Strona 1 z 1
Lapierre Zesty 514 - tuning
: 09.01.2010 20:46:07
autor: skandyzu
witam,
mam kilka pytań apropo tego roweru. Dałoby się wsadzić inny [większy ?] damper, żeby dodać jeszcze troche skoku na tył ? i może ktoś wie... czy tam jest główka 1.1/8 " czy 1.5" ? z góry dzięki za pomoc

: 09.01.2010 21:00:11
autor: XXX
po zdjeciach ciezko stwierdzic czy sie da. ale po co? w ten sposob duzo pogorszy sie geometria i praca zawieszenia. jak dla mnie pomysl kiepski. dobry do marketowki.
: 09.01.2010 21:13:06
autor: skandyzu
... moje pytanie wynika stąd, że na przykład w modelach Spicy jest damper 216x63 [ w zesty jest 200x63] a rama wygląda bardzo podobnie. Dłg górnej rury i i tylnych widełek jest taka sama.
: 09.01.2010 22:04:38
autor: Spaced
skandyzu watpie zeby roznily sie tylko długoscia dampera. Trudno jest zaprojektowac rame tak, zeby pracowala dobrze z 2 długosciami dampera. Chcesz wiecej skoku to bierz spicy i nie kombinuj.
: 10.01.2010 11:16:41
autor: Schodek
skandyzu mam Spicy 316 i polecam gorąco. Wyjściowo rower miał masę 13.8 kg ale po zmianie kilku elementów i zapakowaniu oponek DH wyszło 15kg i jest bosko. Zdolności terenowe wyśmienite, geo pasuje idealnie na nasze "super" trasy DH

Skoku wystarcza idealnie, prowadzi się pewnie, bo ramka bardzo sztywna jest ...sam się prosi aby odrywać się od ziemi na nim
klasa ENDURO to ideał na nasze szlaki