Strona 1 z 1
66 Rc3 ATA
: 09.12.2009 18:22:14
autor: SMOTER
Siema mam pytanie otóz chciałbym kupić ten amortyzator
http://allegro.pl/item841949980_marzocc ... kazja.html
Interesuje mnie pare rzeczy na jego temat:
-Czy praca jest lepsza od Zwykłych rc3 ( miekkość itp.)
-Co to za rok ponieważ ma on inny design od innych

-Czy były one wadliwe itp.
Dzieki za wszystko !

: 10.12.2009 06:52:13
autor: wojtasu
SMOTER to jest rocznik na 100 % 08' , ponieważ od tego roku marcok ma bardziej "kwadratowy" buster

: 10.12.2009 07:16:17
autor: rafimax
ja bym sobie odpuścił 66 i 888 ata ze względu na to że znajomi to mają i tak 66 jak 888 się zapadły i nie obyło się bez serwisu... poza tym paranoją dla mnie jest to że jedna komora powietrzna trzyma się na sznurkach

i niech się tu nikt nie dziwi to taki głupi patent marcoka od 2008 roku, wiem to bo widziałem jak kolega wyciąga bebechy z 66 i tą komorę ze sznurkami, nie specjalnie trwale to wyglądało. lepiej kup w tej cenie nowe 66rc3
aa... zapomniałem dodać że koledze na tych 66 ata zrobiły się dziwne przebarwienia na tych niklowanych goleniach i wygląda to jak jakieś wżery pomimo że nie czuć tego pod palcem. Shocked
: 10.12.2009 08:49:30
autor: GgG
http://www.pinkbike.com/photo/2936689/ pewnie o czymś takim mówisz. A starsze marzo tez miały sznurki, to nic nowego
http://www.pinkbike.com/photo/3126728/
: 10.12.2009 08:50:58
autor: piotrex
SMOTER.

: 10.12.2009 09:17:45
autor: akSiorek
SMOTER ma inny design bo to 08 z naklejką z 06 taką jakie są na allegro ;D
a co dosznurków to
GgG ma rację.
: 10.12.2009 14:48:53
autor: SMOTER
Spoko dzięki tylko jeszcze jedno: Posiadam 66 Rc3 2008 i denerwują mnie czarne lagi bo ciagle sobie gdzieś zahacze

i Czy jest sens zmieniac na ATA tylko dla srebnych lag... różnia się pracą te 2 amory ?... Boje sie że ATA bedzie bardziej awaryjny niz zwykle Rc3
: 10.12.2009 18:26:08
autor: rafimax
z awaryjnością to różnie bywa chyba, w sumie to zależy czy początkowa seria czy końcówka 2008, ale serwis powinien być niestety częstszy w przypadku 66ata a 66rc3 to jak raz do roku zajrzysz do nich po to by wymienić olej to wystarczy, miałem je i były całkiem spoko. Dla wyglądu nie ma sensu zmieniać, chyba że dla wagi bo ata zawsze lżejsza... co do pracy to 66rc3 bardziej progresywny a 66ata musisz się sporo namęczyć z regulacją tych wszystkich komór powietrznych żeby działało to tak jak chcesz