Strona 1 z 1
Suport na gwarancji = problem
: 19.05.2010 15:42:56
autor: GrzesiekDH
Witam, jeśli pisze w złym dziale to prosze przenieść, a więc tak, oddałem ponad 2 tygodnie temu suport Giga Pipe na gware bo łożyska padły, gośc przyjął i powiedział że wyśle jeszcze w tym tygodniu do producenta i za max 2 tyg. mam przyjsc odebrać nowy/naprawiony, kazał dac telefon i powiedział że będzie dzwonił jc, minęły 2 tyg. z hakiem i cisza, no to dzwonie się spytać czy już jest, a on że jeszcze nie bo czeka na goscia który przyjeżdża raz na jakiś czas z nad morza (mieszkam na południu Polski) z dostawą i to jemu mial dac ale niewiadomo kiedy on przyjedzie, spytałem się czemu nie wysłał go pocztą ale cieżko bylo sie z nim dogadać, powiedziałem tylko że mam nadzieję że nie bedę czekał rok i sie rozłączyłem. Mieszkam kawałek od tego sklepu więc nie odwiedzam go za często, co mam robić/mówić? ile czasu on ma żeby uwzględnic reklamację? nie chce czekać 2 miesiące na suport żeby sie dowiedzieć że nie uznają tego albo coś...
: 19.05.2010 17:57:10
autor: deviz
więc ... żeby rozpatrzyć gwarancję i poinformować Cię o tym ma 2 tyg.
Jeżeli tego nie zrobi ( nie poinformuje Cię) to znaczy że gwarancja jest przyjęta...
a czasu realizacji reklamacji jako tako nie ma określonego prawnie ...
pospiesz go, bo jeżeli reklamacja jest przyjęta, nie on płaci za przesyłkę a producent/importer
: 19.05.2010 20:57:11
autor: Bombell
Jeśli dobrze kojarzę to okres na rozpatrzenie gwarancji to 14dni roboczych ale sprawa taka, że gwarancję rozpatruje Harfa czyli dystrybutor w tym przypadku i te 14dni liczą się od otrzymania produktu u dystrybutora a nie w sklepie. Fakt, że facet zachował się niefachowo bo trzeba było od razu wysłać do dystro. Możesz jedynie dzwonić do harfy i się pytać czy taka przesyłka do nich dotarła.
A na przyszłość omijaj wszelkiego typu pośredników i wal bezpośrednio do strony zainteresowanej

: 19.05.2010 22:08:55
autor: PoleK
Bombell ale z tego co pamietam w takiej sytuacji - gdzie musi gdzies wyslac towar, ma 21 dni robocznych(prawie miesiac) na zdecydowanie sie, jak nie spelni tego warunku, dzwon do RPK czy jak on tam ma, i strasz sprzedawce, zazwyczaj pomaga i wymieniaja/oddaja kase
: 21.05.2010 14:04:25
autor: GrzesiekDH
Dzięki za odpowiedzi, temat do zamkniecia, byłem u niego wczoraj, dzisiaj zadzwonił że suport jest do odebrania, sam pofatygował się go rozebrać i zmienic/naprawic łożyska, nie trzeba było na nic czekać wystarczyło że sam sie wziął do roboty

: 21.05.2010 14:48:50
autor: PoleK
GrzesiekDH ciekawe gdzie dostal lozyska...
: 21.05.2010 17:46:58
autor: Dxx
GrzesiekDH pisze:
GrzesiekDH ciekawe gdzie dostal lozyska...
a no ciekawe...