Strona 1 z 3
Cedric Gracia na ramach Santa-cruz
: 10.02.2010 17:24:50
autor: Wlodek_DH
: 10.02.2010 17:27:22
autor: Digas
dobrze wybrał

: 10.02.2010 17:27:51
autor: Spaced
E tam dobrze, dobrze to bedzie jak zgodnie z plotkami sc nowa rame wprowadzi

: 10.02.2010 17:35:57
autor: Digas
Spaced nie wiem jak u Ciebie, ale mi sentyment do V10 zawsze zostanie. To takie moje małe niespełnione marzenie...

: 10.02.2010 18:10:36
autor: war23
Digasbee wybrał zle, ja nie mam sentymentu ale ogólnie wybiera sie firme ta która najwięcej da dla ciebie, nie to ze v10 to mega firma

: 10.02.2010 18:22:51
autor: Korean_Boy
patrzac po sponsorach to bedzie mial moj dream bike

: 10.02.2010 18:57:35
autor: wojtasu
Takiej opcji nie przewidywałem

: 10.02.2010 19:36:20
autor: Wjtk
Wiem OT ale Giant mógłby jakiś porządny team zebrać teraz.
: 10.02.2010 20:44:27
autor: inspiration
Spaced ja tam o kompletnie nowej ramie do dh od sc nie słyszałem (słyszałem jedynie pogłoski że maja w końcu wprowadzić czwartą generację v10. Będzie ona miała główkę 1,5 cala i chyba dłuższy damper)
Cedric Gracia dobrze zrobił

W końcu v10 niezła maszyna do wygrywania i katowania.
: 10.02.2010 21:22:48
autor: Forumowicz
No! Jedyny właściwy wybór

: )
Pewnie ostatecznie przekonał go post
Pharaun.ojP!! w temacie o Sunn'ie
edit:
Swoją drogą, staro Cedric wyszedł na tym zdjęciu ; )
: 10.02.2010 21:28:01
autor: Spaced
Digas było marzenie, przeszło. Człowiek dojzewa, ramy sie starzeja. Troche jak z kobietami :P
Wjtk
Giant ma troche dziwne podejscie wiec jakos ciezko z tym moze byc.
inspiration wg. pogłosek w połowie sezonu team ma miec cos nowego. Wywiad z Peatem to sugeruje na ridemonkey (pytanie o nowy sprzet - wait til the half of the season czy cos takiego), a do tego jeden z US prosów na ridemonkey sugerował, ze warunkiem pozostania Minnaara w Syndicate była zmiana bika.
: 10.02.2010 21:59:28
autor: inspiration
Spaced kompletnie nowa rama do dh od sc może być ciekawie
Mi się wydaje że syndicate w przyszłym sezonie będzie śmigać na customowych driverach 8. A co do v10 czwartej generacji to byłem pewny że na 2010 santa ja wprowadzi do sprzedaży a tu nic. Zero zmian na 2010

: 10.02.2010 22:10:51
autor: Spaced
inspiration santa mówila, ze nie widza różnicy miedzy 222 i 241. Peat twierdzi, ze jest róznica

Firma troche zbyt dumna jest by cos zmienic. A co do drivera to Peatowi nie lezy innym chyba tez nie. Dirt ramy obsmarował i ogolnie kiepskie opinie zbieraja. Nie widze sensu.
: 10.02.2010 22:18:45
autor: freed
Kiepskie opinie itd . . . A sant nawięcej jeździ. Spaced za dużo teorezujesz,wg mnie v10 to świetna rama do zjazdu. I co z tego,że ma kąt główki 67stopni i wysoko suport,jak rama ma 100mm sagu to się wszystko ładnie do zjazdu ustawia. . . .
: 10.02.2010 22:23:54
autor: SeraaX
Sneak peak:

:]
: 10.02.2010 23:26:15
autor: frango
Moja teoria jest taka, że wzięli CG ruszyć sprzedaż Drivera 8. Tych rowerów w ogóle się na forach nie widuje. Ktoś na tym jeździ?

: 11.02.2010 09:05:19
autor: szymon102
: 11.02.2010 12:01:15
autor: frango
: 11.02.2010 12:15:30
autor: Spaced
freed pisze:Kiepskie opinie itd . . . A sant nawięcej jeździ. Spaced za dużo teorezujesz,wg mnie v10 to świetna rama do zjazdu. I co z tego,że ma kąt główki 67stopni i wysoko suport,jak rama ma 100mm sagu to się wszystko ładnie do zjazdu ustawia. . . .
Przeczytaj na jakiego posta odpowiadałem zanim sie czepisz bo cos czytanie ze zrozumieniem nie bardzo. O driver 8 pisałem. Ani zawodnicy w teamie, ani dirt nie lubili tej ramki. Zreszta w tym przypadku to odpowiadałem czemu na driverach nie beda jezdzic - nie lezy im ramka...
A co do 100mm sagu to nie robi to az takiej róznicy w przypadku dynamicznej geo, jest lepiej ale nie az tak bardzo. Swoja droga w makulu sugerowany jest sag 80-100mm i inna geo jest
