Wet Scream vs. Swamp Thing

=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Wet Scream vs. Swamp Thing

Post autor: =disbrainer= »

wiem ze podobnych tematow bylo kilka, ale w zadnym nie znalazlem informacji, na temat tego ktora z tych opon wybrac. mam na mysli jesienne/zimowe warunki, trasy typu Myslenice: bloto, luzne kamienie, korzenie, sciolka lesna.
dodam, ze kawalek asfaltem mam do lasu (max 1km, bo pozniej juz podprowadzam) i w zwiazku z tym jaka polecanie mieszanke. w tej chwili jezdze na minionach 42a i poza tym ze tyl sie szybko sciera, jestem z nich zadowolony. nie wiem tylko jak np w wypadku wet screamow by to zdalo egzamin, czy klocki za szybko nie pojda w piz***ec.
podkreslam, ze nie dowoze roweru samochodem i prosto na wyciag - opony beda tyrane.
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

wety sa na mega bagno, chyba lepiej wziac swampy
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

Ja mam mieszanke Szłaptingów 40 rozm 2.2 i będać w Szczyrku na nawierzchni mokro przechodzące w błoto to najlepszym wyborem na takie warunki jest SwampThing. WeatScreamy są do opony juz na duże błocko.
Licz się z tym , że po paru zjazdach po kamienistej trasie i mocniejszych hamowaniach możesz mieć urwane klocki tak jak było to w moim przypadku (bodajże brak 7-8 klocków po 4 zjazdach ) :)
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

a np twardsza mieszanka w wetach? nie wydluza zywotnosci klockow? i jesli tak, to jakim kosztem?
Jaca
Posty: 2526
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:22
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Jaca »

w wet screamach to nie są klocki, tylko co najwyżej klocusie. Twardsza guma będzie bardziej krucha (przynajmniej takie odnosze wrażenie). Myślę, że koledzy wypowiedzieli się w sposób kompetentny
kelahcim666
Posty: 197
Rejestracja: 18.12.2008 08:31:48
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: kelahcim666 »

a Jak ma sie do tego kedna knarly?
[url=http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4575535]SELL[/url]
Foxik_DH
Posty: 321
Rejestracja: 10.11.2007 10:41:59
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: Foxik_DH »

Nie polecam wetów w twradych mieszankach już nie wspomnę że nie będzie zbyt dobrze trzymać :wink: ale nie dostaniesz w 2pl a niema sensu po chełmie bez 2pl jeździć bo co zjazd będzie guma :|
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

Foxik_DH to prawda, wiem z autopsji;) celuje w tej chwili juz tylko i wylaczanie w 2-ply.
toto05
Posty: 371
Rejestracja: 29.08.2006 22:42:58
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: toto05 »

Foxik_DH
roznie bywa ;) ja jezdze osobiscie na wetach bez podwojnej scianki :) i raz tylko w zyciu zlapalem w niej detke :P a jezdze na takich juz drugi sezon :P
http://infobot.pl/r/1EuH <- Mega !
Foxik_DH
Posty: 321
Rejestracja: 10.11.2007 10:41:59
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: Foxik_DH »

toto05 no ja tam wole 2pl :wink: a jak już pojedyncza ścianka to muszę miec bardzo dużo powietrza a co się z tym wiąże gorsza przyczepność. :wink:
toto05
Posty: 371
Rejestracja: 29.08.2006 22:42:58
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: toto05 »

Foxik_DH tylko ty smigasz :) na ht ;) na fullu tak jak =disbrainer= bedzie troche mniejsze prawdopodobienstwo ze zlapie detke ;)
http://infobot.pl/r/1EuH <- Mega !
Foxik_DH
Posty: 321
Rejestracja: 10.11.2007 10:41:59
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: Foxik_DH »

toto05 to jest fakt. Ale qumpel jeździ na fulu i z 5 zawodów ukończył chyba dwoje a wszytko przez to że przebijał bo opony miał w pojedynczej ściance ja bym został przy 2pl (a miał dętkę maxxisa a jedną a rozciętą włożoną w nią i tak mu to nic nie dało) niema jak 2pl :wink:
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »


a np twardsza mieszanka w wetach? nie wydluza zywotnosci klockow? i jesli tak, to jakim kosztem?
kiepskie są, nawet bardzo, poza żywotnością nie widzę większych zalet

a Jak ma sie do tego kedna knarly?
zależy która wersja bo jest kilka.

Ta z niebieskim napisem knarly jest jedynie trochę bardziej miękka od twartych wetów i ma cienką ściankę (waga ~850g)

Za to taka bez napisu knarly, a jedynie z małym żótym napisem kenda jest praktycznie tak miękka jak maxxis 42a, ma grubą ściankę ( waga ~1050g) i jest to bardzo dobra opona. Tyle że rzadka, na allegro są same te gorsze. Ja dostałem je przypadkiem, takie przyszły od dystrybutora za którymś razem :)

Jeszcze co do rozmiaru knarly - 2.1, w środku opony jest odciśnięty znacznik "kopyta" na jakim jest robiona i jest to 2.35 - dlatego też są większe od wetów 2.2, które mają zawyżoną numerację.

Jak komuś uda się znaleźć cięższą kendę knarly to szczerze polecam, znacznie tańszy odpowiednik wetów 42a 2.5
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

temat nie dotyczy tego czy czy 1 czy 2-ply, tylko czy Wet Screamy czy Swamp Thingi;) i tak zostaje przy 2-ply.
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

=disbrainer= pojawiły się takie pytania ;)
nie mam doświadczenia z oponami na błoto na asfalcie, ale na Twoim miejscu na błoto wybrałbym wety, choćby miały starczyć na krócej
pixo
Posty: 724
Rejestracja: 15.05.2006 19:35:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pixo »

Wetscreamy swietnie sie sprawuja na duzym blocie, na obeschnietym rowniez, ostatnio jezdzilem na wilgotnej i przeschnietej ziemi na nich w szczyrku i bylo super tylko tył w takich warunkach ma krótką żywotność (obrywaja się klocki) oczywiscie mieszanka 42 rozmiar 2.5 :). 60a (jak i 70) na ta mieszanke wielu ludzi narzeka ze sie nie trzyma niczego

Jesli chodzi o swamthingi to bardzo uniwersalna opona, bo ogarnia i suche i mokre warunki jednak przy wiekszym błocie zapycha sie i przestaje sobie radzic.

To tyle jesli chodzi o moje odczucia :)
www.mudserwis.com
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

sklaniam sie jednak ku swampom raczej, bo z tego co piszecie, to 1/3 ich zywotnosci zapewnie stracilbym na samym dojezdzie. ale dzieki za wszystkie informacje:)
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Uniwersalne wety to wet 40a 2.5 z podcinanymi klockami.. Nowe są za wysokie i nadają się na totalne błoto..

Mam śmigałem, podcinałem testowałem - jest git..

Swampy - jak przedmówcy wpomnieli. Opona na wszystko, prócz mega ciapy..

Więc z tych dwóch opcji wybrałbym Intese intruder fro light.. Naprawdę mega opona na jesienne warunki..

btw: Przestrzegam przed 2.5, bo wygląda wręcz jak gaza 3.0
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

ArthurGreen ten intense wyglada ciekawie, lecz na maxxisa mam dobre ceny, wiec jednak pozostane przy nich.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość