Strona 1 z 1

Monster rs Pike problem

: 24.02.2010 13:27:06
autor: BIG_boy
Witam nie chce mi sie zakładac 2tematów wiec pisze w jednym.
Zaczne od Monsterka którego nabylem w U.K , wizualnie cacko ale! musze zmienić olej ?jaki? amorek chodzi troszke zmulony płunnie ale zamula troszke mozliwe ze regulacje siadly dzisiaj go rozkrece i bede ogladal prosze o jakies wskazowki co do oleju i tego tłumienia .

Pike 454 dual air zanim nabylem monster katowałem wlasnie pika w swoim ski biku amor nawet nie byl wmontowany na kolach i tragedia pekła podkowa
Moje pytanie dostane gdzies lagi dolne lub podpasuje z czego innego bo słyszałem ze niby lagi z duro lub bomberka jakiegos podpasuja

fotka monsterka sam nawet nie wiem dokladnie jaki to rok chyba 2000-2001
Obrazek

: 25.02.2010 09:33:17
autor: MUSZEL
Co do Monsterka, zacznijmy od lat. Tak, to jest ok. 2000-2001, dokładnie nie jestem w stanie podać, ale te granice.
Amorka zacznij rozkręcać od góry. Zdejmij półki i buster, tak byś miał 2 oddzielne lagi. Odkręć górny korek, wylej olej delikatnie poruszając lagą góra-dół. O ile pamiętam to na korkach są jeszcze regulatory naprężenia wstępnego, które też można odkręcić imbusem 1.5-2mm na boku. Po wylaniu oleju odkręć dolne golenie śrubą na dole (nasadka 15). Takie same czynności przeprowadzasz w obu lagach. Przeczyść wszystko dokładnie, przepłucz tłumiki z syfu, obejrzyj ślizgi, uszczelki, tłumiki, jak wszystko wyczyścisz i będzie ok to można składać w odwrotnej kolejności. Zalej olejem 7.5, np. Motorexem ok 380ml na lage (dane ze strony producenta). Uważaj na śruby dolne tłumików, bo bardzo łatwo je zerwać, dokręcaj je z wyczuciem, bo potem są wielkie problemy by to "naprawić". Co do Monstera to tyle.

Co do Pike'a będzie problem. Napisz do dysrtybutora
http://www.harfa-harryson.com.pl/

Mam nadzieje że coś pomogłem :)
Pzdr.