Strona 1 z 3
Intense M6 evo
: 07.02.2010 10:04:38
autor: Soldier91
Witam serdecznie
Mam pytanie czy wie ktoś może gdzie można dostać taka wersje intense m6 szukam, szukam i niemego znaleźć , może ona nie jest jeszcze w sprzedaży czy coś innego. Serdecznie dziękuje za pomoc;)
pozdrawiam
: 07.02.2010 10:06:23
autor: KaczorAC1
To była wersja proto tylko dla teamu. Ponoć pare sztuk się przedostało do ludu , jednak w takich cenach się sprzedały że chyba nie było by Cię stać dać tyle za samą ramę. Kosmiczna kasa. Możesz pisać do intensa to się dowiesz.
: 07.02.2010 11:59:06
autor: Spaced
Evo miałobyć taka zywsza wersja m6 z 2 ustawieniami skoku dobrze pamietam? Bo jesli tak to intense ma taka rame w ofercie

: 07.02.2010 12:02:19
autor: Aram
Spaced pisze:
Evo miałobyć taka zywsza wersja m6 z 2 ustawieniami skoku dobrze pamietam?
Dobrze pamiętasz, mozna bylo wsadzic 2 długości dampera (241 i 267)
: 07.02.2010 12:05:21
autor: Spaced
Aram to nie lepiej sobie 951 kupic po prostu?

: 07.02.2010 13:09:24
autor: Aram
Z tego co wiem to w teamie CRC zdecydowanie wolą m6. Narzekają na wysoki środek ciężkości w 951.
: 07.02.2010 13:21:44
autor: Spaced
Aram ale oni chyba na duzych m6tkach jezdza nie na evo?

Chodziło mi o to, ze jak sie chce lzejszego/zywszego intensa no to 951 spełnia te warunki, jedyna przewaga m6evo jak tutaj patrze byłby nizej umieszczony damper. Zwłaszcza, ze w wysokosci supportu m6 i 951 zblizone przeciez były.
: 07.02.2010 14:16:23
autor: EDDIE
KaczorAC1 pisze:chyba nie było by Cię stać dać tyle za samą ramę
A skąd Ty to możesz wiedzieć? Takie opinie zostaw dla siebie.
: 07.02.2010 16:06:19
autor: Damian04
Tej ramy chyba jeszcze nie ma w ofercie intense ;P
Piękna jest, ale to juz nie bedzie to stare dobre m6 :P Juz po fotach widać ze suport bedzie wyżej i jeszcze umiescili te głupie regulacje "g3" - nie podoba mi sie to, już kiedyś na forum pisałem dlaczego

fajnie ze zrobili miejsce na mniejszy damper, pewnie odbije sie to na mniejszej ilosci skoku

: 07.02.2010 17:59:59
autor: KefirQn
Damian04 skok będzie taki sam ramy ale będzie mniej czulsza,troszkę inna praca

: 07.02.2010 18:16:58
autor: KaczorAC1
EDDIE pisze:A skąd Ty to możesz wiedzieć? Takie opinie zostaw dla siebie.
Bo już z nim o tym rozmawiałem.
: 07.02.2010 18:19:22
autor: dedekFR1
Ta rama to totalna miazga, po prostu the best'ka. Duży plus wg mnie z oczkiem na 241mm, bo dampery 267mm to jedynie revox w serii, a reszta typu elka czy cc tylko nówki pewno można kupić, a to już kasa, poza tym ktoś może mieć damper ze starej ramy

: 07.02.2010 18:27:54
autor: Spaced
dedekFR1 ccdb całkiem sporo na giełdach powyciaganych z m6tek widac wiec tutaj to tez raczej nie problem.
: 07.02.2010 18:58:37
autor: Vin_OSW
dedekFR1 pisze:a reszta typu elka czy cc tylko nówki pewno można kupić, a to już kasa
Ma ktoś kasę na ramę to ma też na damper

: 07.02.2010 22:41:47
autor: Lisek-Tm
rury (gorna i dolna) swoim wygladem przypominaja trialowke :p ale rama piekna.
: 07.02.2010 22:48:15
autor: war23
Z wyglądu moje marzenie ale nic pozatym, to już wolę v10, ten sam system a wkońcu intense przesądza z cenami, legenda taniej kupisz a to już ta sama klasa, Team CRC śmiga na 951 i na twqrzowerz książce gadalem to ponoć przeklinają, fajnie bo skoczniejsza ale i tak wola m6 co mnie dziwi trochę ;(
: 07.02.2010 22:56:16
autor: Spaced
war23 na trasy pucharu swiata rozumiem ich, podobnie team yeti w wiekszosci woli 303ki pełne nad rka. Wiekszosc tych tras jednak sprzyja maszynie, która wybiera i mniej meczy ciało niz skocznej i zwrotnej

: 07.02.2010 23:30:50
autor: Damian04
war23 moim zdaniem v10 nawet do pięt nie dorasta m6

Wystarczy spojrzeć na geometrie

suport wysoko, kąt główki 67 i 255mm skoku :P M6 przynajmniej to stare ma genialną geometrie

A co do zamulania m6... v10 na pewno bardziej muli i trudniej jest ją odkleić od ziemi niz m6

a jesli komuś sie standardowy revox nie podoba to zawsze mozna zmienic damper na ccdb elke bosa

z tymi damperami podobno m6 dużo lepiej współpracuje, żywsza jest
oby tylko tej nowej m6 nie okaleczyli - dziwną geo :P tego sie najbardziej boje

: 07.02.2010 23:39:24
autor: war23
Spaced w 100 % sie zgodzę.
A tutaj właśnie nie, prawda ze m6 geo fajne i wogóle ale dla zamulastego vpp to chyba bardziej sprzyja v10, nie jeździłem na m6 z innym damperem niż revox tak wiec nie mam porównania czy skacze ale jak dla mnie v10 z vividem to całkowicie inna rana niż m6
Btw. Tak nawiasem to oba mi sie ni podobają ale jak porównujemy to mówię moje odczucia, w tej cenie co m6 to kupił bym ramę ( legend) plus zostało by mi jeszcze kaski na coś ... Bez sensu;( powalona matka za która sie tak płaci, kupisz 2x transitiona tr450 za tyle xD