[Przem NBT] Giant Glory 8 + Boxxer 2010
: 06.04.2010 09:31:36
Rama: Giant Glory 8 L 203 mm
Widelec: Rock Shox Boxxer Race 2010
Damper: Fox DHX 4.0 222mm
Kierownica: Truvativ Boobar 780 mm wznios: 20 mm
Mostek: Answer DH
Gripy: ODI
Barendy: ODI
Stery: VP 1,5 -> 1 1/8 zintegrowane
Siodło: Velo Pronto SL S2
Sztyca: Thomson Elite 30.9x367
Zacisk: BBB bez anody
Korby: Race Face Atlas FR 83x165
Support: Race Face Xtype
Zębatka: Race Face 36T
Łańcuch: Sram pc95
Pedały: NS Aerial custom
Napinacz: Weeze The End
Przerzutka: Sram x.9 custom
Manetka: Sram x.9 custom
Kaseta: Sram custom 26 - 11
Koło przód:
Obręcz: Mavic d321 Deemax "26
Szprychy: DT Competition + DT alu
Piasta: Hope Pro II 20mm custom
Opona: Maxxis High Roller 2,5 42a
Dętka: CST
Koło tył:
Obręcz: Mavic d321 Deemax
Szprychy: DT Competition + DT mosiężne
Piasta: Chosen 12x150
Opona: Maxxis High Roller 2,5 42a
Dętka: CST
Hamulec przód: Formula The One 203mm custom
Hamulec tył: Formula The One 203mm custom
Modyfikacje:
- karbonowy napinacz Weeze
- anodowane linki zawieszenia oraz śruby + grawerowanie
- anodowana przerzutka + grawerowanie
- anodowana manetka + grawerowanie
- odnowione klamki i pokrętła hamulców + grawerowanie
- anodowane "zatyczki" pedałow oraz tuleje od piasty przód
- zdjęta anoda z pokrętła pro pedal w damperze oraz obejmy
Waga: 18,54 kg na oponach 2ply
W planach:
blat, śruby do blatu, oś, kapsel od Weeze, sprężyna Ti, trochę śrubek alu i zacisk sztycy
Na koniec chciałbym podziękować dwóm firmom, bez których nie możliwe byłoby złożenie roweru w takiej formie jak widać:
- http://www.rowerowy.com
- http://www.weeze.pl
Widelec: Rock Shox Boxxer Race 2010
Damper: Fox DHX 4.0 222mm
Kierownica: Truvativ Boobar 780 mm wznios: 20 mm
Mostek: Answer DH
Gripy: ODI
Barendy: ODI
Stery: VP 1,5 -> 1 1/8 zintegrowane
Siodło: Velo Pronto SL S2
Sztyca: Thomson Elite 30.9x367
Zacisk: BBB bez anody
Korby: Race Face Atlas FR 83x165
Support: Race Face Xtype
Zębatka: Race Face 36T
Łańcuch: Sram pc95
Pedały: NS Aerial custom
Napinacz: Weeze The End
Przerzutka: Sram x.9 custom
Manetka: Sram x.9 custom
Kaseta: Sram custom 26 - 11
Koło przód:
Obręcz: Mavic d321 Deemax "26
Szprychy: DT Competition + DT alu
Piasta: Hope Pro II 20mm custom
Opona: Maxxis High Roller 2,5 42a
Dętka: CST
Koło tył:
Obręcz: Mavic d321 Deemax
Szprychy: DT Competition + DT mosiężne
Piasta: Chosen 12x150
Opona: Maxxis High Roller 2,5 42a
Dętka: CST
Hamulec przód: Formula The One 203mm custom
Hamulec tył: Formula The One 203mm custom
Modyfikacje:
- karbonowy napinacz Weeze
- anodowane linki zawieszenia oraz śruby + grawerowanie
- anodowana przerzutka + grawerowanie
- anodowana manetka + grawerowanie
- odnowione klamki i pokrętła hamulców + grawerowanie
- anodowane "zatyczki" pedałow oraz tuleje od piasty przód
- zdjęta anoda z pokrętła pro pedal w damperze oraz obejmy
Waga: 18,54 kg na oponach 2ply
W planach:
blat, śruby do blatu, oś, kapsel od Weeze, sprężyna Ti, trochę śrubek alu i zacisk sztycy
Na koniec chciałbym podziękować dwóm firmom, bez których nie możliwe byłoby złożenie roweru w takiej formie jak widać:
- http://www.rowerowy.com
- http://www.weeze.pl