Strona 1 z 1
Adapter dampera w Signie fr
: 15.09.2009 13:01:28
autor: tomini
witam mam pytanie czy ktos juz probowal robic cos takiego ? dokladnie chodzi o zmiane pozycji dampera do polepszenia kątow
np cos takiego
http://www.pinkbike.com/photo/3812256/
prosil bym o rysunek czy cos ;D
: 15.09.2009 14:19:40
autor: PoleK
glupota, lepiej z tylu cos wymyslec bo masz 2 punkty podparcia a z przodu musialbyc kombinowac jak to zamocowac...
: 15.09.2009 18:37:25
autor: GgG
PoleK nie gadaj jak nie wiesz

Ja miałem taki patent u siebie w signie, wyszło to tak
http://www.pinkbike.com/photo/3383909/
na przełożeniu bardziej fr, że tak to nazwę, bo na nastepnym kąt główki był tak płaski, że aż czuło się, że amortyzator odchodził na sterówce, przejechałem się tak tylko po chodniku bo dalej bałem się o amortyzator

w razie czego pisz na gg: 1423862, mam sporo zdjęć projektu i jak wszystko się składało na różnych ustawieniach itp..
: 15.09.2009 19:47:42
autor: PoleK
GgG zal mi Ciebie, umiesz czytac?
czy moznaby wprowadzic jakis test przy zapisywaniu sie na forum?
ogolnie to ja byl pomierzyl wszystko pod damper 210 i kolo 26, zeby kat glowki dopasowac... masz ramke to rob, no czlowieku:|
: 15.09.2009 20:46:02
autor: B.Z.
PoleK ma rację, mocowanie adaptera z przodu to dość karkołomne posunięcie, najlepiej zamocować na wahaczu. Poza tym naprawdę - trochę wyobraźni i parę wzorków geometrycznych ze szkoły podstawowej....
: 15.09.2009 22:21:28
autor: GgG
Mi też siebie żal, zagapiłem się i myślałem, że jesteś przeciwko samemu kombinowaniu z adapterem w signie. A co do testu, jak by ktoś zrobił projekt, to kto wie.. W każdym razie w moim signie ten adapter zmniejszył skok do jakiś 120mm przy damperze 200mm, obniżył support, zmienił się kąt główki na coś około 66 stopni. Zwiększyła się też baza kół, rower prowadził się stabilniej, nie był już tak nerwowy. Mimo utraty części skoku jak najbardziej polecam takie rozwiązanie..
: 16.09.2009 00:13:37
autor: PoleK
mozna to zorbic bez utraty skoku...
ja mysle ze damper 200 i mocowanie troche wyzej niz u ciebie i w jednej linii z tymu dwoma co sa juz, i spokojnie kat z 68? i skok bylby kolo 150... tak teraz sobei popatrzalem na szybko:)
ewentualnie damper w dol, mocowanie tak zbey przykrecac damper w tej dziurze w wahachaczu, i damper 216 czy cos:)
: 16.09.2009 17:09:45
autor: Solid
ja myśle że zamiast kombinować z tym adapterem to już lepiej wyspawać nowy wahacz tyle że trzeba by było to wszystko pomierzyć , zaprojektować . Fajnie by było zrobić Frke w linkage

: 16.09.2009 18:53:07
autor: troyo
ja myśle że zamiast kombinować z tym adapterem to już lepiej wyspawać nowy wahacz tyle że trzeba by było to wszystko pomierzyć , zaprojektować . Fajnie by było zrobić Frke w linkage Smile
aaaaaaaaaahahahhahahaahha
: 16.09.2009 19:24:41
autor: PoleK
http://rapidshare.com/files/280989354/sign.LTX.html tu masz signa:)
ale to nie ja robilem wiec nie gwarantuje:)
kumpel o ile dobrze pamietam jak jeszcze mial signa.
: 16.09.2009 20:28:29
autor: B.Z.
Solid pisze:ja myśle że zamiast kombinować z tym adapterem to już lepiej wyspawać nowy wahacz tyle że trzeba by było to wszystko pomierzyć , zaprojektować .
Co jest tak proste jak splunąc i zdepnąć

Poza tym czemu ograniczas się tylko do wahacza, jak szaleć to szaleć, może od razu przedni trójkąt też, możnaby go pry tej okazji przełużyć i zrobić mniejsze kąty... Przecież wystarczy pomierzyć i zaprojektować
