[Robson_bikes] - Specialized Demo 9 + Boxxer Team
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 14.02.2008 18:24:28
- Lokalizacja: GD
- Kontakt:
[Robson_bikes] - Specialized Demo 9 + Boxxer Team
Rama: Specialized Demo 9
Widelec: RS Boxxer Team 2008
Damper: Manitou Swinger 4way
Kierownica: Sunline V1
Mostek: Sunline RS Boxxer
Gripy: WTB
Stery: FSA The Pig DH
Siodło: Specialized
Sztyca: RaceFace Diabolous
Zacisk: Specialized
Korby: Truvativ Holzefeller
Support: Truvativ Giga Pipe DH
Zębatka: Truvativ 42z
Łańcuch: Sram PC-971
Pedały:Specialized
Napinacz: E-13 STS
Przerzutki: Sram X-9
Manetki: Sram X-7
Kaseta: Shimano XTR CS-M900
Koło przód:
Obręcz: Mavic 729
Szprychy: DT Champion
Piasta: DaBomb
Opona: Specialized Chunder 2.3
Dętka: Nokian
Koło tył:
Obręcz: Mavic 729
Szprychy: DT Champion
Piasta: Ringle 12x150mm
Opona: Specialized Chunder 2.3
Dętka: Nokian
Hamulec przód: Avid Juicy 7 + 203mm(Hayes)
Hamulec tył: Avid Juicy 7 + 203mm(Hayes)
Waga: 19,3 kg
Modyfikacje:
-Zmiana dętek na Schwalbe Extralight (1 szt.130g)
-Zmiana opon na Maxxis HR 42a 2,35 (1 szt. 850g)
-Zmiana pedałów na VP-001 SuperLight (350g) LUB HT
-Zmiana korby z suportem na Shimano SLX (890g)
-Zmiana sterów na Aerozine Titanium HX1.2 (98g)
-Zmiana gripów na ODI Rouge
-Zmiana napinacza na Mozzart (113g)
-Zmiana dampera na Fox DHX 5.0 z Ti Spring
Jakie jest wasze zdanie na temat modyfikacji ?
Co Wy byście zmienili?
Nadmieniam, że dętki jak i opony zmieniam ze względu na to, że mieszkam w 3mieście. A więc w góry będą zakładane mocniejsze dętki i opony.
Pozdrawiam
Widelec: RS Boxxer Team 2008
Damper: Manitou Swinger 4way
Kierownica: Sunline V1
Mostek: Sunline RS Boxxer
Gripy: WTB
Stery: FSA The Pig DH
Siodło: Specialized
Sztyca: RaceFace Diabolous
Zacisk: Specialized
Korby: Truvativ Holzefeller
Support: Truvativ Giga Pipe DH
Zębatka: Truvativ 42z
Łańcuch: Sram PC-971
Pedały:Specialized
Napinacz: E-13 STS
Przerzutki: Sram X-9
Manetki: Sram X-7
Kaseta: Shimano XTR CS-M900
Koło przód:
Obręcz: Mavic 729
Szprychy: DT Champion
Piasta: DaBomb
Opona: Specialized Chunder 2.3
Dętka: Nokian
Koło tył:
Obręcz: Mavic 729
Szprychy: DT Champion
Piasta: Ringle 12x150mm
Opona: Specialized Chunder 2.3
Dętka: Nokian
Hamulec przód: Avid Juicy 7 + 203mm(Hayes)
Hamulec tył: Avid Juicy 7 + 203mm(Hayes)
Waga: 19,3 kg
Modyfikacje:
-Zmiana dętek na Schwalbe Extralight (1 szt.130g)
-Zmiana opon na Maxxis HR 42a 2,35 (1 szt. 850g)
-Zmiana pedałów na VP-001 SuperLight (350g) LUB HT
-Zmiana korby z suportem na Shimano SLX (890g)
-Zmiana sterów na Aerozine Titanium HX1.2 (98g)
-Zmiana gripów na ODI Rouge
-Zmiana napinacza na Mozzart (113g)
-Zmiana dampera na Fox DHX 5.0 z Ti Spring
Jakie jest wasze zdanie na temat modyfikacji ?
Co Wy byście zmienili?
Nadmieniam, że dętki jak i opony zmieniam ze względu na to, że mieszkam w 3mieście. A więc w góry będą zakładane mocniejsze dętki i opony.
Pozdrawiam
- Załączniki
-
- images_DSC_0001_zmniejszacz-pl_6278.jpg (343.01 KiB) Przejrzano 4019 razy
Jak kolega wyzej pisze, odpusc sobie opony 1ply bo 2ply 2,35 sa ciezsze. Te pedały to sa z platforma mg? Jak tak to podobnie. Slx to dobry pomysl. Mozesz sie jeszcze w piasty pobawic bo poza jumping flea to suny sa ciezawe, da bomb nie wiem jak ale w lekkosc tez nie wierze. Sztyca diabolusa ile ci wazy? Ile siodlo?
Pomyśl nad:
- niższą kierownicą też V1 flat/19mm bądź NP flat 760mm
- lżejszym siodłem, bo to co masz teraz to wygląda na klocka
- pedały HT, bo VP będą droższe.
- jak chcesz się pakować w ultra lighty to kup 2ply tak jak dedekFR1 radzi. Choć więcej zaoszczędzisz jak kupisz zwykłe dętki i 1ply opony
- niższą kierownicą też V1 flat/19mm bądź NP flat 760mm
- lżejszym siodłem, bo to co masz teraz to wygląda na klocka

