[mat13por] Mongoose NX DH + Travis Triple Instrict
: 22.02.2010 21:11:04
Rama: Mongoose NX DH 2001 (Z) (3994g)
Widelec: Manitou Travis Triple Instrict 180 (Z) (3210g)
Damper: Progressive Suspension 5th 222mm (Z) (524g) + 5th 400/2,3 (570g)
Kierownica: Sunline V1 745mm LE (289g)
Mostek: Truvativ Hussefelt 31,8 (188g)
Gripy: Dartmoor Ripper (86g)
Barendy: Sunline
Stery: Octane One Warp II (136g)
Siodło: TIOGA MC LITE (197g)
Sztyca: Accent( 268g)
Zacisk: Handmade (18g)
Korby: Shimano Hone M601 2008 (642g) + rockring SAINT 2009 (146g)
Support: Shimano FC-M580/760 (99g)
Zębatka: SLX 36t (60g)
Łańcuch: SRAM PG-850 (296g)
Pedały: HT AN01SS (436g)
Napinacz: Handmade (112g)
Przerzutka: Shimano Tiagra RD-4500 (235g)
Manetka: Shimano Deore 8b. (126g)
Kaseta: Shimano XT CS-M737 8b. (258g)
Koło przód:
Obręcz: Sunrims MTX33 26’ 36h (673g)
Szprychy: DT Champion (?)
Piasta: Dabomb HeadSpin 36h (286g)
Opona: WTB Timberwolf Race 2.7 (910g)
Dętka: standart 1,95-2,35 (ok. 170g)
Koło tył:
Obręcz: Sunrims MTX33 26’ 36h (673g)
Szprychy: DT Champion (?)
Piasta: NS Coaster PRO 36h 135/10 (369g)
Opona: WTB Timberwolf Race 2.7 (908g)
Dętka: standart 1,95-2,35 (ok. 170g)
Hamulec przód: Shimano SAINT 2009 (301g) + Shimano XT 203mm (197g)
Hamulec tył: Shimano SAINT 2009 (326g) + Shimano XT 203mm (198g)
Waga: łazienkowe 18,5kg

Krótki opis modyfikacji:
Rama: Niegdyś był to Mongoose NX DH. Z biegiem czasu domagał się kilku modyfikacji: wzmocniona główka – standartowe wzmocnienie zastąpione wspawką 27cm - aluminium 4mm. Kolejne wzmocnienie u góry główki 10cm i obejma a’la Zumbi. Teraz nic nie ma prawapęknąć
Wachacz – wzmocnienie jak na zdjęciu, bo poprzedni pękł na spawie od strony tarczy. Teraz już nie ma prawa tego ruszyć. Rama wypiaskowana i pomalowana tylko podkładem.. Geometria mi odowiada, więc starałem się z ramą nie rozstawać - sukcesywnie ją wzmacniając. Aktualnie poziome haki są bardzo przydatne bo mogę regulować tylny trójkąt. Ramę na sezon 2011 zmienie, więc bez zbędnych komentarzy. Ta będzie wisieć w pokoju rowerowym na ścianie 
Amortyzator: Podłubałem w nim trochę. Ze standartowych 180mm aktualnie jest 203mm bez jakich kolwiek ingerencji w jego wytrzymałość. Zwiększyłem bo czasami potrafił dobić, a nie lubie tego uczucia. Pobawiłem się trochę olejem w tłumiku i teraz łapie kompresje na ost. centymetrze skoku. Zalany olejem 5w. Zastanawiam się nad TI springiem.
Damper: Odmulony przez shimmod na początku sezonu 2009. Wtedy też wymieniłem wszystkie uszczelki. Zalany olejem 5w. Cały sezon bez najmniejszej przygody. Przez zastosowanie shimmoda zawieszenie zaczęło całkiem inaczej pracować. Polecam wszystkim przeróbke SPV
Piasta tył: ściszenie jej, poprzez uszczelnienie bębenka i zalania go olejem 10w.
Do wymiany na sezon 2010: ex 721, opony HR 2.7/2.5, siodło, sztyca, zacisk sztycy i jeszcze kilka czerwonych akcentów.
PS. Tutaj macie temat o kradzieży mojego roweru. Mojej determinacji i odnalezieniu go. Nikomu tego nie życze, a od tej pory nawet nie stoji w garażu, tylko w moim pokoju
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... 808#699808
Widelec: Manitou Travis Triple Instrict 180 (Z) (3210g)
Damper: Progressive Suspension 5th 222mm (Z) (524g) + 5th 400/2,3 (570g)
Kierownica: Sunline V1 745mm LE (289g)
Mostek: Truvativ Hussefelt 31,8 (188g)
Gripy: Dartmoor Ripper (86g)
Barendy: Sunline
Stery: Octane One Warp II (136g)
Siodło: TIOGA MC LITE (197g)
Sztyca: Accent( 268g)
Zacisk: Handmade (18g)
Korby: Shimano Hone M601 2008 (642g) + rockring SAINT 2009 (146g)
Support: Shimano FC-M580/760 (99g)
Zębatka: SLX 36t (60g)
Łańcuch: SRAM PG-850 (296g)
Pedały: HT AN01SS (436g)
Napinacz: Handmade (112g)
Przerzutka: Shimano Tiagra RD-4500 (235g)
Manetka: Shimano Deore 8b. (126g)
Kaseta: Shimano XT CS-M737 8b. (258g)
Koło przód:
Obręcz: Sunrims MTX33 26’ 36h (673g)
Szprychy: DT Champion (?)
Piasta: Dabomb HeadSpin 36h (286g)
Opona: WTB Timberwolf Race 2.7 (910g)
Dętka: standart 1,95-2,35 (ok. 170g)
Koło tył:
Obręcz: Sunrims MTX33 26’ 36h (673g)
Szprychy: DT Champion (?)
Piasta: NS Coaster PRO 36h 135/10 (369g)
Opona: WTB Timberwolf Race 2.7 (908g)
Dętka: standart 1,95-2,35 (ok. 170g)
Hamulec przód: Shimano SAINT 2009 (301g) + Shimano XT 203mm (197g)
Hamulec tył: Shimano SAINT 2009 (326g) + Shimano XT 203mm (198g)
Waga: łazienkowe 18,5kg

Krótki opis modyfikacji:
Rama: Niegdyś był to Mongoose NX DH. Z biegiem czasu domagał się kilku modyfikacji: wzmocniona główka – standartowe wzmocnienie zastąpione wspawką 27cm - aluminium 4mm. Kolejne wzmocnienie u góry główki 10cm i obejma a’la Zumbi. Teraz nic nie ma prawapęknąć


Amortyzator: Podłubałem w nim trochę. Ze standartowych 180mm aktualnie jest 203mm bez jakich kolwiek ingerencji w jego wytrzymałość. Zwiększyłem bo czasami potrafił dobić, a nie lubie tego uczucia. Pobawiłem się trochę olejem w tłumiku i teraz łapie kompresje na ost. centymetrze skoku. Zalany olejem 5w. Zastanawiam się nad TI springiem.
Damper: Odmulony przez shimmod na początku sezonu 2009. Wtedy też wymieniłem wszystkie uszczelki. Zalany olejem 5w. Cały sezon bez najmniejszej przygody. Przez zastosowanie shimmoda zawieszenie zaczęło całkiem inaczej pracować. Polecam wszystkim przeróbke SPV

Piasta tył: ściszenie jej, poprzez uszczelnienie bębenka i zalania go olejem 10w.
Do wymiany na sezon 2010: ex 721, opony HR 2.7/2.5, siodło, sztyca, zacisk sztycy i jeszcze kilka czerwonych akcentów.
PS. Tutaj macie temat o kradzieży mojego roweru. Mojej determinacji i odnalezieniu go. Nikomu tego nie życze, a od tej pory nawet nie stoji w garażu, tylko w moim pokoju

http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... 808#699808