Strona 1 z 1

888 RCV 2007 200 mm info ogolne , opinie uzytkownikow ?

: 17.10.2009 21:35:20
autor: chelsea92
Mam okazje kupic Marzocha 888 RCV chcialbym zaczerpnąc jakis ogolnych informacji od uzytkownikow i opinii.Dotychczas mialem 888 Rc 170 mm

Dziekuje za informacje pozdrawiam

: 17.10.2009 23:04:43
autor: Las3k_91 Ldz
RC lepsze.
Jedna seria 888 RCV miała wadę fabryczną i pękała, tłumik w RC dużo lepszy, praca oczywiście też.

: 18.10.2009 23:04:15
autor: JumpintheFiRe
ja mam ten amor od 2 lat, jestem dosc zadowolony, praca po serwisie i zmianie oleju dosyc fajna ale zauwazalnie gorsza np od 888 sl ata, podobno ktoras seria pekala na goleni dolnej wzdluz

: 19.10.2009 09:10:04
autor: XXX
rc duzo lepsze. przede wszystkim ze wzgledu na prace.
a z rcv dzialy sie takie cuda http://www.pinkbike.com/photo/1582421/

: 20.10.2009 09:46:34
autor: ablee

: 20.10.2009 09:53:02
autor: ravfr
XXX pisze:a z rcv dzialy sie takie cuda
działy sie owszem , ale tylko w jednej serii . Marzok tłumaczył się za cienką ścianką goleni w tym miejscu , nie wniikam jak udało im się to osiągnąc.

chelsea92 raczej zostałbym przy RC, jeżeli stan widelca dobry.

: 20.10.2009 10:39:52
autor: blackdemon
Czasami golenie dolne to nie jest odlew? Może forma im się spieprzyła.

: 22.10.2009 01:55:21
autor: Maver
Podepne sie pod temat. Posiadam ten amortyzator od prawie 2 lat i chcialbym osiagnac w nim mniej progresywna prace. Obecnie mam w nim dwie miekie sprezyny, podcisnienie oraz obnizony poziom oleju (230ml na lage 7,5W). Amortyzator nie pracuje doslownie pelnym skokiem, ugina sie 17 cm podczas skokow przy mojej wadze 70 kg. W najblizszym czasie odleje mu jeszcze troche oleju, ale moje pytanie brzmi czy odlewajac progresja bedzie dzialac odrobine pozniej czy w tym samym momencie tylko amor glebiej wejdzie. I drugie pytanie czy na progresje wplynela by zmiana oleju na 5W. W teori jest on mniej lepki i szybciej bedzie sie przez tlumik przelewac wiec moze zmienic progresje?? Dodam ze regulator kompresji jest maksymalnie rozkrecony.

: 22.10.2009 10:07:29
autor: KROM@
Maver Zastosuj olej 5w, jest odczuwalna różnica w pracy. Amor będzie miał mniejszą kompresje i mniejsze tłumienie powrotu.

: 22.10.2009 13:42:58
autor: Marcio
Jak wyciagniesz tulejki ktore sa pomiedzy sprezyna a korkiem to bedziesz mial maslo. Mozesz je zastapic czyms miekkim zeby cic sie nie tluklo i uszkadzalo.

: 22.10.2009 14:38:13
autor: dedekFR1
Maver Masz stanowczo za dużo oleju. Marzocchi podaje średnio za dużo o 15-20ml oleju na goleń. Odlej po 10/15ml z jednej goleni oleju i amortyzator na 90% będzie wykorzystywał już 19cm na rozkręconych kompresjach, możesz odlać jeszcze więcej i skręcić kompresje, ale masz tam tylko kompresję całego skoku więc bym siię już nie bawił tak.

: 22.10.2009 14:42:17
autor: Marcio
ponizej 170 chyba juz nie przykrywa tlumikow i zasysa olej dopiero po podkoczeniu o pare centymetrow. Wtedy jest szarpniecie i wchodzi tlumienie odbicia.