujący "olejny" amor, chwalony itd. Cóż, najlepiej jakbyś się przejechał na jednym i drugim i sam stwierdził, ale sl ata strasznie mnie zaskoczyła, do tego ta waga i wygląd białych goleni, które do wszystkiego pasują :-) Żeby nie było, ja nie polecam bo "moje", tylko stwierdzam fakty.

: 09.09.2009 21:11:19
autor: wojtec
ja bym wziol 888 RC2X bo sprawdzone jak masz banshe to raczej na wadze cie nie zalezy , ale tez nigdy nie jezdzilem na SL wiec nie mam porownania , rc2x moge polecic ...

: 09.09.2009 22:56:44
autor: GrzesiekrK
Tak wiec, mialem obydwa te amorki. Wczesniej mialem RC2X VA, jak to osemki pracowaly bardzo dobrze, fakt zeby ustawic trzeba bylo pol godziny spedzic zeby ustawic idealnie. Ale ja i tak nie bylem zadowolony do konca z pracy poniewaz pracuje malo plynnie. Ale jak najbardziej fajny amor. Obecnie mam SL ATA i jak dla mnie nie ma porownania. Mozna ustawic IDEALNIE pod kazda wage. Wkoncu masz dwa wentylki i mozna spokojnie regulowac powietrzem. Co do samej pracy do jest miod. Plynnie i nie zacina jak osemki nie-powietrzne. Osobiscie polece co SL ATA. Plynnosc pracy powala !

: 10.09.2009 00:04:18
autor: Spaced
GrzesiekrK skoku nie tracisz nigdy?

: 10.09.2009 08:20:49
autor: siwy-84
Spaced zeby nie tracil skoku wystarczy wykrecic regulator i dokrecic dwie srubki. jedyna wada sl ata to niewykorzystywanie calego skoku, masz 200 a wykorzystujesz moze 190, niewazne na jakim cisnieniu. dlatego sie pozbylem tego amora.

: 10.09.2009 08:29:23
autor: ablee
ATA waży 3005g z nieprzycięta rurą sterową, więc całkiem nie źle jak na takiego klocka ;]

: 10.09.2009 10:28:38
autor: Spaced
siwy-84 wiem co zrobic zeby nie tracil ;) Metod jest kilka. A co do calego skoku to PAR komore wywalasz i jest podobno lepiej. Inna sprawa, ze wole lepiej pracujace 190 skoku niz gorzej ale 200.

: 10.09.2009 10:43:43
autor: dirtjumper1p
A czy Rc2x nie jest wytrzymalszy?? Na wadze mi ne zalezy dlatego mam screama :D

: 10.09.2009 13:35:08
autor: GrzesiekrK
Spaced ja nie pisalem ze nie pracowal calym skokiem tylko to ze jest twardszy. a nie ustawi tak samo rc2x na sla ata. Nic nie pisalem o stracie skoku

plynniejsze sa sl ata

: 10.09.2009 13:46:38
autor: Spaced
GrzesiekrK to jak nie pisales o stracie skoku w poscie to nie moge o to pytać? ;) Bylem ciekawy bo jednak jakos niektórzy nie musza "naprawki" w SL ATA robic.

: 10.09.2009 20:32:44
autor: GrzesiekrK
Spaced Sorka nie zajarzylem :P

a co do SL to u mnie pracuje pelnym skokiem, problemu nie ma.

: 11.09.2009 09:55:03
autor: proBOSZCZdh
wczoraj przetestowałem SL ATA w terenie , cały dzień w Ruzemberoku, traski super, amora sprawdzał się rewelacyjnie w każdym terenie ale udało mi się go dokładnie ustawić dopiero po trzecim przejeździe, co do tracenia skoku to wystarczy sprawdzać pokrętło po każdym zjeździe i ewentualnie dokręcać, płynność skoku rewelacja nie ma tego typowego zacinania jak RC2X VA choć na trasie to przycinanie chyba nie ma znaczenia, amor lżejszy o pół kilo od rc2x i jest to różnica zauważalna, jeżeli chodzi o nie wykorzystywanie całego skoku to rzeczywiście można odnieść takie wrażenie na sucho ale po przejechaniu trasy okazuje się że całe golenie są czyściutkie a oznacznik jest u samej góry
wniosek jest jeden , w dalszym ciągu nie mogę się zdecydować który sprzedać
za rc2x przemawia przede wszystkim fakt że można go dużo łatwiej ustawić i dopasować do siebie nad ATA trzeba troszkę dłużej posiedzieć ale odwdzięcza się bardzo płynną pracą

: 11.09.2009 10:30:55
autor: mlynooo
proBOSZCZdh przeciez amortyzator i tak ustawiasz tylko raz. jak juz ustawisz ATA nie bedziesz musial sie bawic ustawieniami. Jezli chodzi o szybsze trasy to zawsze bedziesz mogl torche go dopompowac i będzie twardszy.

: 11.09.2009 10:55:23
autor: proBOSZCZdh
tak jasne do siebie ustawiasz raz ale wymagający riderzy będą chcieli ustawić pod każdą miejscówkę inaczej, są dwie komory pozytywna i negatywna nie wystarczy dopompować w jednej czy drugiej trzeba pobawić się ciśnieniem w obydwu żeby pracował ładnie, choć z drugiej strony myślę że po jakimś czasie użytkowania będzie można dużo łatwiej i szybciej wyczuć gdzie jakie ciścnienie
aha i jeszcze jedno regulacja powrotu działa bardzo płynnie i dokładnie

: 11.09.2009 18:02:10
autor: ravfr
SL nie ma regulowanej komory negatywnej tylko PAR.
proBOSZCZdh pisze: nie ma tego typowego zacinania jak RC2X VA

??????????????????????????? :shock:

Przez moje ręce przewinęło się kilkanaście wadliwych 888 i 66 2007 z systemem SL. Problemu nie ma gdy widelec jest na gwarancji , jeżeli nie - płynie się na 3 stówy.

: 11.09.2009 22:35:09
autor: dirtjumper1p
proBOSZCZdh to sprzedajesz wkoncu ta ATE??? :D jesli tak to podeslij mi te foty :wink:

: 12.09.2009 08:48:18
autor: proBOSZCZdh
jak się odrobię cały czas w robocie jestem, dzisiaj porobię i może zdążę wysłać

: 12.09.2009 09:15:28
autor: proBOSZCZdh
lepiej byś rafał wrzucił te zdjęcia z czwartku na stronkę ...