Strona 1 z 2
Jaka kiera do dh
: 21.02.2010 11:20:01
autor: hill14
Siema szukam kiery do dh\fr. Szerokość 760+, wznios jak najmniejszy ale ma być. Na razie myślę nad:
http://www.rowerowy.com/czesci/kierowni ... o_taper_dh
http://www.allegro.pl/item923509999_lek ... _280g.html
Jeśli macie jakieś inne propozycje to podawajcie.
SUNLINE raczej nie wchodzi w grę ponieważ PODOBNO się gną .
: 21.02.2010 11:30:49
autor: kuciek40i4
hill14 kolejny taki sam temat.
: 21.02.2010 11:31:20
autor: venon666
kore torsion 800mm
: 21.02.2010 11:33:22
autor: SegatiV
hill14 podobno jesteś ******, i nie pisz z dużej bo to głupio wygląda.
venon666 Ty naucz się czytać.
Nie chcę bana, ale temat skasować można raczej :P
: 21.02.2010 11:37:31
autor: kuciek40i4
Dziękuję dobranoc!
: 21.02.2010 12:03:54
autor: hill14
SegatiV jeśli nie piszesz na temat to nie pisz. może ktoś inny chce coś mądrego napisać
: 21.02.2010 12:11:16
autor: jeżykBDG
SegatiV pisze:venon666 Ty naucz się czytać.
Jak byś nie wiedział to kore występuje też z 20 mm wzniosem.
: 21.02.2010 12:12:00
autor: mar3k
hill14 ja Ci powiem cos madrego. Taki temat o kierze do DH byl jakies 3 razy w ciagu ostatniego krotkiego czasu, przegladnij sobie 2-3 strony do tył, dział sprzet tutaj.
: 21.02.2010 12:14:12
autor: hill14
tak były takie tematy lecz chcę się dowiedzieć coś tylko o tych 2 kierach
: 21.02.2010 12:20:33
autor: GgG
O nuke było pisane w poprzednich tematach, pro taper to nowość, może ma ją z jedna osoba i na pewno nie dostaniesz rzeczowej opinii na jej temat, za krótko jest na rynku.
: 21.02.2010 13:22:08
autor: venon666
: 21.02.2010 16:14:00
autor: Bombell
Protapera choć zwykłego to miałem i kierka znosi naprawdę niezłe katy a przy tym jest bardzo lekka, także duży pozytyw.
: 21.02.2010 21:15:16
autor: hill14
i jeszcze przy okazji spytam o kiere raceface atlas fr dł. 785mm co o niej sądzicie???
: 21.02.2010 21:17:06
autor: Zaborowski1
ej no co takiego mozna sadzic o kierownicy ? dlugosc pasuje , design tez pasuje no to bierzesz. Tu nie ma systemow zawieszenia , miliona regulacji . Troche zgiety kijek i tyle. Juz bez przesady no ...
: 21.02.2010 21:54:21
autor: KATANA500
Zaborowski1 nie jest tak jak mówisz sam jestem na kupnie kiery i też się zastanawiam jak ktoś chce wydać 300zł na kiere to nie mało, np nuke sie gną i nie opłaca się ich kupować, a sunline jest lekka, i z tego co wiem nie gnie się tak bardzo jak nuke!
aha ma ktos tego answera jakie sa o nim opinie?
: 21.02.2010 22:01:57
autor: GgG
KATANA500 Wszystko się gnie. Kolega pogiął v1 bez glebienia, inny ma nuke od połowy sezonu, męczy ją i nic jej nie jest. Ja miałem holzfellera WC i poległ po 2 glebie. Zaborowski1 z tego co pamiętam też miał zgiętego atlasa. Po prostu przy tej wadze kierownica nie jest tak mocna jak powiedzmy rama, że znosi sezon.
: 21.02.2010 22:25:44
autor: Lisek-Tm
KATANA500 jak jebniesz w cos to Ci sie wszystko pognie. Lepiej brac nuke niz sunline, gna sie tak samo a nuke tanszy - zawsze mniej szkoda jak sie pognie.
: 21.02.2010 23:15:27
autor: KATANA500
Lisek-Tm pisze: jak jebniesz w cos to Ci sie wszystko pognie
to prawda ale sunline jest na 100% mocniejszy
: 22.02.2010 10:10:31
autor: mike007
i sunline i nuke sa podobnej jakosci i sa to kiery racingowe, ktore przy ostrym uzywaniu powinno się zmienić po sezonie.
Od gleby moze zadna nie wytrzymac kiera lacznie z super wytrzymalymi, super ciezkimi kierami.
Wnioskowac mozna ze sunline jest mocniejszy bo jest ciezszy, ale jak jest w praktyce to nikt nie powie chyba ze zrobisz jakies badania
Jak chcesz mocną kiere to żadna z powyższych nie wchodzi w gre. Jak chcesz lekką to obie są w porządku.