- pedały HT, bo VP będą droższe.
- jak chcesz się pakować w ultra lighty to kup 2ply tak jak dedekFR1 radzi. Choć więcej zaoszczędzisz jak kupisz zwykłe dętki i 1ply opony

mat13por na odwrót, vp tańsze od HT.
Ja w ogóle nie polecam opon 1ply, nawet miałem w nich dętki maxxisa 2,5-2,7 które ważyły 430g!! i nadal co jakiś czas po kamieniach sneak sie zrobił. Po prostu porażka, opona do tego jeszcze na bandach tak jakby trzymania bocznego nie miała, przyszło co do czego to bardzo się wyginała, tylko coś z lepszym oplotem ładować ala 2ply właśnie. Kiery w tym secie bym na pewno nie zmieniał, chyba że właściciel jest zwolennikiem flat.
Ja w ogóle nie polecam opon 1ply, nawet miałem w nich dętki maxxisa 2,5-2,7 które ważyły 430g!! i nadal co jakiś czas po kamieniach sneak sie zrobił. Po prostu porażka, opona do tego jeszcze na bandach tak jakby trzymania bocznego nie miała, przyszło co do czego to bardzo się wyginała, tylko coś z lepszym oplotem ładować ala 2ply właśnie. Kiery w tym secie bym na pewno nie zmieniał, chyba że właściciel jest zwolennikiem flat.
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 14.02.2008 18:24:28
- Lokalizacja: GD
- Kontakt:
dedekFR1
W takim razie nie będę się ładował w te dętki tlyko kupie jakieś mocniejsze, ale zostanę przy oponach 1ply. Jeździłem na tych oponach rok temu w 3city z dętkami maxxisa do DH i dawało radę
Spaced
Z piastami to racja, można, ale jest to dla mnie za mało opłacalne.
Co do wagi siodła i sztycy, to nie mam pojęcia. Zakładam, że sztyca = 350g, a siodło 300g. Jakie siodło polecasz w miarę wygodne i lekkie ? Najlepiet, aby było białe :P
mat13por
Ten wznios, który mam mi odpowiada, a więc nie zamierzam zmieniać kierownicy
W takim razie nie będę się ładował w te dętki tlyko kupie jakieś mocniejsze, ale zostanę przy oponach 1ply. Jeździłem na tych oponach rok temu w 3city z dętkami maxxisa do DH i dawało radę

Spaced
Z piastami to racja, można, ale jest to dla mnie za mało opłacalne.
Co do wagi siodła i sztycy, to nie mam pojęcia. Zakładam, że sztyca = 350g, a siodło 300g. Jakie siodło polecasz w miarę wygodne i lekkie ? Najlepiet, aby było białe :P
mat13por
Ten wznios, który mam mi odpowiada, a więc nie zamierzam zmieniać kierownicy

