Strona 1 z 1

Dhx 3.0 tf tuned vs dhx 4.0

: 07.03.2010 11:05:21
autor: Mawet
Witam
Prosta sprawa w co lepiej wejść? Dodam że wcześniej miałem dhx 5.0 i w zasadzie z regulacji propedala nie korzystałem, ale też nie chciałbym żeby "trójka" była "zmulona" fabrycznie ustawionym propedalem

: 07.03.2010 11:37:42
autor: GralcuDH
dhx 4.0... Kolega mial wczesniej 3.0 tf tuned i zmienil na dhx 4.0. Teraz smiga az milo :D

: 07.03.2010 13:41:17
autor: pietryna
Wypadałoby jeszcze wiedzieć czy ma zrobiony Factory Rebulid czy Factory Tuning System. Bo to pierwsze to właściwie serwis z niewielkimi zmianami detali takich jak uszczelki, inny lepszy olej i wypełnienie zbiornika azotem. Tuleje chyba też inne dają. Dopiero ten drugi zestaw zdecydowanie wpływać powinien na pracę.

Poza tym już gdzieś tutaj pisałem że generalnie te dwa dampery się nie różnią.
http://img695.imageshack.us/img695/719/ ... dsdads.png
3.0 na górze 4.0 na dole jak coś xD

Chyba że został zrobiony drugi zestaw to wtedy push ingeruje w oba zawory, kompresji i odbicia. Poznać można po tym że ma zainstalowany inny odbijacz, aczkolwiek koś mógł zmienić go z powrotem. Tak czy siak powinieneś dostać do niego woreczek ze starymi częściami. Jeśli go nie dostaniesz to znaczy że został zrobiony wyłącznie serwis.

: 18.03.2010 23:54:09
autor: Cycu85
Witam, nie chcialem zakladac nowego tematu, widze ze macie pojecie o tych damperach, wiec moze mi doradzicie. Ostatnio moj DHX 4.0 Air strasznie zmiekl, bylo prawie 200PSI i mimo to wchodzil do polowy tylko podczas posadzenia tylka na rowerze. spuscilem calosc powietrza i... Amorek sie zassal. Dopiero przy ~60-70 PSI wychodzi.

http://img411.imageshack.us/img411/3052/dsc00299v.jpg
http://img717.imageshack.us/img717/9841/dsc00301rg.jpg

Jakosc zdjec wiadomo, ale widac co trzeba. Co radzicie? Pozdro

: 19.03.2010 21:38:52
autor: MUSZEL
padła Ci któraś uszczelka... do serwisu oddaj damper

: 19.03.2010 22:00:37
autor: siwy-84
MUSZEL Cycu85 mój kolega kupił niedawno dhx 5.0 po odpakowaniu okazalo sie ze jest zassany, sprzedający spuścił powietrze i wcisnął go do końca i się zassał. wypuścił powietrze po to żeby mu się do małej paczki zmieścił. pompowanie nawet do 200psi nie chciało go wypchnąć całego.

rozebrałem go ( http://www.pinkbike.com/photo/4364950/ ), przy okazji wyczyściłem, wymieniłem olej w tłumieniu, odpowietrzyłem, złożyłem do kupy, napompowałem i śmiga jak nowy.

po prostu nie można ich uginać bez powietrza w głównej komorze bo się zasysają

: 20.03.2010 02:11:26
autor: Cycu85
Ok, czyli rozumiem ze rozkrecenie zalatwi sprawe? Moglbys mi napisac jak to zrobic? Nie jestem lewy, sam serwisuje swoj rower, ale za amortyzator tylny nigdy sie nie zabieralem.. To cisnienie, ktore jest po drugiej stronie komory nie wystrzeli mi prosto w twarz jakas czescia amortyzatora podczas rozkrecania?

: 20.03.2010 08:38:17
autor: kamillr
Hej, wtrące się mam pytanie co do DHX4.0air nie ma tam takiego czegoś, że jak np ja waże 90kg to nie będzie za miękki nawet przy wysokim ciśnieniu?

: 20.03.2010 11:22:13
autor: Cycu85
kamillr ja Ci nie pomoge, bo moj i tak jest miekki ;).

Wracajac do mojego dampera - odpisali mi z cult-bikes. Powodem wg nich jest brak naleznego serwisu, wada uszczelki lub zbyt mocne zamocowanie dampera w ramie. Dwa pierwsze jestem w stanie zrozumiec, ale to ostatnie?

: 20.03.2010 21:36:04
autor: KamilNS
dhx 4