Strona 1 z 1

Gearbox

: 19.01.2010 23:21:36
autor: Kamil89
Powiedzcie mi jakie są tego właściwie plusy a jakie minusy i dlaczego uważa się że rama z g-boxxem działa lepiej....?

: 19.01.2010 23:26:16
autor: Spaced
Kamil89 http://www.g-boxx.org/06-faq.html#01 - a jak angielski jest be to google translate ci pomoze ;)

: 19.01.2010 23:26:18
autor: BikerJG
bo tak pisza na forach, nikt tak naprawde z ludzi wpowiadajacych sie tutaj nie ma pojecia o dzialaniu tego systemu z PRAKTYKI, jedynie z opisow i tego co uslysza od innych :)

PODOBNO fajne, szybsze i ciezsze.


Pozdro :!:

: 19.01.2010 23:29:28
autor: Kamil89
dziękuje :) wiem na czym to polega mniej więcej tylko nie wiem jak to wygląda w praktyce :)

: 19.01.2010 23:35:33
autor: Spaced
Kamil89 tak jak wyzej w linku - mniejsza awaryjnosc teoretycznie, mozliwosc zmiany biegów bez pedałowania ale za to duzo ciezsze rozwiazanie, w wiekszosci przypadków zintegrowane korby. Pewnie wiecej ale w faqu na górze masz co nieco ;)

: 20.01.2010 11:01:07
autor: barte
Do tego dochodzi parę kg dodatkowo, zazwyczaj zębatka na punkcie obrotu więc nie trzeba stosować napinacza przy kole. W ostatnim bikeBoard złożyli rower na ramie Suntoura i porównywali z Santa Bullit'em na takim samym osprzęcie: Suntour - ~20 kg a Santa - 16 kg.
Czy warto? to już chyba pytanie do tych co jeździli na takich cudach :wink:

: 20.01.2010 12:30:43
autor: Tom@s
mniejsza masa resorowana na kole, teoretycznie mniejsza awaryjność, bo przerzutki na kole nie urwiesz, brak efektu kopania korb itp itd