Strona 1 z 1
66 SL2 ATA + sprężyna
: 06.05.2010 17:35:09
autor: SitoD
Witam,
kumpel posiada w/w wideł o skoku 180mm i siadła mu komora powietrzna, chcemy zamontować sprężynę zamiast tej komory.
Moje pytanie, z jakiej 66 podpasuje sprężyna do tego widła, RC3?
Czy RC3 posiada również taką budowę, że w jednej ladze jest tłumik, a w drugiej spężyna lub komora, czy w obydwóch lagach są sprężyny i tłumiki, jak to ma miejsce w VF !?
: 06.05.2010 18:45:05
autor: deviz
mi się zdaje że w RC3 może byś za szeroka sprężyna - ale to piszę czysto teoretycznie bez potwierdzeń... może z rc2x'a spasi ?
: 06.05.2010 19:12:05
autor: kielbas1991
powinno pasować od 66rv vf
chyba nie powinno to mieć negatywnego skutku.
ale nie dam gwarancji
: 06.05.2010 20:05:08
autor: mat13por
Może ktoś koledze sprawdzi? Wyciągnąć sprężynę żeby sprawdzić średnicę to nie tak dużo roboty..
: 06.05.2010 20:55:38
autor: SitoD
kielbas1991 VF jak się nie mylę posiada dwie sprężyny razem z tłumikami, także jedna taka wsadzona do tego amora będzie za miękka, ale mogę się mylić.
Czemu sprężyna od RC3 ma być za szeroka, golenie są chyba tej samej średnicy.
Pytanie czy w RC3 występuje tylko jedna sprężyna i nie jest ona zakładana z tłumikiem, jak ma to miejsce w VF.
Podsumowując;
W lewej ladze jest sam tłumik, w prawej sama komora.
Czy w jakiejś 66 występuje sprężyna tylko w jednej ladze i nie jest ona spięta z dodatkowym tłumikiem?
: 06.05.2010 21:01:23
autor: SitoD
Może są dostępne takie manuale (jak w przypadku RS - rentgeny amorów),
w których wizualnie będę mógł dojść so moich rozważań ?!
: 06.05.2010 21:19:58
autor: AlanCK
SitoD pisze:Czemu sprężyna od RC3 ma być za szeroka, golenie są chyba tej samej średnicy.
Chyba nie

: 09.05.2010 08:53:53
autor: off_road
hmm a dla czego nie chcecie naprawić komory powietrznej? To nie taki kosmiczny koszt przecież...