Nie zadajesz szczegolowych pytan, wiec tak ogolnie:
Rama z ogloszenia to rocznik 2001, w zasadzie nic to nie zmienia - jedyna zmiana w DHi byla w roku 2005, kiedy to GT dorzucilo wzmocnienie na wahaczu. Wzmocnienie na niewiele sie zdalo - wahacze wciaz pekaly

. Troche rzadziej, ale wciaz ponad norme.
Nie jest to rzecz, ktora warto sie przejmowac, wystarczy znalezc DOBREGO spawacza, ktory "walnie" szerszy spaw.
Moja rama pekla 4 razy, w skrocie telegraficznym - za pierwszym razem spawali ja w instytucie spawalnictwa. Pospawali z obu stron, mimo, ze peknieta byla tylko z jednej, a w dodatku zrobili to tak koslawo, ze po chwili rama znow pekla w miejscu poprzedniego pekniecia. Wtedy zawiozlem ja do pewnego emerytowanego spawacza, poleconego mi przez znajomego startujacego w rajdach terenowych

. Gosc to pospawal, od tamtej pory (3lata) ten spaw sie trzyma.
Potem rama pekala dwukrotnie po przeciwnej stronie... za pierwszym razem musialem ja miec "na juz" wiec pospawal ja jakis spec od glowic silnikow. Pekla. Wtedy pojechalem do tamtego "emerytowanego spawacza", pospawal i wahacz juz nie sprawia problemow. Wniosek? wystarczy, ze ktos polozy jeden dobry spaw i pekajacym wahaczem nie trzeba sie juz bedzie przejmowac.
Co do jazdy - rama ma niesamowicie ponadczasowa geometrie

Kat glowki, w plaskim ustawieniu 64*, pakiet 34,5cm, od kierownicy do ziemi u mnie jest 102cm.
Pakiet jest dosc blisko ziemi, wiec dosc czesto zdarza sie mocno przyorac pedalem o kamien/korzen podczas pedalowania.
Ogolnie trzeba wiedziec co sie robi na rowerze, zeby ta rame rzeczywiscie wykorzystac. W przeciwnym wypadku bedzie ona raczej ridera spowalniac, niz poprawiac czasy.
Co do dampera - rama standardowo ma 230mm, ale jesli (tak jak ja) ktos nie lubi przesadnie duzego skoku, to ustawiajac rame na 8" skoku, mozna wlozyc do niej damper 222mm. Wtedy geometria robi sie jak w najgrozniejszych zjazdowkach z pucharu swiata

62.5-63* kat glowki, 33.5cm pakiet.
Ja, poki co, jezdze na 230, w PL nie potrzeba mi az tak srogiej geometrii.
Rama jest dosc czula, ale bez przesady - jak dla mnie prawie idealna jesli chodzi o prace zawiechy. Wybierze to co trzeba, ale nie bedzie sie przejmowac malutkimi nierownosciami.
Przy pedalowaniu sie usztywnia, przy hamowaniu tez, ale mniej niz inne 1 zawiasy.
Za korby nie ciagnie w ogole, dzieki I-Drive'owi i NAJWAZNIEJSZE - nie buja przy pedalowaniu. Na dluzszych dystansach (gdyby nie geometria;) ) czujesz sie jak na rowerze Enduro a nie jak na 100% zjazdowce.
Lata sie na niej swietnie, w powietrzu jest rownie stabilna co na ziemi, w zakrety wchodzi jak po szynach. Ogolnie rama godna polecenia
Jesli masz jakies konkretniejsze pytania, to pisz w tym temacie.