Strona 1 z 2

[Jactrans] - Norco DH Team + Travis

: 21.12.2009 00:27:21
autor: Jactrans
Rama: Norco DH Team 2008
Widelec: Manitou Travis Triple Intrinsic 2007
Damper: Marzocchi Roco, 9,5" x 3"

Kierownica: Sunline V3, 710mm
Mostek: zintegrowany
Gripy: Author
Stery: FSA Pig Pro

Siodło: Funn Skinny RL
Sztyca: Truvatix XR
Zacisk: nonamel

Korby: Truvativ Hussefelt
Support: Truvativ Giga Pipe DH
Zębatka: Dartmoor, 38t
Łańcuch: Shimano HG53
Pedały: firma, model

Napinacz: podróbka E13 SRS
Przerzutki: Shimano Sora
Manetki: Shimano Alivio 8
Kaseta: Shimano Deore XT

Koło przód:
Obręcz: Single Track, 36h, 26"
Szprychy: DT Championy
Piasta: Da Bomb Headspin
Opona: Minion 2,35 60A/ Wetscream 2,5 40A/ Minion 2,5 40A
Dętka: Kenda

Koło tył:
Obręcz: MTX33, 36h, 26"
Szprychy: Sapim
Piasta: Novatec, 12x150mm
Opona: High Roller 2,35 60A/ Wetscream 2,5 40A/ Minion 2,5 40A
Dętka: firma, model, rozmiar

Hamulec przód, klamka: Avid Code 203mm
Hamulec tył, klamka: Avid Code 203mm

Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje: polerka ramy, zlote sruby w korbie
Waga: 19,5 kg :/

foty:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowe foty
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 21.12.2009 00:31:44
autor: blackdemon
Podoba mi sie efekt polerki w twojej ramie :P Jak ogarnia single track na przodzie?

: 21.12.2009 01:41:11
autor: MLYNoBIKER
Polerka miszcz, fajne kolory gdyby tylko jeszcze złote piasty były to miód :D
Mam nadzieje że nowe siodło jest białe, a single track napewno ogarnia :)
Ogólnie Dobre FR

: 21.12.2009 15:03:30
autor: Jactrans
Polerka na tym zdjeciu prawde mowiac srednio wyglada. Single track ma juz 3 sezony za soba i nadal dziala. Co do siodla, to jest ono 'urban camo', tzn to na samym dole http://www.funnmtb.com/images/saddles/skinnyrl.jpg

: 30.12.2009 20:22:02
autor: Jactrans
@up, dorzucilem nowe zdjecia

: 30.12.2009 23:14:26
autor: muras
wlasnie rozgladam sie za takim amorem, jak sie sprawuje ? i jeszcze jedno; jakie wymiary ma ten mostek, tj. jakiemu klasycznemu mostkowi odpowiada, dlugasc i wznios ?

: 31.12.2009 00:53:28
autor: Jactrans
Nawet po wymianie oleju szalu nie ma, przed kazda jazda pryskam go brunoxem, to jeszcze jakos dziala.
Wymiary mostka podam Ci jutro, bo nie mam pod reka nic, zeby zmierzyc, a nie chce sie juz krecic po domu.

: 31.12.2009 09:30:31
autor: mat13por

Nawet po wymianie oleju szalu nie ma, przed kazda jazda pryskam go brunoxem, to jeszcze jakos dziala.
w takim razie zrób mu porządny serwis..

: 31.12.2009 13:31:18
autor: Jactrans
Mostek ma okolo 45mm w przod, mierzone od srodka rury sterowej do srodka kierownicy i 25mm wzniosu, mierzone od polki do srodka kierownicy.

mat13por pisze:w takim razie zrób mu porządny serwis..
Problem w tym, ze robilem, czyszczenie calego amortyzatora, razem z tlumikiem, pozniej olej 2,5w do tlumika, 5w40 do kapieli i jak dla mnie nie powala praca

: 31.12.2009 18:32:24
autor: mat13por
Jactrans użyłeś manitou grase? Bez niego ten amortyzator rzeczywiście zamula :) I nie dziw się, że muli skoro lejesz mu na smarowanie olej silnikowy :)

Nie rozumiem ludzi którzy kupują amortyzatory za przypuśćmy 1,5k zł i oszczędzają na serwisie ;)

: 31.12.2009 21:51:53
autor: jeżykBDG
Manitou robi słabą powłoke na goleniach górnych że tak dużo jest manciaków z wytartą anodą /teflonem na poczatku skoku czy po prostu trzeba używać specjalnego smaru?

: 01.01.2010 04:09:56
autor: mat13por
jeżykBDG jak serwisujesz tak masz. Serwisuj zgodnie z zaleceniami Manitou to nie będzie śladów zużycia. Choć wydaje mi się, że teflon jest mniej trwały niż anoda.

Mój travis teraz będzie miał 3 sezon jeżdżenia (jeżdżę cały rok) i nie ma najmniejszego przebarwienia :)

: 01.01.2010 23:27:18
autor: blackdemon
mat13por pisze:Choć wydaje mi się, że teflon jest mniej trwały
U mnie w shermanie nie schodzila..

: 02.01.2010 19:20:19
autor: Jactrans
mat13por pisze:Jactrans użyłeś manitou grase? Bez niego ten amortyzator rzeczywiście zamula I nie dziw się, że muli skoro lejesz mu na smarowanie olej silnikowy

Nie rozumiem ludzi którzy kupują amortyzatory za przypuśćmy 1,5k zł i oszczędzają na serwisie

Manitou Grase uzylem. Co do tego oleju silnikowego w kapieli, to nie spodziewam sie po nim szalu. W sumie jedyny problem z nim, to poczatek skoku, tzn jakies pierwsze 30-40mm, na nich sie po prostu ugnie i tyle, dalej juz jest wszystko ok. Golenie proste, teflon nie schodzi, wiec moze jakies opcje, co z tym zrobic? Chyba, ze rozchodzi sie tu jedynie o zalanie go NORMALNYMI olejami?

: 02.01.2010 23:08:36
autor: mat13por
blackdemon jak dbasz tak masz :)

Jactrans spróbuj dolać na smarowanie trochę tego 2.5w którą lejesz do tłumika. Tak po 20ml na goleń. Napewno nie zaszkodzi, a może pomoże.

No i oczywiście przed jazdą, rower do góry lagami żeby olej przesmarował ślizgi :)

: 09.02.2010 18:04:33
autor: Jactrans
Odswiezam temat.

Dostalem zastrzyk gotowki i w planie mam zejsc troche z wagi. Na pierwszy strzal napewno pojda korby, byc moze amor na Boxxa, jakies inne propozycje?

: 09.02.2010 18:14:31
autor: Guziken
Może napinacz na wyrób mozzarta?:)

: 09.02.2010 20:14:48
autor: mat13por
korby, pedały, rockring + napinacz :) zejdziesz pewnie ok 800g.

: 09.02.2010 20:43:22
autor: Cesiu
Sprężyna tytanowa, sztyca, tarcze jakieś lekkie stalowe albo pływające, przednia piasta.

Pozdro