Strona 1 z 1

Duro DJD czy RST Launch ?

: 11.04.2010 11:53:03
autor: alexanderrr
Witam.
Wiem ,że były już poprzednie tematy ,ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Posiadam w tej chwili Duro i jestem z niego niezadowolony... Jest twardy ,uszczelki puszczają olej. Mam do wydania jakieś 350zł. Szukałem już używek ale sapa lipa. Jeździłem na Launch-u u kumpla i moim zdaniem jest nawet spoko. Moje pytanie brzmi co kupić nowe Duro do którego nie mam już zaufania czy RST po którym wszyscy jeżdzą...
Prosze o opinie na ten temat.

: 11.04.2010 11:59:33
autor: PoleK
alexanderrr co ty zrobiles z duro ze uszczelki olej puszczaja?
a to ze jest twardy, da sie zmienic...

RST LAUNCH to najgorsza mozliwosc...

polecam Ci poczytac o duro...

: 11.04.2010 12:22:12
autor: Vin_OSW

: 11.04.2010 12:27:25
autor: fuby
najlepiej sprzedaj swoje duro, dozbieraj trochę pieniędzy i kup jakiegoś marzocchi np.drop offa 8)

: 11.04.2010 12:33:15
autor: Irion
Kupisz juz uzywanego DJ'a w tych pieniadzach... Albo zrob tak jak powiedzial fuby, dolozysz 150-200 zl i masz juz shermana/drop offa a jak dobrze pojdzie to nawet na qr20 wyrwiesz ;)

: 11.04.2010 13:30:37
autor: alexanderrr
Do duro już nie mam siły :?
A co myślicie o Torze?

: 11.04.2010 13:31:24
autor: Bombell
Dobry serwis załatwi sprawę a nie wydasz na niego więcej niż 50-100zł.
A jeśli o nowego chodzi to podstawowe pytanie, do czego on ma być?

: 11.04.2010 13:43:25
autor: alexanderrr
Ma być on do dirtu i czasami lekkiego FR... Przydałoby się ,żeby miał powyżej 100 skoku.
Na serwis wydam 100zł ,a to już prawie 1/3 nowego duro... :roll:

: 11.04.2010 14:56:44
autor: diesel2117
Zobacz PW ^^

: 11.04.2010 20:36:15
autor: artin.van.bruyen
launch wydaje mi sie być gorszy od duro i to o wiele :) wolał bym kupić używke dj a jak chcesz nówke to duro. ale najlepiej to napraw stare duro i spozytkuj siano na inne części ;]

: 12.04.2010 16:48:22
autor: Utus
Stary nie kupuj w żadnym wypadku LAUNCHA...
Ten amortyzator jest bardzo nie dobry, chyba że się zrobi kilka przeróbek...
Po z tym w niskich temp. zamula, dlaczego? Dlatego bo uszczelki się kurczą.
Co do przeróbek to zrobiłem na w swoim LAUNCHU, ściągnięcie elastomera oraz rozwiercenie tłumnika cieniutkim wiertłem, z dwóch stron na dole...
Następnym zabiegiem który wykonywałem co dwa dni, to wszczykiwanie oleju kujawskiego pod uszczelki i amor całkiem ładnie chodził, ale po co jak możesz kupić DURO i będzie wszystko OK...