Robson_bikes schwalby superlight z oponami o cieńkim boku daja radę w 3mieście. mam opony 2.1 1ply z tymi dętkami i jeszcze snaka ( od 2 miesięcy ) nie złapałem.
dedekFR1W gdańsku kamieni nie uświadczysz, a na oponach 1ply i lekkich dętkach można zbic ponad 800 gram z masy, (co biorąc pod uwagę, że nie ma u nas wyciagów, a traski głownie płaskie są) daje sporo.
dedekFR1W gdańsku kamieni nie uświadczysz, a na oponach 1ply i lekkich dętkach można zbic ponad 800 gram z masy, (co biorąc pod uwagę, że nie ma u nas wyciagów, a traski głownie płaskie są) daje sporo.
NP flata robi? Z tego co pamietam ich zwykle kiery mialy tendencje do gięcia sie. V1flat, reverse i element z flatów waza 300g +/- 5 ale watpie zeby tu było sens inwestowac dla paru gram. Jedyne sensowne lzejsze kierownice to nowe syntance 740/780 ale one cenowo pewnie beda powalone.
Pomyśl nad:
- niższą kierownicą też V1 flat/19mm bądź NP flat 760mm
- lżejszym siodłem, bo to co masz teraz to wygląda na klocka Smile
- pedały HT, bo VP będą droższe.
- jak chcesz się pakować w ultra lighty to kup 2ply tak jak dedekFR1 radzi. Choć więcej zaoszczędzisz jak kupisz zwykłe dętki i 1ply opony Wink
mat13por pytanie tylko czy z tego samego katalogu co risery od nich bo tamte niestety nie byly mocne. No chyba, ze poszli po rozum do głowy i wzieli z tego samego zródla co reverse (bo skoro ich piasty to prawie to samo co ringle to pewnie i kiery sobie rebranduja). Tylko, ze wtedy waga to 300g, nie 280, a nawet przy 280 to nie ma sensu bo za mala róznica w wadze i zero gwarancji wytrzymalosci.
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 14.02.2008 18:24:28
- Lokalizacja: GD
- Kontakt:
Irion
Ciężko mi ocenić, ale jeżeli chodzi o te tarcze to dają radę. Na początku chciałem je zmieniać właśnie na Avidowskie tarcze, ale z tego co widzę to nie ma sensu(może tylko dla wyglądu)
Eniek
Siodło dosyć wygodne, nie narzekam
A jak ogólnie z korbami SLXa ? Nie ma z nimi problemu ?
Zamierzam je kupić, bo są stosunkowo tanie, a zarazem lekkie. Czy długość 170mm ogarnie ?
Jaki może być zysk wagowy, przy zmianie na DHX 5.0 z Ti ?
Macie jakieś inne sensowne propozycje co do zmiany dampera ?
Pozdro
Ciężko mi ocenić, ale jeżeli chodzi o te tarcze to dają radę. Na początku chciałem je zmieniać właśnie na Avidowskie tarcze, ale z tego co widzę to nie ma sensu(może tylko dla wyglądu)
Eniek
Siodło dosyć wygodne, nie narzekam

A jak ogólnie z korbami SLXa ? Nie ma z nimi problemu ?
Zamierzam je kupić, bo są stosunkowo tanie, a zarazem lekkie. Czy długość 170mm ogarnie ?
Jaki może być zysk wagowy, przy zmianie na DHX 5.0 z Ti ?
Macie jakieś inne sensowne propozycje co do zmiany dampera ?
Pozdro

heheh rower znam z widzenia osobiscie to bym wage wytarowal bo wczesniej na innych oponach wazyl 21,20kg i nie wiem jak ci go sprzedano ale rama jest peknieta tylne mocowanie dampera ale odrazu cie pociesze 3 lata tak bylo pekniete i nic sie z nim nie dzialo a co do wagi to na tych oponkach speca wazy moze z 21 kilo
http://www.pinkbike.com/photo/8243799/
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 14.02.2008 18:24:28
- Lokalizacja: GD
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości