Strona 1 z 2
Intense CRC Team na Marzocchi ?
: 25.04.2010 19:22:34
autor: KaczorAC1
Trochę dziwna sprawa , myślałem że będą śmigać na dorado. Z komentarzy ludzi wynika że Marcoki na 2010 robią furorę...

: 25.04.2010 19:26:20
autor: szymon102
Jak widać sety prezentują się dość ładnie choć z dorado też były niezłe

Swoja drogą ciekawe jak z pracą nowych 888.
: 25.04.2010 19:32:53
autor: quilong
KaczorAC1szymon102 zobaczcie na jakiej patelni jezdzi Kovaric, zupelnie nie młodziezowej

: 25.04.2010 19:35:13
autor: KaczorAC1
Ktoś miał już okazję jeździć na Marcokach RC3 evo itp ?
: 25.04.2010 21:46:40
autor: EZrider
Trochę dziwna sprawa , myślałem że będą śmigać na dorado. Z komentarzy ludzi wynika że Marcoki na 2010 robią furorę...
Jakoś mnie to nie dziwi. 66 RC3 na Ti mialem "na parkingu". Pompuje ładnie.
Evo Ti jest tylko 300g cięższe w zamian za 3mm szersze lagi, dużo większą wytrzymałość. Względem BoXXera ofc.
: 26.04.2010 15:24:06
autor: Mawet
EZridermacałeś 66 z 2010 które miały ten sam tłumik co 888 rc3 evo 2010? Bo tlumiki evo na 2010 to jednak co innego niż znane nam rc3 z lat wcześniejszych.
O wytrzymałości narazie nic nie można powiedzieć. Weź pod uwagę że evo ważą ok 3 kg co jak na widelec z kąpielą olejową to bardzo mało, gdzieś tą wagę musieli urwać.
: 26.04.2010 16:07:01
autor: Korean_Boy
quilong pisze:zobaczcie na jakiej patelni jezdzi Kovaric, zupelnie nie młodziezowej Wink
zalezy od trasy i od pary w nogach, sam smigam na 40T i nie narzekam

: 26.04.2010 16:13:51
autor: iimacko
KaczorAC1 ja mam 888 rc3 evo 2010 jak na razie duzy + na ale tez za dużo napisać nie mogę bo za krótko go mam (wcześniej fox 40)
: 26.04.2010 17:32:13
autor: mat13por
iimacko koniecznie daj znać jak pojeździsz w górach w porównaniu do f40.
: 26.04.2010 17:51:53
autor: iimacko
mat13por jka na razie to 888 mniej czule od foxa ale jeszcze ich nie regulowałem dokładnie po Międzybrodziu napisze cos wiecej jak na razie matura......
: 26.04.2010 21:21:14
autor: EZrider
Ode mnie recka 888 Evo jakoś w okolicach ostatniego tygodnia maja będzie. Ale zapowiada się ciekawe patrząc po 66 które jest dużo mniej czułe i bardziej FR.
: 27.04.2010 07:35:45
autor: GgG
W nowym prototypowym foesie też marzo 2010. Pewnie przyciąga ich waga i możliwość grzebania w tłumiku

: 27.04.2010 13:59:01
autor: war23
GgG gadalismy o tym rozbieraniu

: 27.04.2010 22:58:06
autor: Spaced
GgG a co jest nowego w otwartym tłumiku? Marz zrobił reklame z czegos co jest standardem w branzy

: 27.04.2010 23:12:59
autor: GgG
war23 No gadaliśmy, ale eksperci - serwisanci teamu crc na pewno ogarniają te tłumiki w nocy o północy, wiedzą co zmienić, żeby uzyskać efekt.
Spaced Wiem, że w damperach shimy i ich modyfikacje to norma, ale o przednich amortyzatorach raczej nie słyszałem. Niby dorado (to stare, ale nowe pewnie też) Miało tłumik z shimami. Więcej nie wiem na ten temat, mnie interesują tłumiki w moich amortyzatorach

: 27.04.2010 23:33:03
autor: Spaced
GgG moze sie myle ale wydawało mi sie ze wiekszosc amorów miała shimsy

JEdnym z powodów wycofania boxxerów 2010 był brak pewnych shimsów, które miały byc.
The dampers were assembled without the required shims on the low pressure side of the
internal compression piston. Without these shims, there is no compression damping, and the fork may reach
Zadna nowosc

: 27.04.2010 23:43:07
autor: GgG
Tak, tu się zgodzę - nawet w nie najnowszym hscv są shimy
http://www.pinkbike.com/photo/2930181/ tylko dla mnie plusem nowych Marzocchi jest możliwość dowolnego zmieniania konfiguracji shimów na tłumiku, a nie sama ich obecność. Chyba trochę nie jasno napisałem mojego wcześniejszego posta, ten chyba jest lepszy

: 27.04.2010 23:47:45
autor: Spaced
GgG poza marzem? Zreszta dalej mnie ciekawi co jest latwiejszego w ustawianiu shimow w evo niz w innych amorach.
: 28.04.2010 09:15:25
autor: pietryna
http://www.pinkbike.com/photo/2920647/
Hmm może dlatego że na przykład takie rc2x jest zamknięte i nierozbieralne? Średnio jest jak dostać się do tłoka chyba...