Strona 1 z 1

Identyfikacja amora, pomoc w serwisie.

: 30.11.2009 19:12:54
autor: michalnz
Mam takiego składaczka dół od shermana na qr góra z nixona z reguowanym skokiem 115-145. Sprawa wygląda tak - amor zmula chce zrbić serwis tylko nie wiem ile oleju zalać na tłumienie? Manuale mi nie pomaają bo właściwie nie wiem do czego się zastosować. Ktoś ma jakiś pomysł? Leje motorexa 2.5 a na smarowanie silnikowy z mojej hondy.

: 30.11.2009 19:28:09
autor: GgG
Lol, jak lejesz olej silnikowy to się nie dziw, daj tam kujawskiego albo smaru do przegubów, kiedyś miałem shermana to dobrze po tym działał....

: 30.11.2009 19:30:38
autor: michalnz
Nie leje, mam zamiar zalć. Na smarowanie silnikowy na tlumienie motorexa 2.5w. Ale ie to ejst ważne, ważne ile mam nalać an tlumienie??

: 30.11.2009 19:33:21
autor: blackdemon
Zalezy od tlumika. Jak tpc+ to 3/4 goleni. Do smarowania jak najgestszy, rzadki bedzie cieknal przez uszczelki (z wlasnego doswiadczenia wiem ze 10w jest za rzadki)

: 30.11.2009 20:15:15
autor: michalnz
Ja mam 15w 40 zostal po dolewce civica. po czym poznam czy jest tpc+ ?

: 04.12.2009 20:41:23
autor: blackdemon
TPC+ ma na sprezynie drugi talerzyk od gory, TPC nie.

: 06.12.2009 20:45:46
autor: michalnz
Dobra sprawa rozkminiona rozpracowalem dzialanie tego ustrojstwa, obylo sie bez ofiar w sprzecie. Maniek podniesony na 180, 2,5w w tlumiku, 10w40 smaruje tylko amorek ejst troszke zbyt twardy ale mysle ze to wina zbyt twardej sprezyny.

: 07.12.2009 21:44:00
autor: michalnz
sorry za post pod postem. Teraz koncepja jest taka - jaką sprężyne włożyć żeby był bardziej miękki? waze <65
Amorek wyglada tak
http://www.pinkbike.com/photo/4355825/

: 07.12.2009 21:53:21
autor: oliano_italiano
Sprawdź PM, pozdrawiam

: 07.12.2009 22:58:14
autor: GgG
podniosłeś go o prawie 4cm, a ma tyle skoku? czy tylko udaje? Tak czy inaczej, uważaj, żebyś się nie zabił, nowe zęby drogie są..

: 08.12.2009 13:11:01
autor: michalnz
Ma miedzy 175 a 180 ale hyba obnize go na 160 zobaczymy jak wyjdzie z pracą.