Strona 1 z 1

Ramy Fr/Dh - geometria

: 30.05.2010 09:45:51
autor: adrian744
Witam moglby mi ktos wytlumaczyc czym sie rozni geometria ram do dh od tych do fr?
Interesuja mnie bardziej skoki niz zjazdy, bo nie ma u mnie zadnych tras.

: 30.05.2010 10:37:07
autor: Dxx
Po pierwsze naucz się nazywać temat w taki sposób aby było można domyśleć się o co w temacie chodzi...

Co uważasz za fr? Jeśli piszesz że nie ma żadnych tras i chodzi Ci o skoki bez zjazdu to może masz na myśli dirty?

google nie boli:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rower_g%C3%B3rski

: 30.05.2010 11:09:51
autor: adrian744
Domyslac sie?
Wchodzisz i juz wiesz ocb...
Mowiac Fr mam na mysli kilku metrowe skoki.
W linku ktory podales nic nie jest napisane, czytaj zanim cos podasz...
Prosze o pokazanie roznicy w geometrii ramy do fr i dh.

: 30.05.2010 11:19:47
autor: GgG
Rama typowo do fr będzie miała inny skok, inną progresję zawieszenia. Do tego będzie miała większy kąt główki, mniejszą bazę kół, wyżej suport.

: 30.05.2010 11:36:51
autor: blackdemon
adrian744 pisze:bo nie ma u mnie zadnych tras.
Lopata w dlon i robisz..

: 30.05.2010 11:40:05
autor: Dxx
GgG pisze:Rama typowo do fr będzie miała inny skok, inną progresję zawieszenia. Do tego będzie miała większy kąt główki, mniejszą bazę kół, wyżej suport.
dokładnie.

adrian744 pisze:Domyslac sie?
Wchodzisz i juz wiesz ocb...
Nazwy tematu istnieją aby ułatwiać życie i nie zainteresowani nie wchodzili. A powinno być to logiczne...

Ps: REGULAMIN:
"ZŁE NAZWY TEMATÓW
Temat musi jasno określać treść posta..."

W linku który podałem jest wystarczająco dużo napisane abyś wiedział jaki rower potrzebujesz, pomyśl zanim coś sugerujesz. Z tego co napisałeś o kilku metrowych lotach nie wynika czy chcesz latać hopy czy urwiska a to różnica znacząca.

: 30.05.2010 13:11:12
autor: venon666
u mnie tez w okolicy tras nie bylo ale juz sa jedna gorka duzo pracy i sa super traski wiecej pomyslow i przerobek niz jazdy a w mojej okolicy tylko jedna gorka i to 40km od chaty

: 30.05.2010 17:45:20
autor: Las3k_91 Ldz
http://www.pinkbike.com/photo/3669872/
Esencja FR. Nie ma ani krótkiej bazy kół ani stromej główki. Ma za to wysoko suport i dużo progresywnego skoku.

: 10.06.2010 21:01:40
autor: GabryH

: 10.06.2010 21:18:27
autor: Las3k_91 Ldz
O Karpielu nie słyszałes? O Benderze? Weź doczytaj :mrgreen: http://www.rower.com/testy-karpiel-armageddon.asp a SM 300mm.

: 10.06.2010 21:31:02
autor: PoleK
http://www.pinkbike.com/photo/5182712/ to mam maszyne do FR konkretna widze:P

jak dla mnie obecnei granica meidzy DH amatorskim a FR sie zaciera... miejscowki sa coraz bardziej techniczne i mniej meczace sprzet, wiec na biku do DH z twardsza zawiecha, ludzie lataja duze rzeczy...

: 10.06.2010 21:31:07
autor: slawkow68
że ten 18-kilogramowy rower
cytatz z artykułu , który podesłał Las3k_91 Ldz zastanawia mnie jak to jest możliwe, żeby taki rower tak jednak mało ważył, prawie wszystko tam to waga ciężka w końcu? tzn nie wiem co to za amortyzator zupełnie.

: 10.06.2010 22:13:42
autor: Las3k_91 Ldz
slawkow68, mnie też, literówka, 28kg? Nie może być aż tak ciężki. Z drugiej strony na Deemaxach może będzie jakieś naciągane 18[,99 :mrgreen: ]kg.

PoleK, a wg mnie właśnie jest od jakiegoś czasu coraz większa specjalizacja, jak widzisz w tym tekscie 10 lat temu Armageddon był i do dh i do lataina z klifów. Rower FR to często był rower DH z przednią przerzutką, a teraz? Szkoda gadać.