Strona 1 z 2
Rower za 42 000 dolarów
: 28.02.2010 15:58:28
autor: Fujibiker
Ciekawe jakich kolarzy będzie stać na taki rower :D Sponsorzy się będą pewnie za głowę łapać ;) Chciałbym się na takim rowerze przejechać i potem zobaczyć te wszystkie dane, ciekawe by to było.
http://gadzetomania.pl/2010/02/26/rower ... 0-dolarow/
: 28.02.2010 17:33:11
autor: wojtasu
Moim skromnym zdaniem ludzie nie mają co robić z kasą

: 28.02.2010 17:59:32
autor: frango
Tarczówka w szosówce? "Dwupółkowy" widelec? Geometria jak sprzed 10-15 lat?! Geez, widać, że kolesie od bolidów nie mają zielonego pojęcia o pojazdach napędzanych siłą ludzkich mięśni

: 28.02.2010 18:33:15
autor: Pablo666
A mi sie to podoba.. No i co z tego ze jest mala dwupolka.. eh..
Ale z cena to za bardzo przesadzili..A ciekawe jeszcze ile to wazy ;]
: 28.02.2010 18:38:38
autor: Banan725135650
Jaka waga? Jak dla mnie badziew

wole ten:
http://rowery.pinger.pl/m/1189850/najdr ... wer-swiata
Jedyne 102 419$ czyli na polskie ponad 350 000 pln

hahahahahaha

w życiu xD
: 28.02.2010 20:03:42
autor: Robson_bikes
Cena tego roweru ze złota ma się nijak, biorąc pod uwagę że samo złote siodło to koszt bagatela 220 000zł
http://www.dobrerowery.com/product_info ... ts_id=5047
: 28.02.2010 20:58:56
autor: Schodek
frango po co tarcze w szosie ?? Hym...sądzę że jak chłopaki lecą 100km/h na zjazdach to jednak tarcza lepsza, po co taki amor..hym pewnie sztywniejszy niż klasyk...czy geo stare...hym nie jestem pewien...no ale skoro tak mówisz to pewnie Giant zna się najlepiej na szosie

i potrafisz z foty wydać werdykt
Czy chłopaki odrobili lekcje przy projekcie ?? Pewnie tak skoro ktoś wywala tyle kapusty na rower tłusty to zadał sobie trud i zrobił rozeznanie na co jest zapotrzebowanie...
Kacper wątpisz w to ??
: 28.02.2010 21:10:46
autor: miecio000027
Noo.. strasnie kiepski ten bike... Ja bym dał może jakieś czerwone akcenty jak zacisk albo blat.
: 28.02.2010 21:11:50
autor: frango
Jakoś w peletonie Pro Tour nikt nie jeździ na tarczach, mimo, że ta technologia istnieje od 15lat.
Myślę, że sztywność karbonowego widelca ze sterówką tapered jest wystarczająca.
Tak, widzę po zdjęciu, że TT jest poziomo lub nawet wznosi się ku tyłowi ramy. Żadna firma ze światowej czołówki już tak ram nie buduje. Taka konstrukcja jest cięższa i mniej sztywna. I jeszcze ta rozdwajająca się rura podsiodłowa.... nie no... porażka.
Kto wywala? Wątpię, by jakiś szanujący się team na ten rower wsiadł. To jakiś poroniony pomysł.
: 28.02.2010 21:31:58
autor: miecio000027
frango Mi się wydaje że nie jeżdżą na tarczach bo UCI na to nie pozwala...
: 28.02.2010 22:23:44
autor: troyo
frangobez obrazy , ale ci goscie z bf1 o kompozytach i ich zastosowaniu konstrukcyjnym wiedza wiecej niz cala zgraja twoich skosnookich gamoni z gianta , speca i kazdej innej firmy rowerowej na swiecie do kupy wzietych . Twoje wywody o gornej rurze i podsiodlowce sa co najmniej smieszne .
: 28.02.2010 22:29:31
autor: kubaseq
troyo fachowiec od wszystkiego = fachowiec od niczego. Albo projektujesz rowery albo samochody!

: 28.02.2010 23:00:19
autor: Schodek
Factor 001 skonstruowany przez specjalistów z BERU f1systems, jest przeznaczony dla zawodowych kolarzy oraz ich trenerów.
Ma poprawić nie tylko komfort i ergonomię jazdy, ale też dostarczyć wszystkich niezbędnych danych potrzebnych do personalizowania treningu kolarskiego.
Chłopaki czytać ze zrozumieniem warto..to raczej rower treningowy niż wyścigowy

Szitmano już od jakiegoś czasu ma korby z procesorem rejestrującym kadencję, moc ( siłę) w Watach i takie tam detale istotne dla zawodnika i jego trenera..
Kacper w PRO T nie śmigają ale to nie znaczy że nie mogą trenować i badać niuanse...ehh te spiny o bąbelki i różowe szelki...ja ten temat odebrałem jako pokaz technologi a nie nowy rower dla grup zawodowych ..|
Kacper na marginesie ile PRO T grup na G się ściga ??
i nie masz racji kolego że proste rury to średniowiecze..no ale luzz
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
tak na szybko z sieci, nie moja dziedzina ale jakoś takie proste te górne rurki w tych ramach...mogę się mylić więc na miękko

: 28.02.2010 23:01:12
autor: Spaced
kubaseq DW - Dave Weagle którym sie tak wszyscy jaraja projektuje zawieszenia i do motorów i do rowerów, nie wiem czy z samochodami tez nie miał zwiazku. Przykladów ludzi co siedza/siedzieli w kilku branzach jest wiele(vide easton jako cała firma). Sry ale wiedza o kinematyce zawieszenia czy ogarniecie z materiałami nie znika jak branze zmieniasz

No chyba, ze ktos wolno sie uczy.
: 28.02.2010 23:05:21
autor: Schodek
...rower jest tak prymitywny przy z samochodzie że aż szkoda gadać !!
a bolidy F1 to kompletny Hi End technologiczny więc słaby przykład z oceną umiejętności
: 28.02.2010 23:20:39
autor: 1nVALID
siłę w Watach
hmm, i predkosc w lumenach ...
: 28.02.2010 23:45:10
autor: SegatiV
1nVALID nie bądź głąb...
: 28.02.2010 23:54:09
autor: Schodek
1nVALID rozumiem że Ty pomiar siły robisz w kilogramach

: 01.03.2010 02:05:13
autor: 1nVALID

widze ze definiujemy tu nowa Fizyke. Dobrze, jakas swiezosc sie zawsze przyda
