Strona 1 z 1

Nowości od SRAM

: 18.03.2010 19:38:04
autor: .proXof
Po raz kolejny fabryka Sram postanowiła nas zaskoczyć serwując tym razem nowe wcielenie grupy X-7 oraz została nieco powiększona. Obrazek• Uses SRAM's 1:1 Exact Actuation Ratio
• 10 speed compatible
• 36 tooth maximum
• 3K carbon fiber cage (optional alloy version as well)
• Available in long, medium, and short cage versions
• 239 grams (long cage, carbon)
• Storm Grey finish
Obrazek
• 10 speed cassette
• 11-32 and 11-36 gearing options
• Uses SRAM's Powerglide shift technology
• Heat treated steel cogs with aluminum spider
• 302 grams (11-32)
Obrazek
• 10 speed Exact Actuation Ratio mates to 10 speed 1:1 derailleurs
• Removable shifter perch
• Two position shifter perch
• Compatible with Matchmaker
• Slimmer design than past models
• Top cap cable change
• 232 grams (both front and rear shifter)
Obrazek
• OCT hollow forged crank arms
• 2x10 10 speed X-Glide chain rings
• 42 or 39 big ring options
• 28 or 26 inner ring options
• Aluminum double hex chain ring bolts
• Uses SRAM GXP bottom bracket
• 170 mm and 175 mm length options
• 871 grams (175 mm arms), including bottom bracket
Obrazek
• Spins on sealed bearings
• International Standard 6-bolt rotor mounting
• Steel freehub body
• 3 pawl clutch design
• 32 holes
• 100 mm QR front/135 mm QR rear spacing
• Front hub - 180 grams, rear hub - 425 grams
Według mnie jest to grupa bardziej pod Enduro stworzona. Zagadką pozostają ceny które zapewne mogą być zbliżone do grupy X-0.

Kolejną niespodzianką jest nowy widelec do AM czli Rock Shox Sektor
Obrazek
Features

• Solo Air and Coil Sektor: 130, 140, 150 mm travel
• U-Turn Sektor: 100-140 mm or 110-150 mm travel
• Damping: Motion Control (RL), TurnKey Lockout (TK), external rebound (R)
• Forged, hollow 6061-T6 aluminum crown
• 32 mm 7075 aluminum upper tubes
• Redesigned external rebound adjuster
• 9 mm QR, 15 mm thru-axle, 20 mm Maxle Lite options available
• 1 1/8" steerer, tapered 1 1/8"- 1 1/2" steerer, 1 1/2" steerer options
Weight - 4.33 lb- Solo Air, 150 mm travel, 20 mm Maxle Lite

: 18.03.2010 19:56:47
autor: Tadziuu
Ciekaw jestem jak by się korba w FR/DH spisywała.
I jakby jej cena podchodziła coś pod koszt SLX'a...

: 18.03.2010 20:07:29
autor: GgG
Powiem tak - sram zaskakuje na ten sezon :)

: 18.03.2010 20:58:23
autor: brooce
Ale przerzutka i manetka są po prostu... okropne :| korba też jakoś plastikowo wygląda.

: 18.03.2010 21:11:34
autor: ACextreme
Eh te 10... Jeszcze niedawno myslalem o powrocie na 8 z tylu, lecz moze jednak odpuszcze. Fajnie gdyby sie ten standard upowszechnil, moze by i 9 na dol z cenami polecialy bo byly by "passe" przeciez :wink:

: 18.03.2010 22:11:08
autor: uzurpator
ACextreme - przecież poleciały. Od przyszłego roku alivio ma 9 spidów.

: 19.03.2010 07:35:48
autor: ArthurGreen
Przecież Sram miał już kiedyś taką przerzutkę.. Się nazywało Sachs Plasma.. Mam jeszcze taką przy cannondale ;)

Obrazek

: 19.03.2010 19:10:42
autor: Korean_Boy

: 19.03.2010 19:40:35
autor: ACextreme
Hmmm... SRAM szaleje na calego. Chyba budza sie ze snu

: 19.03.2010 19:52:41
autor: MLYNoBIKER
Korean_Boy Wygląda bardzo ciekawie :D

: 21.03.2010 18:27:26
autor: borczu
jeśli dojdzie do seryjnej produkcji,to napewno się ten domain przyjmnie.W dobrym kierunku idzie sram.Będzie wtedy większy wybór ,widelców 2 półkowych :)

: 21.03.2010 22:28:14
autor: akSiorek
jak dla mnie to za dużo chromu na tym dual crown domainie.. sram szaleje, jeszcze ktoś znalazł coś ciekawego ?