Strona 1 z 1
Zumbi f 44 + dhx air = Nie próbować
: 08.03.2010 11:13:08
autor: kakarat
witam
ZUMBI F 44 (L) + dhx air 3 = Zniszczony tłok
Dolne mocowanie tłoka cięciem gilotynowym ucina wentyl komory głównej dampera przy maksymalnym dobiciu .
foto
http://www.pinkbike.com/photo/4689878/
http://www.pinkbike.com/photo/4689876/
foto tłoka
http://www.pinkbike.com/photo/4695556/
: 08.03.2010 11:46:21
autor: KefirQn
hehe no troche dziwne ,może niefart ?
: 09.03.2010 19:50:12
autor: frango
Z całym szacunkiem, a kolega nie wpadł na pomysł, by zanim zacznie szaleć na rowerze z nowym damperem, sprawdzić czy przypadkiem tak się nie stanie?
Mi zdarzyło się, wiele lat temu coś podobnego, tyle, ze zawór został wyrwany przez zbyt głęboko ustawioną sztycę... teraz sprawdzać każdą nową ramę, jak się składa przy 100% wykorzystania skoku

: 09.03.2010 19:59:33
autor: borczu
temat taki nietypowy ale może komuś dupę uratuje .Masz fotki jak to teraz wygląda?
: 09.03.2010 23:37:06
autor: Spaced
frango jak to sie mówi - SŁOWO

Niefabryzny damper - warto ogarnac jak dziala najpierw.
: 10.03.2010 11:23:38
autor: kakarat
w tym poscie nie chodzi o to co warto zrobić tylko czego nie warto robić.
zaworek wymieniony i damper działa .
p.s przed wyjazdem na rower np.czarna góra warto nauczyć się wymieniać oponkę

.
pozdro
: 10.03.2010 13:15:12
autor: =disbrainer=
z tego co wiem, to uzytkownik
Pharaun.ojP!! ma w swoim F-44 dhx'a 5.0 AIR... strzez sie wiec mlody czlowieku
