Strona 1 z 1

Co to za części - Marzochchi Junior-T

: 13.05.2010 19:40:18
autor: FKTuner
Witam. Dostalem do mojego Juniora takie części:

http://i274.photobucket.com/albums/jj26 ... 1273774088
http://i274.photobucket.com/albums/jj26 ... 1273774090

Co to wlasciwie jest i ile to jest warte bo lezy i sie kurzy niepotrzebnie. :)

: 13.05.2010 19:42:05
autor: pplaymo
1) korek z regulacja naprężenia wstępnego
2) tłumik svf

: 13.05.2010 19:48:21
autor: war23
pplaymo
1)klej do łatek
2) Klucz do szprych

: 13.05.2010 19:51:33
autor: pplaymo
war23 ??

: 13.05.2010 19:51:36
autor: blackdemon
Ktos na forum potrzebowal tlumik do Juniora, a pierwsze to korek z reg. naprezenia wstepnego, ale nie ma pokretla, mozna krecic zabka.

: 13.05.2010 20:14:22
autor: FKTuner
Dobra, teraz niech ktos napisze ile to jest warte w takim stanie (sprawne wszystko, domyslilem sie ze ten tlumik ustapil miejsca tlumikowi powietrznemu z DJ, który obecnie siedzi w prawej goleni :)).

: 13.05.2010 20:28:04
autor: war23
pplaymo jaja sobie robie :D

: 13.05.2010 20:59:28
autor: pplaymo
war23 hehehe to ci się udało ;)

ile to jest warte? tylko ile ktoś ci jest w stanie dać jak będzie tego pilnie poszukiwał.

: 13.05.2010 22:55:45
autor: KROM@
tłumik z 40-50zł, korek 15-20zł

: 14.05.2010 04:59:48
autor: wojtasu
Dla sprostowania dodam , że jest to tłumik ssvf.
Ja osobiście dorwałem prawie nowy tłumik za 35 złoty.

: 14.05.2010 07:00:40
autor: SeraaX
Poznaje te graty :)
tłumik to nie ssvf tylko ssv, to jest seryjny tłumik z juniora 04', za tłumik z regulacją powrotu dałem 50zł, ten powiedzmy że wart jest minimalnie mniej.
FKTuner a w środku masz teraz tłumik ssv z regulacją powrotu, ale nie z dja ( bo jest znacznie krótszy) tylko najprawdopodobniej drop offa triple. I działa to na normalnej sprężynie ( chyba nawet nie ma w środku ciśnienia o ile sam nie pompowałeś). Korek powietrzny to tylko dodatek pokierowany raz ciekawością jak by działała regulacja powietrzna, dwa - różnicą w wysokości korek/tłumik.

Ważne właśnie że korek +tłumik tworzy komplet, tzn, korek z juniora, taki jak ten ze zdjęcia jest o jakiś cm wyższy od powietrznego (i to przy minimalnym skręceniu), z kolei tłumik z drop offa jest o cm dłuższy, tak więc zakładając seryjny tłumik do korka powietrznego trzeba będzie dać podkładkę centymetrową pod spreżynę.
A zakładając dłuższy tłumik i korek juniora sprężyna jest na wstępie o cm ściśnięta.