Strona 1 z 1
Tłumiki Mission czy Motion??
: 15.03.2010 16:21:05
autor: matin89
Czas przyszedl na zmiane amortyzatora. Teraz chce kupic Totema ale nie wiem ktorego wybrac z jakimi tlumikami. Do wyboru mam Totema z Mission i Motion Control. Co wybrac i ktore lepsze? Amortyzator uzwany bardziej FR czasem DH.
I jeszcze jedno pytanie co zrobic z tym fantem otoz gwint do mocowania hamulca(post mount) te zwoje w srodku do polowy sa zjechane. I mam pytanie czy da sie to jakos naprawic, nagwintowac czy cos?
: 15.03.2010 19:23:01
autor: mathieu_88
matin89 mission control to bardziej zaawansowany tłumik od motion control.
Napisz jakiego Totema chcesz. Bo wnioskuje, że zastanawiasz się nad Coilem lub Solo Air / 2Step Air. Ja brałbym Mission Control bo w ostatni weekend naprawialiśmy z kumplem w serwisie tłumik Motion Control który od dobicia po prostu pękł w środku, bo nie od dzisiaj wiadomo, że to plastik. Ja mam Mission w Totemie Solo Air i jestem zadowolony.
: 15.03.2010 22:50:10
autor: matin89
Chcialbym kupic Coila. Na allegro albo jest z przetarciem na goleni albo zepsute mocowanie od hamulca no i trafilem na fajny egzemplarz tylko ze z tlumikiem Motion. No i wlasnie nie wiem co teraz robic. Bo gdybym to mocowanie zalal plynnym metalem a potem nagwintowal to mogloby sie potem cos z tym dziac wkoncu na hamulec dziala jakas sila a zdrowia nie mam zamiaru poswiecac.
: 15.03.2010 23:25:51
autor: mathieu_88
A skąd wiesz jaki stop jest użyty do wyrobu dolnych goleni w Totemie?? Jak dla mnie nie ma takiej możliwości jak Ty piszesz - że zalejesz płynnym metalem. To jest jakiś stop Mg, którego skład znają tylko w odlewni.
Bierz sprawnego amorka a nie takiego przy którym będziesz wiecznie coś grzebał. Albo będzie się pocił (rysy na goleniach), albo pluł olejem. A w najgorszym wypadku "grzebać" przy Tobie będą lekarze gdy będą składali Ci kości, bo jeździłeś na domowej roboty gwincie...
Aha i z tego co doczytałem to we wszystkich Totemach począwszy od roku 2007 montowane były tłumiki Mission Control, więc nie wiem skąd wziął się ten z Motion Control - być może, że to jakiś OEM.
: 16.03.2010 00:19:15
autor: kosq3
Co do gwintu to hmmm możesz zawsze nagwintować na większy rozmiar i zmienić śrubę od mocowania hamulca, tylko czy w mocowaniu jest miejsce na większy otwór i czy nie będzie to pękać to już sam musisz ocenić ;D.. Jak dla mnie nie warto.
: 16.03.2010 14:52:45
autor: matin89
Przekonaliscie mnie
mathieu_88 i
kosq3 nie bede go kupowal. Poczekam jeszcze troche i moze jakas okazja bedzie.
Mam jeszcze jedno pytanie. Jest sens brac tego totema
http://www.allegro.pl/item959267062_roc ... fr_dh.html ? Sprzedajacy mowil ze to przetarcie jest ledwo widoczne i bylo spowodowane brudem ktory dostal sie pod uszczelki. Bedzie sie cos z tym teflonem dalej dzialo?
: 16.03.2010 15:50:00
autor: mathieu_88
matin89 w to też bym się nie pakował. Nie widać dokładnie na zdjęciach co i jak... W sumie jesteś z Limanowej i możesz przyjechać i oglądnąć sprzęt, ale naprawdę nie warto - tym bardziej, że w podobnej cenie na 100% znajdziesz coś w lepszym stanie jak nie nowe. Swojego czasu na allegro było parę sztuk
nowych 66 RCV na 1,5'' za 1049zł. Ceny amorków z rurą 1,5'' są bardzo dobre. Sam chciałbym mieć 1,5'' główkę. Co do innych amorków to polecam Travisa w BDB cenie i idealnym stanie:
http://www.allegro.pl/item959794348_man ... totem.html
pozdrawiam
: 16.03.2010 15:56:05
autor: matin89
: 16.03.2010 23:00:16
autor: mathieu_88
matin89 to 888rc2x, do którego przesłałeś linka odpada. Pisaliśmy z chłopakami w "podejrzane aukcje" że to jest wałek. Poszukaj a znajdziesz nie będę sie rozpisywał teraz na ten temat. Myślę, że te 888 i 66 RCV jak najbardziej za tą cenę do wzięcia. Od Ciebie zależy czy weźmiesz 66 czy 888. Popytaj jeszcze o RCV bo ja osobiście nie miałem styczności.
: 17.03.2010 13:31:52
autor: matin89
mathieu_88 a co powiesz o 66rc3 za 1100zl? Oplaca sie? Amorek prawie nowka ze sterowka na 1,5"
: 17.03.2010 19:19:36
autor: mathieu_88
Też nie miałem styczności z RC3

Są różne opinie na jego temat, ale większość jest tych negatywnych. Ten o którym piszesz to pewnie rok 2009 (Tajwan) luzy od razu po wyjściu z fabryki itp. O pracy też Ci nic nie napisze bo nie jeździłem.
: 17.03.2010 22:15:38
autor: Vin_OSW
mathieu_88 pisze:rok 2009 (Tajwan) luzy od razu po wyjściu z fabryki itp
Już temu podobno zaradzili
RC3(>=)RC2x>...........>RCV
: 17.03.2010 22:47:30
autor: blackdemon
mathieu_88 pisze:luzy od razu po wyjściu z fabryki itp. O pracy też Ci nic nie napisze bo nie jeździłem.
Jak nie jezdziles to po co piszesz? Luz jest na parkingu, podczas jazdy zanika i tyle..
: 18.03.2010 14:14:05
autor: mathieu_88
blackdemon czy Ty umiesz czytać?? Jeszcze raz Ci zacytuje co napisałem:
mathieu_88 pisze:Też nie miałem styczności z RC3 Smile Są różne opinie na jego temat, ale większość jest tych negatywnych. Ten o którym piszesz to pewnie rok 2009 (Tajwan) luzy od razu po wyjściu z fabryki itp. O pracy też Ci nic nie napisze bo nie jeździłem.
Skoro jesteś taki zoorientowany w temacie to czemu nie odpiszesz wcześniej chłopakowi, który pyta o to jaki amorek kupić? Potrafiłeś tylko za przeproszeniem mnie zjebać, że nie jeździłem, a się oddzywam.
blackdemon pisze:Luz jest na parkingu, podczas jazdy zanika i tyle..
Zdanie na poziomie 10-letniego dziecka... Jeśli już to luz może być co najwyżej nie odczuwalny podczas jazdy, a nie zanika

Poza tym z tego co widzę, jeździsz na 66 RCV. Czemu koledze
matin89 nie podpowiesz co i jak?? Pierwszy do napinki, a pomóc nie ma kto...
: 18.03.2010 14:23:28
autor: matin89
Rok 66 to 2008r, mysle ze cena jest adekwatna do stanu wiec je chyba wezme.