Strona 1 z 1

GLIANT GLORY 0

: 01.03.2010 08:37:01
autor: Michnik
Witam

Mam gianta glory 0 / FR z 2008r./ ale chciałbym go zrobić na wersję DH.
Ze specyfikacji ram FR i DH wynika, że właściwie te ramy różnią się kątem główki ramy które wynoszą 67 stopni dla FR i 65,5 stopnia dla wersji DH.

Czy ktoś próbował takich zabiegów? Czy da się np. zastosowaniem innego dampera zmienić kąt główki tak by osiągnąć te 65,5 stopnia ?
... a może ktoś z Was ma wersję FR z 2 półką i może nie ma się o co bić?

Pozdrawiam

: 01.03.2010 08:46:18
autor: Lisek-Tm
Michnik ramy roznia sie wszystkim, poza wygladem. nie ma mozliwosci zebys przerobil ja na glory dh, czy to ze w nazwie ma fr przeszkadza Ci w dh jezdzic na niej?
aha, KĄT sie pisze, a nie kont.

: 01.03.2010 08:59:43
autor: Michnik
.. nie wiem czy mi przeszkadza czy nie .. gdyż nie miałem okazji jeszcze na tej ramie jeździć!

Widzę tylko, że kąt główki jest inny więc praca, większego niż zaleca producent, amora też może być inna - gorsza, lepsza - nie wiem ! O to właśnie pytam.

: 01.03.2010 15:38:20
autor: Lisek-Tm
Michnik wszystko w tej ramie jest inne, nawet i sama glowka (1.5 cala), support wyzej, baza kol inna, dlugosc dampera mniejsza, mniejszy skok, wspomniany juz wiekszy kat glowki, itp itd. nie ma szans "przerobic" to na glory dh, co nie zmienia faktu ze ramka calkiem przyjemna.

: 01.03.2010 16:06:37
autor: dedekFR1
Czym wyższy amor tym lepszy kąt główki w stronę dh. Gdy miałem opuszczonego max foxa 40 w tej ramie, było typowo fr, lecz teraz gdy mam 888 podniesione trochę na półkach to przód się pochylił i jest jak dla mnie super przy czym amortyzator ogarnia większym skokiem gdy nie pada na niego taki płaski kąt. Suport w mojej glory jest ok 375mm nad ziemią. Te ramy mają jedną, jedyną dla mnie wagę, czyli te ponad 0,5kg więcej wagi, no ale wiadomo czemu to służy.

: 01.03.2010 18:21:30
autor: kubabike
Wyzszy amor to slepa droga. Ja bym ogarnal jakies stery offsetowe:

http://www.workscomponents.bigcartel.co ... ducer-cups

i masz zjazdowke pelna geba :)