Marzocchi 55 ATA - Warto?
Marzocchi 55 ATA - Warto?
Rocznik chyba 2008-ale pewny nie jestem :P
Właśnie kumpel się pyta...
Dla ramy Octane One Void, ogólnie styl jazdy to wszystko po trochu (początkujący, ja też) częściej street, później 4cross, FR, dirt ma opcje kupienia tej 55 za półtora klocka w pięknym stanie.
Pytanie brzmi jak w temacie.
Właśnie kumpel się pyta...
Dla ramy Octane One Void, ogólnie styl jazdy to wszystko po trochu (początkujący, ja też) częściej street, później 4cross, FR, dirt ma opcje kupienia tej 55 za półtora klocka w pięknym stanie.
Pytanie brzmi jak w temacie.
http://www.allegro.pl/item791287770_mar ... ml#gallery
tu nowy za tyle samo i rok 2009 albo nawet na 2010 to już , nie pamiętam
także ja bym wolał nowego . Co do pracy jeździłem tylko na 55 R 08 a te pracowały słabo ale to zupełnie co innego .
tu nowy za tyle samo i rok 2009 albo nawet na 2010 to już , nie pamiętam

Brawo za spostrzegawczość!piotrex pisze:Olejowe sa wszystkie-powietrzne rowniez.
Przestań pieprzyć głupoty... Jakoś wcześniej były airy i były WC (tytan). Nic nie mam do Marcoka , fakt jest taki że chłopaki najwidoczniej będą pracować teraz na nowym systemem powietrznym. To że masz powietrze , nie musisz go bronić. Jest ok ale to nie jest szczyt ambicji.piotrex pisze:A to ze nie ma airow extreme w tym roku swiadczy o tym ze marcoch poszedl w tytan.
KaczorAC1 hehe,pudlo,nie mam powietrza-wprost przeciwnie :].a glupoty to tu pieprzysz Ty.
Jesli chcesz koniecznie wiedziec co Marzocchi wycofalo i dlaczego to:
a)powietrze w wydaniu 66/888 zle sie sprzedawalo-ludzie w tym sporcie boja sie powietrza do tego stopnia ze np w Anglii popularne tune kity do boxxerow wc to zmiana z air na coil-czysto finansowy powod.
b)wycofali sie z ktorejs powietrznej regulacji skoku-bo bylo z tym za duzo problemow
Jesli chcesz koniecznie wiedziec co Marzocchi wycofalo i dlaczego to:
a)powietrze w wydaniu 66/888 zle sie sprzedawalo-ludzie w tym sporcie boja sie powietrza do tego stopnia ze np w Anglii popularne tune kity do boxxerow wc to zmiana z air na coil-czysto finansowy powod.
b)wycofali sie z ktorejs powietrznej regulacji skoku-bo bylo z tym za duzo problemow
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
z mojego podpisu mozesz rowniez wywnioskowac ze jezdze na rowerze big hit ze spinnerem ammo,na polerowanym big hicie z dhxem 3.0 i na 888rc-no niestety,zly strzal.rzadko kiedy jezdze na tym co sprzedaje-66 sa po kumplu,tak jak i roco (choc tu przyznaje sie-roco air tez mam).
to jak juz ustalilismy co i jak to proponuje koniec offtopa
.
to jak juz ustalilismy co i jak to proponuje koniec offtopa

Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
mlynooonie wiem jak teraz,ale przed wakacjami i wczesniej sporo ludzi robilo konwerta z solo air na coil-oferowal to np tf tuned.dlaczego?charakterystyka pracy + wysoka awaryjnosc tlumikow solo air-przynajmniej tak mi to tlumaczono...to co robil tf tuned to nie byl zwykly coil,jakies mody tam byly tez robione.
wagowo?strzelam,ale zapewne + ok 400g wzgledem solo air.
wagowo?strzelam,ale zapewne + ok 400g wzgledem solo air.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości