Specialized Big Hit 2009/2010
Specialized Big Hit 2009/2010
Witam.
Po długich namysłach stwierdziłem że czas złożyć full'a. Mój wybór padł na Big Hita, tylko nie znalazłem informacji na temat nowych modeli a bardzo się one różnią od ram z wcześniejszych lat. Może się ktoś wypowiedzieć na temat ramy z rocznika 2009??
Ogólnie zastanawiałem się jeszcze nad Santa Cruz'em Driver 8, ale o tej ramie też niewiele jest informacji ( praca zawieszenia itp. ) Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie co do wyboru ramy to jestem otwarty na propozycje. Zaznaczam że będzie to mój pierwszy full.
Ps. Co do budżetu to nie ma za bardzo ograniczeń.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Po długich namysłach stwierdziłem że czas złożyć full'a. Mój wybór padł na Big Hita, tylko nie znalazłem informacji na temat nowych modeli a bardzo się one różnią od ram z wcześniejszych lat. Może się ktoś wypowiedzieć na temat ramy z rocznika 2009??
Ogólnie zastanawiałem się jeszcze nad Santa Cruz'em Driver 8, ale o tej ramie też niewiele jest informacji ( praca zawieszenia itp. ) Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie co do wyboru ramy to jestem otwarty na propozycje. Zaznaczam że będzie to mój pierwszy full.
Ps. Co do budżetu to nie ma za bardzo ograniczeń.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Mlekovita a wszedłeś na stronę Speca.... Sprecyzuj do czego to ma być i na czym Ci zależy?
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

-
- Posty: 491
- Rejestracja: 09.02.2009 21:12:18
- Lokalizacja: Czaniec/Kraków
- Kontakt:
Spaced Nie bardzo wiem jak to sprecyzować, ale chodzi mi o uniwersalność. Na trasach do DH ma sobie dobrze radzić ale na hopach i dropach również. A co do budżetu to więcej niż 20tysi dać nie chce więc tu będzie granica.
nopainnogame Siedzę na tej stronie bez przerwy i wiele tam nie ma.
kuciek40i4 Sklep już znalazłem ;]
nopainnogame Siedzę na tej stronie bez przerwy i wiele tam nie ma.
kuciek40i4 Sklep już znalazłem ;]
Mlekovita to jak masz taki budżet to pakowanie sie w biki pokroju big hita czy drivera moim zdaniem nie ma sensu. Z takim budzetem mozesz złozyc dowolny rower jak nie bedziesz kupowac w najdrozszych mozliwych sklepach 
Rower na 1 czy 2 półce? Zaleznie od tego jak bardzo chcesz dh, a jak fr to rózne biki bym brał. Jak ma sobie radzic na trasach dh ale byc głownie funbikiem to bym celował w cos ala intense ss 2010 (to nie jest rower do slopestyle wbrew nazwie). - Sensowna geometria, wykonanie i waga, jak bardziej do DH to moze cos z geometria regulowana jak Mondraker summum (chyba jest polski dystry), Evil revolt (ma byc polski dystry) czy Yeti 303R.
Ew. Jak jest tez taka kasa rozwazałbym nicolaia. Oferuja kompletne buildy, maja wielka oferte rowerów do grawitacji i sporo z nich oferuje opcje customizacji geometri do potrzeb zawodnika, a jak lubisz miec bika w dziwnych kolorach to pomaluja ci go na prawde dowolnie.
A szczerze to jakbym miał brac rower w klasie cenowej big hita to bym wzial transition blindside z totemem. Mial polski dystry taki build bodajze. Ew. Sprowadz sobie glory 01 ze słowacji/czech.
Jeszcze mi do głowy FOES RS7 przyszedł albo wlasnie canfield jedi z 1 półka.

Rower na 1 czy 2 półce? Zaleznie od tego jak bardzo chcesz dh, a jak fr to rózne biki bym brał. Jak ma sobie radzic na trasach dh ale byc głownie funbikiem to bym celował w cos ala intense ss 2010 (to nie jest rower do slopestyle wbrew nazwie). - Sensowna geometria, wykonanie i waga, jak bardziej do DH to moze cos z geometria regulowana jak Mondraker summum (chyba jest polski dystry), Evil revolt (ma byc polski dystry) czy Yeti 303R.
Ew. Jak jest tez taka kasa rozwazałbym nicolaia. Oferuja kompletne buildy, maja wielka oferte rowerów do grawitacji i sporo z nich oferuje opcje customizacji geometri do potrzeb zawodnika, a jak lubisz miec bika w dziwnych kolorach to pomaluja ci go na prawde dowolnie.
A szczerze to jakbym miał brac rower w klasie cenowej big hita to bym wzial transition blindside z totemem. Mial polski dystry taki build bodajze. Ew. Sprowadz sobie glory 01 ze słowacji/czech.
Jeszcze mi do głowy FOES RS7 przyszedł albo wlasnie canfield jedi z 1 półka.
-
- Posty: 491
- Rejestracja: 09.02.2009 21:12:18
- Lokalizacja: Czaniec/Kraków
- Kontakt:
Spaced Wiem że za taką kasę można złożyć coś duuużo lepszego, ale to ma być mój pierwszy full więc nie bardzo jest sens ładować się w coś lepszego bo prawda jest taka że nie mam jeszcze wyrobionego gustu co do pracy zawieszenia. Jednak Big Hit będzie chyba w sam raz. A co do całości to mam zamiar go złożyć na Totemie Solo Air ( do Marzocchi jestem strasznie zrażony ) i ogólnie na lekkich częściach.
A jest ktoś w stanie jakoś określić prace zawieszenia FSR i najlepiej jeszcze porównać do VP-Free??
A jest ktoś w stanie jakoś określić prace zawieszenia FSR i najlepiej jeszcze porównać do VP-Free??
Mlekovita lepsza bo free miało dziwacznie platforme umieszczona w skoku. A co do argumentu pierwszego fulla to lepszy rower daje jednak czesto wiecej frajdy, róznice czuc
Nawet jak nie chcesz wydawac kasy to wzialbym cos lepszego od big hita. (a jak chcesz FSR to wiecej niz 1 firma ma ten system : norco, devinci, nicolaie niektóre)

Spaced Za Big Hitem przemawia to że mam łatwy dostęp i wcześniej mogę pomacać. Strasznie mnie kusi jeszcze ten Santa Cruz Driver 8 ale znowu musiał bym czekać na paczkę a strasznie tego nie lubię xD I jeśli miał bym wybierać to chyba pomiędzy tymi dwoma ramami.
Więc VP-Free vs. FSR. Straszna szkoda że nie mam możliwości sprawdzić jak bardzo się to różni.
Więc VP-Free vs. FSR. Straszna szkoda że nie mam możliwości sprawdzić jak bardzo się to różni.
-
- Posty: 491
- Rejestracja: 09.02.2009 21:12:18
- Lokalizacja: Czaniec/Kraków
- Kontakt:
Mlekovita na pewno chcesz wybrać rower do 20 tysi?
Jeśli tak to weź od razu lepszy rower, przecież FSR czy VPP też Ci może nie spasować... Ja jeżdżę na FSR i praca mi się podoba, ale jeśli mialbym tyle kasy na rower, to tak jak Spaced radzi, szukałbym Morewooda z BOSem...
Teraz i tak nie pojeździsz za dużo, więc może warto poszukać czegos z wyprzedaży 2009, lub poczekać na modele 2010. 



Mlekovita oba mi srednio podchodza ale wolalbym Drivera tyle, ze jak masz kase to mysle ze na rowerze z bosem poczulbys róznice. Poczytaj troche recenzji ich produktów to ogarniesz o co chodzi. Do tego dochodzi fakt, ze morewood jest projektowany z mysla o konkrentym damperze, a bos tylny był testowany w preprodukcji wlasnie na proto morewooda(i lapierre ale jakos francuzi nie sprzedaja z bosem
)

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość