Luzy qr20
Luzy qr20
Witam, mam luzy w piaście novateca . Jestem w 99% pewny, że łożyska nie pełnią już swojej roli i trzeba je wymienić. Pytanie tylko jak ? Możecie opisać co trzeba zrobić ? Jakie łożyska kupić aby się nie rozpadły po kilku dniach użytkowania ?
EDIT.
Byłem w serwisie i powiedzieli żebym zmierzył wymiary łożysk
Jakie są prawidłowe wymiary ?
Chciałbym dodać tylko, że jestem całkowicie zielony w te klocki, więc proszę mnie "nie karać" ;D
EDIT.
Byłem w serwisie i powiedzieli żebym zmierzył wymiary łożysk
Jakie są prawidłowe wymiary ?
Chciałbym dodać tylko, że jestem całkowicie zielony w te klocki, więc proszę mnie "nie karać" ;D
Poszukaj, tematów było masa na ten temat, nawet na str. novateca jest manual do tego. W zasadzie jesteś w stanie znaleźć odpowiedz w ciągu 10min, co lepsze, kumpel nie mając internetu (tak, są jeszcze tacy, i mają się dobrze, a nawet lepiej) Wiedział co ma robić, no, ale to jeden z tych myślących.
EDIT.
Jako zielonemu powiem:
Na łożyskach (na uszczelce) jest podany nr. po którym będzie wiadomo jakie łożysko jest potrzebne, najlepiej pójść z nim do sklepu.
EDIT.
Jako zielonemu powiem:
Na łożyskach (na uszczelce) jest podany nr. po którym będzie wiadomo jakie łożysko jest potrzebne, najlepiej pójść z nim do sklepu.
-
- Kontakt:
Kiepsko szukałeś, Novatec Wymiana łożysk manual
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
Kup stalową kotwę rozporową o odpowiedniej średnicy zbliżonej do średnicy pierścienia wewnętrznego łożyska.
wkładasz kotwę w pierścień wewnętrzny łożyska i skręcasz, kotwa rozpiera się w pierścieniu łożyska jak odpowiednio mocno skręcisz to wystarczy puknąć młotkiem w kotwę, łożysko powinno wypaść z kotwą (tak samo wybijasz drugie łożysko)
Mam nadzieję że wiesz w którym kierunku wybija się łożyska.
wkładasz kotwę w pierścień wewnętrzny łożyska i skręcasz, kotwa rozpiera się w pierścieniu łożyska jak odpowiednio mocno skręcisz to wystarczy puknąć młotkiem w kotwę, łożysko powinno wypaść z kotwą (tak samo wybijasz drugie łożysko)