Strona 1 z 1

Lapierre Zesty 514 - tuning

: 09.01.2010 20:46:07
autor: skandyzu
witam,

mam kilka pytań apropo tego roweru. Dałoby się wsadzić inny [większy ?] damper, żeby dodać jeszcze troche skoku na tył ? i może ktoś wie... czy tam jest główka 1.1/8 " czy 1.5" ? z góry dzięki za pomoc :D

: 09.01.2010 21:00:11
autor: XXX
po zdjeciach ciezko stwierdzic czy sie da. ale po co? w ten sposob duzo pogorszy sie geometria i praca zawieszenia. jak dla mnie pomysl kiepski. dobry do marketowki.

: 09.01.2010 21:13:06
autor: skandyzu
... moje pytanie wynika stąd, że na przykład w modelach Spicy jest damper 216x63 [ w zesty jest 200x63] a rama wygląda bardzo podobnie. Dłg górnej rury i i tylnych widełek jest taka sama.

: 09.01.2010 22:04:38
autor: Spaced
skandyzu watpie zeby roznily sie tylko długoscia dampera. Trudno jest zaprojektowac rame tak, zeby pracowala dobrze z 2 długosciami dampera. Chcesz wiecej skoku to bierz spicy i nie kombinuj.

: 10.01.2010 11:16:41
autor: Schodek
skandyzu mam Spicy 316 i polecam gorąco. Wyjściowo rower miał masę 13.8 kg ale po zmianie kilku elementów i zapakowaniu oponek DH wyszło 15kg i jest bosko. Zdolności terenowe wyśmienite, geo pasuje idealnie na nasze "super" trasy DH :mrgreen: Skoku wystarcza idealnie, prowadzi się pewnie, bo ramka bardzo sztywna jest ...sam się prosi aby odrywać się od ziemi na nim

klasa ENDURO to ideał na nasze szlaki