Odnośnie serwisu ram :-)
: 08.05.2010 12:00:32
Witam
Chciałbym się zapytać szerszego grona ludzi o zdanie na pewien temat (dotyczy się to osób posiadających ramy full suspension)
Czy serwisujecie łożyska na wahaczu co sezon ? Nie chodzi mi o samą wymianę tylko o konserwacje ?
Chciałbym wyjaśnić spór z moim znajomym, który twierdzi, że powinno się smarować co sezon (każdą ramę nie ważne czy jest to sign, czy też ramy z wyższej półki typu sunday,glory itp) żeby się nie rozpadły łożyska (twierdzi tak opierając się o przykład ramy kross sign fr1/fr2).., która jest moim zdaniem beznadzieje skonstruowana, bo przepuszcza wodę do łożysk co powoduje zacieranie ich samych.. w konsekwencji luzy..
Jego pogląd wydaje mi się co najmniej śmieszny, bo nie sądzę aby konstrukcje ram z parę tysięcy przepuszczały wodę do łożysk tak, że je zaciera. Łożyska w takich ramach wymienia się co parę lat po mocnym katowaniu czy nie jest tak ?

Chciałbym się zapytać szerszego grona ludzi o zdanie na pewien temat (dotyczy się to osób posiadających ramy full suspension)
Czy serwisujecie łożyska na wahaczu co sezon ? Nie chodzi mi o samą wymianę tylko o konserwacje ?
Chciałbym wyjaśnić spór z moim znajomym, który twierdzi, że powinno się smarować co sezon (każdą ramę nie ważne czy jest to sign, czy też ramy z wyższej półki typu sunday,glory itp) żeby się nie rozpadły łożyska (twierdzi tak opierając się o przykład ramy kross sign fr1/fr2).., która jest moim zdaniem beznadzieje skonstruowana, bo przepuszcza wodę do łożysk co powoduje zacieranie ich samych.. w konsekwencji luzy..
Jego pogląd wydaje mi się co najmniej śmieszny, bo nie sądzę aby konstrukcje ram z parę tysięcy przepuszczały wodę do łożysk tak, że je zaciera. Łożyska w takich ramach wymienia się co parę lat po mocnym katowaniu czy nie jest tak ?
