Strona 1 z 2
Santa V-10
: 06.01.2010 21:05:33
autor: Creed
Siemka, przymierzam się do zakupu nowej v10 i tak sie zastanawiam:
RS Vivid czy Fox RC4? do RC4 trzeba doplacic 600 zl chyba... Mial ktos doswiadczenia z tymi damperami?
Fox 40 czy czy Boxxer WC? Do boxxera trza doplacic 200 zl...
No i czy warto doplacac do ramy anodowanej? cos kolo 700 zl... Czy anoda faktycznie wiecej wytrzymuje niz lakier? Anoda jest lzejsza 100g
: 06.01.2010 21:11:13
autor: Zaborowski1
co do damperow to idz w strone RC4 .. Vivid ma mieszane opinie , natomiast rc4 dopiero wchodzi ale raczej Fox nie zrobi z tego dampera szajsu.
co do amora jezdzilem na jednym i drugim i jak dla mnie lepiej z tego wyszedl Fox. Normalna sprezyna robi swoje , chyba ze okropnie zalezy Ci na wadze to bierze boxxera bo jest lzejszy.
co do anody to juz zalezy od Ciebie. Znowu to samo , jezeli zalezy Ci na wadze bierz anode. Zawsze bedziesz lzejszy o 100g.
: 06.01.2010 21:11:24
autor: GgG
Nie wiem jak jest w przypadku porównania lakieru i anody w v10 ale ogólnie anoda więcej znosi, nie odpryskuje i trudniej ją zarysować.
: 06.01.2010 21:19:46
autor: Creed
w sumie waga nie jest az tak istotna, wazne zeby dlugo pozyl
Boxxer jest troche wytrzymalszy od f40? Cos mi sie obilo o uszy ze foxy sa kruche
Co do anody dzieki, chyba lepiej doplacic do ramy anodowanej i zeby dluzej wygladala przyzwoicie

: 06.01.2010 21:33:57
autor: kamillr
Creed i fox i boxxer to amortyzatory do ścigania i trudno tu porównywać wytrzymałość, którą w każdej chwili możesz stracić na drzewie.
: 06.01.2010 21:43:40
autor: Vin_OSW
Creed pisze:Boxxer jest troche wytrzymalszy od f40? Cos mi sie obilo o uszy ze foxy sa kruche
Ja widziałem sporo połamanych boxxerów, a foxów 40 tylko parę :P
: 06.01.2010 21:52:24
autor: Zaborowski1
oczywiscie ze Foxy sa mocniejsze od Boxxerow.
: 06.01.2010 22:09:38
autor: mlodszy
Vin_OSW pisze:Ja widziałem sporo połamanych boxxerów, a foxów 40 tylko parę :P
prawdopodobnie ze względu na to, że boxxerów jeździ dużo więcej niż foxów...
: 06.01.2010 22:31:19
autor: Korean_Boy
Creed
prawdopodobnie mowi o nowym boxxie 2010, u nas jest jeszcze malo tyk widelcow i ciezko cos powiedziec na ten temat.
Wiadomo gdzies byly fotki rozwalonego WC z PS w La Bresse ale tam gleba byla konkretna. Ponoć jakas seria boxxow na 2010 miala zdymany rebound i trzeba uwazac.
Co do v10 to generalnie santa ma dobre lakiery- aktualnie mam juz 3 v10'tke (2 białe) i nie mialem zadnych odprsyków lakieru itd.
: 06.01.2010 22:37:29
autor: Spaced
Korean_Boy to była seria teamów, nie wc. Ogólnie za prace nowe boxxy super opinie zbieraja i ludzie sugeruja, ze sa lepsze od foxa ale jak sie zle trafi to na starcie trzeba sie z nimi troche popieprzyć.
Szczerze to jednak na przód bralbym foxa bo pewniejszy, a na tył vivida bo wlaśnie bardziej sprawdzony i za zmałpowanie paru fajnych rozwiazan od innych firm. Złe opinie wynikały z tego, że pierwsze serie sie sypały ale to juz przeszłosc. RC4 to troche strzał w ciemno. 800zl to ci akurat na nowe korby starczy

No chyba, ze nie kupujesz framesteta z amorem tylko caly bike to zostaje na waciki czy inne tam koksy zaleznie od preferencji.
: 06.01.2010 22:49:11
autor: inspiration
Na Twoim miejscu wziąłbym zawieszenie foxa (fox 40 z przodu i rc4 z tyłu). W anode bym nie inwestował bo zwykłe lakiery santy też są dobre i dają rade. (mój wymarzony set kolorystyczny to biały fox 40 , żółta v10 i żółte deemaxy ultimate

)
: 06.01.2010 22:52:43
autor: Korean_Boy
fuj żółta v10 fuj !! biała albo czerwona albo najlepiej czerwono srebrna a la syndicate

: 06.01.2010 23:01:30
autor: Zaborowski1
: 06.01.2010 23:24:40
autor: Spaced
: 07.01.2010 00:58:21
autor: ablee
: 07.01.2010 02:57:57
autor: Forumowicz
Ja osobiście wybrałbym mimo wszystko 'uginacze' z pod szyldu Fox'a, czyli tak jak teraz mam [tylko nie w secie do DH]

: )
A co do V-10 i 'malowań'

, to to jest najładniejsza* V-10'ątka jaką kiedykolwiek przyszło mi ujrzeć

:
http://www.pinkbike.com/photo/4331620/
Aha, i jeszcze tylko chciałem potwierdzić trwałość lakieru od Santy : ) Przynajmniej kolor czarny trzyma się bdb, ale jeśli możesz, to chyba jednak lepiej wziąć ramę anodowaną, tym bardziej jeśli rzeczywiście jest te 100g mniej, no i w DH rama raczej nie ma lekko

_____
* - mimo boxx'a, ale idealnie pasuje do tej ramy jeśli chodzi o względy czysto estetyczne : )
: 07.01.2010 08:31:48
autor: Creed
ok dzieki bardzo
Wiec bedzie Fox 40 / Vivid / Anoda

: 07.01.2010 10:19:19
autor: freed
http://www.pinkbike.com/photo/3604554/ ta jest najladniejsza ; P
Creed zagadaj do macza on ma vivida z tytanem,na pewno możesz podjechać do niego bo też z Gdynii jest i wyjaśni Ci ,i może da się przejechać ; p
Ja jednak brał bym boxxera do tej ramy. Teama.
: 07.01.2010 19:21:41
autor: Bullit
W ostatnich paru Dirtach Steve Jones pisal o Marzocchi RC3 WC, FOX 40 RC2, BOS Idylle RaRe i Standart, RS Boxxer Team i WC 2010. Z jego opinii na temat Boxxa WC:
'you would in fact be crazy to buy any other fork. The Boxxer WC, lighter, cheaper and with more dials then the opposition'.
Co do innych do ponoc 'out of the box performance' najlepsze znajdziesz w BOS (ale ta cena), pozniej Marz (problem z jakoscia). Z foxami ponoc bywa roznie, sa egzemplaze, ktore sa boskie (mieli takiego z tescie V10 vs Driver8), ale sa tez i gorsze egzemplaze, ktore trapi kilka 'issues' nie mowiac juz serwisowaniu (mam na mysli to co sam z nim bedziesz musial robic). Jak dobrze pojdzie (pewnie pojdzie zle) to na nowy sezon tez chce zmienic sztucca i po lektorze padlo na, w kolejnosci:
BOS (cena kosmos wiec jesli nie pojawi sie bdb okazja to odpada)
BoXX WC 2010
Fox 40RC2
BoXX Team 2010 (wersja budrzetowa)
p.